2014-09-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Haha oj kul.. Trodde verkligen de var tvärtom att värskan försvann och att jag ser hårdare ut men man lär sig nytt varje dag, får ju snart själv se det.

Den mesta av vätskan som kommer försvinna är den som ligger i musklerna. Visst kommer endel västa som gör ansiktet svullet försvinna också,

Mvh
Citera
2014-09-23, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Den mesta av vätskan som kommer försvinna är den som ligger i musklerna. Visst kommer endel västa som gör ansiktet svullet försvinna också,

Mvh

Det förstår jag, men på låren så ser jag delningarna eller vad de kallas men när den vätskan försvinner så bör väl musklerna synas tydligare, säger inte emot dig men låter rinligt i mina ögon att man ser torrare och mer definerad ut
Citera
2014-09-24, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Det förstår jag, men på låren så ser jag delningarna eller vad de kallas men när den vätskan försvinner så bör väl musklerna synas tydligare, säger inte emot dig men låter rinligt i mina ögon att man ser torrare och mer definerad ut

Han har dock helt rätt. Man ser "fetare" ut, pga mindre vätsketryck i musklerna.
Citera
2014-09-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag tror det är väldigt individuellt. Jag reagerar bättre på långa estrar. Vad är det för märke på testot? Va det samma märke på dina långsamma och snabba?

Jag började på DP testo cyp. Sen Bamses testo e. Skulle ha blivit DP igen pga ett grymt pip från början på Bamses testo (som sen gick över) + att det var slut när det var dax att beställa. Men en bekant hade inget emot att byta sina Bamse (som han köpt av mig) mot mina DP så, så blev det.
Sen blev det 200mg testo p eod från DP, totalt 7 stick. & avslutningsvis bamse testo p 210mg eod, totalt 14 stick, varav 3 kvar.
Citera
2014-09-24, 06:49
Medlem
Vågar jag gå till läkaren?

Godmorgon! Har stött på ett problem här. Har en nyligen startad testo e kur, sticker i höger gluteus och sedan ungefär 6 dagar har jag haft extrem smärta typ innanför där. Rätt säker på att det inte är muskeln utan någon nerv snarare. Får extrema smärtor när jag sätter mig ner och ställer mig upp.

Jag undrar helt enkelt om det finns något risk med att gå till en läkare? Jag kommer inte gå med på några blodprov och märken efter stick har jag inga. Jag har haft ryggproblem och jagat en magnetröntgen ett tag nu och om jag skulle få det tänker jag att det kan synas något. Stack senast igår förmiddag.

Mvh
Citera
2014-09-24, 07:06
Medlem
pickledonions avatar
Blodprov kommer du troligen inte att behöva ställa upp på. Det finns visserligen en sällsynt genetisk sjukdom som kan orsaka problemen, som skulle kunna betyda att läkaren vill göra blodprov bara för säkerhets skull.

Förmodligen har du diskbråk eller diskbuktning.
Citera
2014-09-24, 07:19
Medlem
Har konstaterat problemet srs. Problem med diskar med andra ord. Men nu börjar det bli outhärdligt. Ska ringa läkaren nu igen.
Citera
2014-09-24, 07:38
Medlem
ImWorthlesss avatar
Eller så dopar man sig inte helt enkelt?
Citera
2014-09-24, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Eller så dopar man sig inte helt enkelt?

Tack, nu släppte det direkt!
Citera
2014-09-24, 07:51
Medlem
Fenjal888s avatar
Är det bara jag tycker det låter som vanlig PIP? Eller missförstår jag?

Hursomhelst, om du vill tjata dig till en magnetröntgen så kan du göra det med gott samvete, de kommer inte ta något blodprov för det.
Citera
2014-09-24, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Är det bara jag tycker det låter som vanlig PIP? Eller missförstår jag?

Hursomhelst, om du vill tjata dig till en magnetröntgen så kan du göra det med gott samvete, de kommer inte ta något blodprov för det.

Är noob och inte upplevt det så kan inte svara säkert. Men är inte öm i muskeln och beröring är inget jag störs av. Men, det gör fruktansvärt ont att ställa sig upp och sätta sig ner. I vissa lägen så känns det som benet bara viker sig under mig och i vissa lägen bara darrar hela benet, känns typiskt för något problem med nerver, som troligtvis kommer från mitt problem i ryggen.

Det jag oroade mig mest över gällande MR var att det skulle synas skillnader i muskeln som läkaren vill titta närmare på.
Citera
2014-09-24, 08:17
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frulas
Är noob och inte upplevt det så kan inte svara säkert. Men är inte öm i muskeln och beröring är inget jag störs av. Men, det gör fruktansvärt ont att ställa sig upp och sätta sig ner. I vissa lägen så känns det som benet bara viker sig under mig och i vissa lägen bara darrar hela benet, känns typiskt för något problem med nerver, som troligtvis kommer från mitt problem i ryggen.

Det jag oroade mig mest över gällande MR var att det skulle synas skillnader i muskeln som läkaren vill titta närmare på.

Okej. Är det svullet och/eller rött? Kan vara en infektion. Om lite skit, som en ögonfrans till exempel, råkar snudda vid nålen innan inject kan det bli irriterat. Vänta några dagar och se om det blir bättre i alla fall. Eller så är du helt enkelt inte van vid att sticka.

Hursomhelst, man ska inte vara för laid-back heller. Är man orolig är man det av en anledning. Strålar det från smärtområdet? T ex ner i ena benet? Angående MR så ser de inget om AAS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in