2014-06-14, 21:29
Medlem
Surrealismens avatar
Vänsterpartiet har alltid stått för en avkriminalisering för den enskilda brukaren. Personligen tror jag att dom är seriösa i frågan och vill det, men att driva igenom den är en helt annan sak (Men PP är ju ännu längre ifrån att kunna driva frågan). MP har också en del som vill se över narkotikapolitiken för att skydda brukarna, Fridolin har ju även rökt en del holkar i sina dagar.

Men min röst kommer nog hamna på S.
Citera
2014-08-23, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Surrealismen
Vänsterpartiet har alltid stått för en avkriminalisering för den enskilda brukaren. Personligen tror jag att dom är seriösa i frågan och vill det, men att driva igenom den är en helt annan sak (Men PP är ju ännu längre ifrån att kunna driva frågan). MP har också en del som vill se över narkotikapolitiken för att skydda brukarna, Fridolin har ju även rökt en del holkar i sina dagar.

Men min röst kommer nog hamna på S.

Ser du något positivt i sossarnas drogpolitik eller prioriterar du andra frågor när du valde?
Citera
2014-09-09, 16:01
Medlem
b0gfettos avatar
Narkotikapolitik får denna.

Övriga droger --> Narkotikapolitik
/Moderator
Citera
2014-09-14, 15:58
Medlem
orrecrists avatar
Hej mina kära knarkare! Röst lagd. Ni vet att knarka inte är allt va? Jag menar jag tycker knappast legalisering av olika substanser är en direkt hjärtefråga. Jag kan knarka ändå!! Finns betydligt viktigare frågor där ute!
Citera
2014-09-14, 16:43
Medlem
BullzeyePrOs avatar
La jag min röst på SD. För mig är massinvandringen ett större problem än narkotikapolitiken.
Citera
2014-09-14, 17:21
Medlem
Manstrueras avatar
Liberala Partiet! Dags att lägga ner moral-lagstiftningen.
Citera
2014-09-14, 20:33
Medlem
cnbizzzs avatar
röstade socialdemokraterna vill ha regeringsskifte riktigt trött på alliansens politik,rödgrön regering blir bättre för sverige.
Citera
2014-09-15, 01:11
Medlem
Piratpartiet vart det för min del, inte bara deras narkotikapolitik jag gillar
Citera
2014-09-15, 14:25
Medlem
GodeGorans avatar
Skulle jag rösta rakt från hjärtat skulle det bli Klassiskt liberala partiet eller Piratpartiet då jag är väldigt liberal i grund och botten, bland annat tycker jag att man ska kunna avnjuta en gås i lugn och ro utan att bli betraktad som en brottsling. Blev dock en taktikröst för mig.

Vänsterpartiet är väl det enda av de stora partierna som på något sätt är för en mindre restriktiv narkotikapolitik. De kommer dock inte få igenom det inom en snar framtid och deras övriga politik hyser jag ingen som helst sympati för heller.
Citera
2014-09-23, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
La jag min röst på SD. För mig är massinvandringen ett större problem än narkotikapolitiken.
Bra gjort! Smart! Grattis! Eller du tänkte inte på att narkotikapolitiken kommer att bli ännu värre än den redan är om SD får bestämma? Självklart gjorde du inte det. Står du för att du är fascist när någon frågar?

SD vill skicka narkotikahundar till skolan
Citera
2014-09-23, 20:06
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Röstade på SD. Det är mest en missnöjes röst. Och jag tycker inte att något parti är särskilt bra.

Huur tror du det skulle sett ut om SD vann valet helt? Undrar om du varit mindre missnöjd??
Citera
2014-09-24, 09:48
Medlem
Det enda vettiga, Liberala partiet. Åt helvete med morallagstiftning - helt sjukt att det finns i detta moderna samhälle. In med rationalitet i riksdagen! Synd att inte fler människor öppnar upp sina sinnen, ser världen objektivt och får insikt om vlka robotar vi är för maktgiriga moraltanter och moralgubbar som vill styra oss dit dom vill.
Senast redigerad av Ann-Chis 2014-09-24 kl. 09:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in