2014-09-24, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IzzBells
Nej för det är vanligare, iom att tjejer dras till äldre män allt som oftast och därför är det lite udda att ts istället föredrar en pojkspoling.

Men ts titta bara inom kändisvärlden där alla cougars skaffar killar runt 20 års åldern. Funkar det så funkar det och då är det ju toppen.

23 årig tjej med 39 årig man är INTE vanligt. När såg du det senast? Bor du under en sten?
Citera
2014-09-24, 09:03
Medlem
Goesta37s avatar
Jag tror att det väldigt lätt kan uppfattas konstigt utav massan idag " Dem där normala människorna " men du ska göra som du känner är bäst, Kör på och var lycklig,

Personligen tycker jag att den killen har dragit jackpott och kan skatta sig lycklig att han funnit en nördig mogen kvinna som dig
Citera
2014-09-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
23 årig tjej med 39 årig man är INTE vanligt. När såg du det senast? Bor du under en sten?

Jag känner till sådana par ja. Bor du under en sten?

Det är inte jätte vanligt nej men bra mycket vanligare än tvärtom som i ts fall.
Citera
2014-09-24, 09:13
Medlem
Citat:
Jag känner till sådana par ja. Bor du under en sten?

Det är inte jätte vanligt nej men bra mycket vanligare än tvärtom som i ts fall.

Tror du det är populärt som 23-årig tjej att komma hem och tala om för sina päron att man är ihop med en 40-åring?

Nä, just det, tänkte väl det. Bara för att du känner till ETT sånt par betyder inte det att det är vanligare än det omvända.
Citera
2014-09-24, 09:16
Medlem
Citat:
Tror du det är populärt som 23-årig tjej att komma hem och tala om för sina päron att man är ihop med en 40-åring?

Nä, just det, tänkte väl det. Bara för att du känner till ETT sånt par betyder inte det att det är vanligare än det omvända.

Tror du en 23 årig vuxen tjej bryr sig om vad sina föräldrar har att säga om den hon träffar? hon kommer att träffa den hon vill träffa.

Jag känner till flertalet sådana par lilla du, jag vet inte varför det är så svårt att tro. Jag är nog ej ensam om att se att detta är vanligare än det omvända. Män har fungerat så i alla tider, går ner i åldrarna.
Citera
2014-09-24, 09:17
Medlem
Citat:
Öh, jo någon hade reagerat. Jag hade reagerat om jag såg det på bussen. Men vad ska jag göra åt saken? Och vad ska du göra åt saken?

Jag menar att andra inte reagerar på samma sätt. Då kanske man bara konstaterar eller knappt det. Men om man ser en äldre kvinna med en yngre man så är det helt plötsligt tabu.
Citera
2014-09-24, 09:19
Medlem
Citat:
Tror du en 23 årig vuxen tjej bryr sig om vad sina föräldrar har att säga om den hon träffar? hon kommer att träffa den hon vill träffa.

Jag känner till flertalet sådana par lilla du, jag vet inte varför det är så svårt att tro. Jag är nog ej ensam om att se att detta är vanligare än det omvända. Män har fungerat så i alla tider, går ner i åldrarna.

En 23-åring är en liten flicka i mina ögon och JA 23-åriga små flickor bryr sig mycket om vad deras föräldrar tycker när de ska vara duktiga och försöka få bra betyg och komma in på sin drömutbildning och göra föräldrarna stolta.
Citera
2014-09-24, 09:28
Medlem
Citat:
En 23-åring är en liten flicka i mina ögon och JA 23-åriga små flickor bryr sig mycket om vad deras föräldrar tycker när de ska vara duktiga och försöka få bra betyg och komma in på sin drömutbildning och göra föräldrarna stolta.

Man är ingen liten flicka när man är 23 år gammal och vad föräldrarna anser är sedan långt tillbaka mer av åsikter och inget man låter styra ens liv i det skedet. Sen är det långt ifrån alla män som är mogna nog att tänka så och söka någon i deras egen ålder som förmodligen passar dom bättre.
Citera
2014-09-24, 09:31
Medlem
Citat:
Man är ingen liten flicka när man är 23 år gammal och vad föräldrarna anser är sedan långt tillbaka mer av åsikter och inget man låter styra ens liv i det skedet. Sen är det långt ifrån alla män som är mogna nog att tänka så och söka någon i deras egen ålder som förmodligen passar dom bättre.

Bara för att du inte tycker 23-åringar är små flickor så betyder inte det att de inte är det.
23-åringar ÄR små flickor som försöker vara duktiga och gör sina föräldrar stolta.
Citera
2014-09-24, 09:36
Medlem
Riktigt vidrigt, trådskaparen. Ser dig som snudd på pedofil.
Citera
2014-09-24, 10:09
Medlem
Men nej ,kärlekspira nu!
Citera
2014-09-24, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Japp, så här är det. Träffade en otroligt gullig kille på krogen för 1,5 månad sen. Vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi har även sagt "jag älskar dej".

Till grejen; min pojkvän är 23 och jag är 39. Vi har underbart sex och vi trivs otroligt bra tillsammans. Jag är själv lite nördig, filmtok och inga barn.

Hur ser ni på vår åldersskillnad? Är det läskigt?

Spontant? udda, men träffat 40-åringar som definitivt inte är över 15 i huvudet så beror mycket på er mentala ålder. Räkna dock inte med att han stannar livet ut för om han vill ha barn någon gång är det rätt kört för er del..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in