2014-09-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Haha de e lugnt är inte direkt nojig undrade mest bara vad grejen var som man inte upprepar det. Tack för hjälpen!

tror att när de kmr ut lite olja att de oftast är väldigt lite, de ser mer ut än vad de är.
sen spelar 1-2 droppar ingen roll om du fråga mig

nyp inte tag... ha låret avslappnat.
Citera
2014-09-22, 21:53
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Haha de e lugnt är inte direkt nojig undrade mest bara vad grejen var som man inte upprepar det. Tack för hjälpen!

Lugnt mannen!
Citera
2014-09-23, 01:31
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Nej det gjorde jag inte, skrapade bort lite med handen då... Angående tillräckligt djupt i muskeln, när jag injicerade nöp jag ett rejält tag i låret runt området jag injicerade i och höll detta grepp under hela injektionen, kanske man tryckte fram en massa fett så att nålen inte kom djupt nog trots allt?

ett tips är att sitta på en stol med benet utsträckt rakt fram.sitt så att lårmuskeln hänger åt sidan utanför sidan på stolen...är du med?!

där har du ett bra avslappnat läget att sticka i låret.
Citera
2014-09-23, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
ett tips är att sitta på en stol med benet utsträckt rakt fram.sitt så att lårmuskeln hänger åt sidan utanför sidan på stolen...är du med?!

där har du ett bra avslappnat läget att sticka i låret.
Ja e helt med hade faktiskt precis detta läge!
Citera
2014-09-23, 11:31
Medlem
Skillnaden mellan olika estrar?

Jag har kört en kur på testo, huvudsakligen testo e 350mg e4d. Nu i slutet så har jag bytt till testo p 200 - 210mg eod i 6 veckor, 3 stick kvar tror jag. Grejen är att finnarna på ryggen har försvunnit, trots att jag inte har varit i solen något. Har mindre fet hy i ansiktet, samt tappat lite vikt (vätska, inget konstigt). Det ända som skvallrar om att jag fortfarande är på är att jag inte tappat någon styrka på gymmet, och oförändrad sexlust (måttlig).

Nu har mat/sömn/träning blivit lidande dom sista veckorna pga omstruktureringar i vardagen, 2 veckors influensa och en bakterie infektion med antibiotika i 10dagar. Antibiotikan kanske bidrog något & finnarna på ryggen, men dom hade nästan försvunnit innan jag började med det.

Så hur uppfattar ni skillnaden mellan estrarna? Är det vanligt med bättre hy på testo p än testo e/c?
Citera
2014-09-23, 14:10
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azerbaijan
Skillnaden mellan olika estrar?

Jag har kört en kur på testo, huvudsakligen testo e 350mg e4d. Nu i slutet så har jag bytt till testo p 200 - 210mg eod i 6 veckor, 3 stick kvar tror jag. Grejen är att finnarna på ryggen har försvunnit, trots att jag inte har varit i solen något. Har mindre fet hy i ansiktet, samt tappat lite vikt (vätska, inget konstigt). Det ända som skvallrar om att jag fortfarande är på är att jag inte tappat någon styrka på gymmet, och oförändrad sexlust (måttlig).

Nu har mat/sömn/träning blivit lidande dom sista veckorna pga omstruktureringar i vardagen, 2 veckors influensa och en bakterie infektion med antibiotika i 10dagar. Antibiotikan kanske bidrog något & finnarna på ryggen, men dom hade nästan försvunnit innan jag började med det.

Så hur uppfattar ni skillnaden mellan estrarna? Är det vanligt med bättre hy på testo p än testo e/c?

Jag tror det är väldigt individuellt. Jag reagerar bättre på långa estrar. Vad är det för märke på testot? Va det samma märke på dina långsamma och snabba?
Citera
2014-09-23, 14:28
Medlem
DP + Galenika är helt ok, lite små öm i 2-3 dagar sen släpper det!
Citera
2014-09-23, 18:19
Bannlyst
Deffat nu sista veckorna i min kur, kommer jag se ännu hårdare när jag går av pga vattnet eller tappar musklerna lixom trycket? Ligger på testo only..
Citera
2014-09-23, 20:42
Medlem
Tjena!

Trycker 200 mg Testo E + 300 mg Mast E e4d och satte ett stick idag alltså ska jag egentligen sätta nästa på Lördag. Dock så ska jag jobba i helgen och behöver verkligen 100% fungerande ben, tredje sticket gjort idag så benen har väll inte direkt vant sig än.

Det är väll ingen big deal om jag sätter Lördagssticket på Söndag i stället men ändå sätter sticket efter det på Onsdag? Det blir alltså att sticka e5d och e3d.
Citera
2014-09-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Deffat nu sista veckorna i min kur, kommer jag se ännu hårdare när jag går av pga vattnet eller tappar musklerna lixom trycket? Ligger på testo only..

Musklerna tappar trycket och du kommer se fetare ut när du kliver av.

Mvh
Citera
2014-09-23, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Musklerna tappar trycket och du kommer se fetare ut när du kliver av.

Mvh

Haha oj kul.. Trodde verkligen de var tvärtom att värskan försvann och att jag ser hårdare ut men man lär sig nytt varje dag, får ju snart själv se det.
Citera
2014-09-23, 21:53
Bannlyst
Citat:
Tjena!

Trycker 200 mg Testo E + 300 mg Mast E e4d och satte ett stick idag alltså ska jag egentligen sätta nästa på Lördag. Dock så ska jag jobba i helgen och behöver verkligen 100% fungerande ben, tredje sticket gjort idag så benen har väll inte direkt vant sig än.

Det är väll ingen big deal om jag sätter Lördagssticket på Söndag i stället men ändå sätter sticket efter det på Onsdag? Det blir alltså att sticka e5d och e3d.

Det som kommer hända är att du får ojämna nivåer. Räkna med finnar annars tror jag inte något annat händer. Satte ett till e7d eller kanske 8 en gång, fick mer finnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in