2014-09-21, 21:10
Medlem
tatans avatar
hitta den
http://www.filesupload.org/b45652ed52eafa9b/2014-09-20_Oscar_Ahlin_vs_Olegs_Fedotovs__starts_in_R2___M CS_.mp4
Citera
2014-09-22, 22:56
Medlem
10an körde hela matchen

Oscar gjorde tyvärr ingen höjdarinsats,vetefan varför han bytt tränare.
Farsan hans är ju som han är,men bättre tränare finns inte.Särskillt inte för Oscar som är uppbygd av gubben.Hans stil är inte den lättaste att ta över och det syntes på boxningen att nåt saknades.
Citera
2014-09-26, 23:07
Medlem
nickoruts avatar
Här var det dött... Kan inte några av er "stammisar" börja diskutera något intressant här? Alltid trevlig läsning!

Arthur Abraham (40-4) vs Paul Smith (35-3) i helgen. Någon som vet hur det står till med den fighten? Är Abraham fortfarande intressant och vem är Smith?

Sen ser jag att det är
Denis Lebedev (25-2) vs Pawel Kolodziej (33-0)
(WBA cruiserweight title)
Och
Krzysztof Wlodarczyk (49-2-1) vs Grigory Drozd (38-1)
(WBC cruiserweight title)

Något intressant där? Känner ju till Lebedev, mest för den brutala fighten mot fighten mot Guillermo Jones. Är det någon av fighterna som är intressanta? Trots allt WBC-bälte på spel.
Citera
2014-09-26, 23:21
Medlem
jirlows avatar
roy jones jr gick match idag också om någon bryr sig.

https://www.youtube.com/watch?v=ml9N7caDY1c

matchen börjar vid 5.35
Citera
2014-09-28, 00:29
Bannlyst
Arthur Abraham vs. Paul Smith
En stor jävla domarskandal... Allvarligt?...
Citera
2014-10-03, 15:02
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
http://www.youtube.com/watch?v=JTSOtYWhtbo Orlando Salido vs Terdsak Kokietgym rekommenderas.
Ingen som hittat Oscar matchen?
Sjukt bra fight, instämmer.

Nonito Donaire mot Nicholas "Axe Man" Walters den 18:e oktober. Här ser jag potential att tjäna lite cash. Tror inte Donaire kommer att vinna såsom han har tappat. Har inte varit imponerad av honom sen 2012. Blev utboxad av Darchinyan innan den där vänsterkroken kom, sen såklart lektionen han fick av lärare Rigondeaux. Tror inte hans patenterade vänsterkrok som är livsfarlig inte kommer fungera lika bra på Walters som är väldigt stor för viktklassen. Donaire å andra sidan hade sina bästa perioder i några viktklasser längre ner. Nicholas Walters har även han bra slagkraft med 20 KO:s på 24 fighter. Deras gemensamma motståndare Darchinyan hade Walters en mycket mer behaglig resa med. Nicholas Walters är den bättre boxaren enligt mig. Men erfarenheten talar för Donaire.

Tror Walters kommer vinna stort mot Donaire via TKO/KO. Donaire har dock rikligt med hjärta och kommer inte gå ner lätt. Mycket bra fight hur som helst.

Har inte sett oddsen än men kan tänka mig att Donaire är favorit, jag kan inte hålla med det så mina pengar är på Walters att vinna. Möjligtvis lägger jag lite på Walters via TKO/KO för de riktigt saftiga oddsen.
Citera
2014-10-03, 15:14
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Jag är officiellt av Floyd-tåget. Nu pallar jag inte bli uttråkad längre.

Att mayweather-Maidana 2 tillåts hända som en av Floyds 3 sista fighter är ett skämt. Ryktas om att #mayhem sålde runt 700 000. Bra att det inte blev mer!

Skräp-år. Hopkins-Kovalev årets höjdpunkt? Gimme a break.
Skulle nog säga att Cotto-Martinez var årets höjdpunkt men jag förstår din poäng. Inte så många bra matchups i år inte. Men du måste väl ändå vara lite intresserad av Hopkins-Kovalev? Kovalev har jag svårt att se hur man kan ogilla och Hopkins visst hans stil är inte den mest underhållande men är du inte fascinerad om gubben på 50 bast verkligen ha någon chans mot ett hårdslående monster som Kovalev som är i sin prime?

Golovkin mot Rubio kommer också vara en bra fight, någon kommer bli knockad garanterat. Troligtvis Rubio då. Deontay Wilder mot Stiverne hade varit intressant men som det ser ut nu så kommer det inte ske i år, där får Wilder ett ordentligt test när det går av. Jag tror på Stiverne i den fighten.
Citera
2014-10-04, 00:13
Medlem
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1928545.1409870575!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_970/pacquiaoweb5s-2-web.jpg?enlarged

Rejäl skillnad, kunde knappt tro mina ögon. Jag vet vem jag kommer sätta mina pengar på den kvällen!
Citera
2014-10-04, 06:28
Medlem
tatans avatar
Diego Chaves vs Bradley 13e december
sen har vi Clottey vs Alvarez bra med boxare som boxas är ju långt ifrån alla som gör det i år.
Håller med om att det vart ett skit år Al låter ju inte sina boxare möta motstånd dom boxas ju knappt.
Jermain Taylor har han ju sån tur lyckats greja en match till

Blev riktigt förvånad när det annonserades att Wilder möta Stiverne blev mindre förvånad när det inte verkar bli av.
Citera
2014-10-16, 22:14
Medlem
despondencys avatar
Chaves blir offerlamm vilket är synd då han förmodligen kunnat ge oss mer underhållning än att först beräknas torska emot Rios och nu emot Bradley. Han är inte utan förmåga men han har klivit upp för högt och alla inblandade är medvetna om detta. Bradley kommer mala ned honom med bättre boxning, överhandshögern och hans skallningar i clinchen. Chaves kom inte förbi Rios och Bradley är väldigt mycket bättre än Rios i WW. Och överlag.

Jag tror inte Donaire har hjärtat kvar i boxningen efter hans undermåliga prestationer emot Vic och Vetyeka. Walters är oprövad på högre nivåer men har en bra amatör-bakgrund och slår hårt, blir inte stressad av sin framgång när han träffar sina kombinationer och jag tror att han har mer än nog för att slå Donaire. Donaire kan alltid knocka honom men hans slagkraft räddade honom emot Vic i en match han höll på att bli utboxad i; emot en boxare som aldrig varit en boxare och som är långt förbi toppen av sin förmåga. Jag tror att Donaire hamnar i "survival-mode" emot Walters och att vi inte kommer se särskilt mycket mer av honom. Hade Vetyeka fått den rematch han förtjänat hade jag tagit honom för vinsten och då håller jag inte afrikan högt alls. Donaire har gjort sitt och sina intervjuer där han talar om att "älska boxning MEN det är mitt jobb" låter inte som någon har hjärtat i spelet för att det ska hålla.

Wilder och Stiverne ryktas om att hända. https://twitter.com/RickGlaser1/status/522178448933265408
Don King håller såklart hårt i Stiverne eftersom det är hans enda livlina kvar i boxningen sen Cloud blev sönderslagen av Bietertiev. Det är ändå rykten än så länge men jag tror matchen kommer hända och jag tror nog att Wilder klarar av det här. Stiverne är en bättre boxare men främst på insidan och som kontrare. Wilder slår stenhårt från utsidan och Stiverne har aldrig visat initiativ till att ta det till insidan konsekvent och han har aldrig varit svår att träffa. Hur rå Wilder än må vara så slår han väldigt hårt och har stor räckvidd. Klubbande högerslag vinner fighten för Wilder är min preliminära gissning. Var noga med att trycka på mute på när Wilder har sin intervju efteråt om så blir fallet. Mannen är olidlig att lyssna på. "I'm the answer to the solution!" Uuuuh.

EDIT

Som tillägg, då jag sällan skriver i tråden; Jag hade Abraham som vinnare emot Smith ganska stort. Han lät flera ronder vara närmare än vad som behövdes men han var i kontroll hela tiden. Folk trodde att Smith skulle bli knockad och hyllar honom i onödan; Abraham har inte behållit sin slagstyrka i 76-kg klassen. Däremot är han en veteran som vet hur man vinner bekvämt på poäng. Spelar ingen roll att det var i Tyskland, jag hade honom som vinnare 116-112. Ryktas om Abraham emot vinnaren av Stieglitz - Sturm. Kan bli en bra match att se. Abraham var väl förberedd på Stieglitz i deras tredje match och boxade ut honom efter att ha blivit "bullrushed" i andra matchen. En av hans bättre matcher, faktiskt. Har inga problem med en fjärde match eller att se honom emot Sturm i detta stadie av deras karriärer.
Senast redigerad av despondency 2014-10-16 kl. 22:19.
Citera
2014-10-17, 13:17
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av despondency
Chaves blir offerlamm vilket är synd då han förmodligen kunnat ge oss mer underhållning än att först beräknas torska emot Rios och nu emot Bradley. Han är inte utan förmåga men han har klivit upp för högt och alla inblandade är medvetna om detta. Bradley kommer mala ned honom med bättre boxning, överhandshögern och hans skallningar i clinchen. Chaves kom inte förbi Rios och Bradley är väldigt mycket bättre än Rios i WW. Och överlag.
Jo det var hans fight mot Thurman som fick folk att öppna ögonen där han inledningsvis var riktigt bra, landade några riktigt hårda slag som var nära att sänka Thurman. Sen signade han med Top Rank och som vi vet är ju deras weltare ganska fåtaliga. Är väl en handfull namn som alltid får möta varandra, ibland kommer något typ namn typ Algieri. Jag tyckte Chaves var bättre än Rios på nästan allt och hade honom i ledning, synd bara att fighten eskalerade som den gjorde. Bradley är dock som du säger alldeles för mycket för Chaves. Spontant är jag inte speciellt sugen på den fighten men finns inte så mycket annat ute där för Bradley.
Citera
2014-10-18, 12:35
Medlem
Godzilla3s avatar
Bra gala inatt kl 04.00. Donaire vs. Walters har jag skrivit om tidigare. Tror på Walters via TKO i de senare ronderna.

Golovkin vs. Rubio kan inte gå alla 12, helt omöjligt. Oddsen är löjligt låga på Golovkin, runt 1.01. Men det är också lite tufft att argumentera emot det, men har man 51 KO:s på 59 vinster så har man en chans. Golovkin är öppen att slå, problemet är att om du väl träffar hårt måste du snabbt därifrån. Geale fick in ett fint slag precis innan han blev knockad men Golovkin bara åt upp den. Rubio är en hårdare puncher än Geale dock. Golovkin har mycket bättre fotarbete och jabb och kommer inte ha några problem att manövrera Rubio. Jag vill bara se Rubio träffa rent några gånger innan han själv åker ner. Förhoppningsvis kan han lura Golovkin till vilda slagutväxlingar, det är hans enda chans (väger mer, kom till exempel in 2 pounds över viktgränsen och slår hårt) men hans enda chans är också det scenariot som gör att han snabbast blir knockad.

Tror Golovkin sänker honom i fjärde eller femte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in