Citat:
Ursprungligen postat av
FrittFrittFall
Satsa på en suröl, helst någon som är riktigt "sur". Urk.
Fast om han verkligen är ölkonnässör är ju chansen/risken stor att han uppskattar suröl. Och då går det inte riktigt som tänkt. Det enda man säkert kan veta att en ölfinsmakare avskyr är just storbryggeriernas lager, i all synnerhet extrastarka varianter nischade för A-laget.
Med det sagt var den salta wild alen MAD Salt ingen höjdare enligt mig. Men kollar man på diverse ölnördsajter finns det ju folk som hyllar den också.