Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-09-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Han röstade också på djurens parti (ett judisk-skapat splittrar-parti för att ta röster från SvP) istället för SvP i EU-valet.

Röstade fånen inte ens på SvP?
Citera
2014-09-22, 21:32
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Jämför med Kromann och Burgemeister som också kom från ND. Kromann är ett verkligt föredöme i att jobba för laget så att säga. Hennix har varit aningen mer inriktad på att lyfta sig själv, inte extremt, men han vinner faktiskt priset för att ha lagt mest energi av samtliga kandidater på personlig kampanj. Han röstade också på djurens parti (ett judisk-skapat splittrar-parti för att ta röster från SvP) istället för SvP i EU-valet. Där blev mitt förtroende för honom något sargat. Att han sedan dagarna efter valet säger att han numera tänker sluta rösta för att det inte gick bättre, är ungefär som att i krig säga att man ska sluta skjuta för att man förlorade ett slag. Borde en person som inte tänker rösta styra ett parti?

Har du nån källa till att djurens parti skulle vara startat för att ta röster från SvP?

Oavsett vad Hitler, NDSAP eller SvP (ifall SvP skulle ha kompetens att uttala sig i en fråga utöver invandringen) tycker om djurrätt så lär det inte vara SvP som är andravalet hos de som röstar på djurens parti. Att ens tänka den tanken tyder på klar mental ohälsa.

(och behöver verkligen juden ta röster från SvP? Lägg ihop SvP och djurens parti och vi är fortfarande så jävla långt ifrån en relevant mängd röster att det bara blir löjligt)

Citat:
Ursprungligen postat av Dulcian
Han är obegåvad och säger och skriver ständigt pinsamma och korkade saker. På en hemsida som jag just nu inte hittar poserade han med hängande ölmage sittande på en motorcykel. I fotografiets ena hörn stod det "Meine Ehre heisst Treue", eller något i den stilen.

Om Hennix ville göra någon nytta hade han kunnat utföra enklare arbetsuppgifter för partiet, som att dela ut flygblad och motsvarande, men absurt nog har man istället lyft fram den här fånen som någon slags intellektuell tungviktare och låtit honom lägga ut texten om det ena och det andra på Realisten.

Antar att du tänker på den här bilden
http://www.hennix.info/assets/images/Hennix_MC_Ehre_und_Treue.jpg

SvP behandlar väl honom på ungefär samma sätt som ND gjorde. Med en till synes ofärtjänt respekt.
Citera
2014-09-22, 21:38
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Han röstade också på djurens parti (ett judisk-skapat splittrar-parti för att ta röster från SvP) istället för SvP i EU-valet.
Hennix röstade på djurens parti? Har du något att backa upp dina påstående med. Min spontana reaktion är att det möjligtvis är en fördel att denna "meine ehre heisst true"-filur har lämnat partiet. När slumpmässig person såg bilderna på Hennix så var det nog uppenbart för dem att denne partiets företrädare inte hade alla indianer i kanoten, vilket inte precis ger en positiv och seriös bild av partiet.
Senast redigerad av gavlip 2014-09-22 kl. 21:43.
Citera
2014-09-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Antar att du tänker på den här bilden
http://www.hennix.info/assets/images/Hennix_MC_Ehre_und_Treue.jpg

SvP behandlar väl honom på ungefär samma sätt som ND gjorde. Med en till synes ofärtjänt respekt.

Just det, det var precis den bilden jag avsåg. Hennix är en infantil, exhibitionistisk fåne som bara har engagerat sig i politiska sammanhang för att få tillfälle att framhäva sin egen skrattretande person. Det finns fler sådana här muppar i SvP som bidrar till att försämra intrycket av partiet. Förhoppningsvis är Hennix bara den första av flera som försvinner.
Citera
2014-09-22, 21:47
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Hennix röstade på djurens parti? Har du något att backa upp dina påstående med. Min spontana reaktion är att det möjligtvis är en fördel att denna "meine ehre heisst true"-filur har lämnat partiet. När slumpmässig person såg bilderna på Hennix så var det nog uppenbart för dem att denne partiets företrädare inte hade alla indianer i kanoten, vilket inte precis ger en positiv och seriös bild av partiet.

Han framstår ju minst sagt som kufisk. Hur går det ihop med hans meritlista? Kan man ens lita på att den är sann?

http://www.hennix.info/html/om_hennix.html

"Informationschef Malmö stad" låter till exempel rätt så högkvalificerat.
Citera
2014-09-22, 21:55
Medlem
Citat:
Jämför med Kromann och Burgemeister som också kom från ND. Kromann är ett verkligt föredöme i att jobba för laget så att säga. Hennix har varit aningen mer inriktad på att lyfta sig själv, inte extremt, men han vinner faktiskt priset för att ha lagt mest energi av samtliga kandidater på personlig kampanj.
Kanske det men känns lite meningslöst att haka upp sig på det.
Citat:
Han röstade också på djurens parti (ett judisk-skapat splittrar-parti för att ta röster från SvP) istället för SvP i EU-valet. Där blev mitt förtroende för honom något sargat.
Det visste jag inte men det var ju lite konstigt.
Citat:
Att han sedan dagarna efter valet säger att han numera tänker sluta rösta för att det inte gick bättre, är ungefär som att i krig säga att man ska sluta skjuta för att man förlorade ett slag. Borde en person som inte tänker rösta styra ett parti?
Jo, det var lite otaktiskt gjort helt klart.
Citera
2014-09-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Han framstår ju minst sagt som kufisk. Hur går det ihop med hans meritlista? Kan man ens lita på att den är sann?

http://www.hennix.info/html/om_hennix.html

"Informationschef Malmö stad" låter till exempel rätt så högkvalificerat.

Vem bryr sig om vad som står i hans CV? Det är ju bara att titta i hans fotoalbum så ser man direkt att det här bara är en okvalificerad fåne som, av skäl som är svåra att begripa, har tillåtits spela pajas på en framskjuten position i partiet i flera år:

http://www.hennix.info/assets/images/juli_2011.jpg
Senast redigerad av Dulcian 2014-09-22 kl. 22:19.
Citera
2014-09-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Hennix röstade på djurens parti? Har du något att backa upp dina påstående med.

Hennix skriver det själv i en kommentar på Nordfront:

Citat:
Jag röstade på Djurens Parti.Djurplågeriet, bl a halal- och kosherslakt måste förbjudas.

https://www.nordfront.se/europaparlamentsvalet-2014.smr
Citera
2014-09-23, 00:00
Medlem
Realisten lanserar en ny regelbunden medarbetare i form av en "hednisk krönikör" som kallar sig Ragnar Lodbrok:

Citat:
Jag ser skräckhjälmen vaja i vinden och känner i kroppen att vi, kära folkkamrater är på rätt väg. Låt din hamingja vägleda dig och lev och andas för de som gjorde det möjligt för dig att finnas. Tack för mig.

https://www.realisten.se/2014/09/20/nationalist-och-hedning/

Skräckhjälmen? Hamingja? Om man vill skapa bilden av en bisarr, verklighetsfrånvänd sekt istället för ett normalt parti är det här precis rätt väg att gå.
Senast redigerad av Dulcian 2014-09-23 kl. 00:08.
Citera
2014-09-23, 00:00
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Vem bryr sig om vad som står i hans CV? Det är ju bara att titta i hans fotoalbum så ser man direkt att det här bara är en okvalificerad fåne som, av skäl som är svåra att begripa, har tillåtits spela pajas på en framskjuten position i partiet i flera år:

http://www.hennix.info/assets/images/juli_2011.jpg

Vad menar du? Jag frågade enbart om man verkligen kan lita på att hans meritlista är sann med hänsyn till hans senare mer eller mindre bisarra beteende. Jag varken tycker eller antydde att detta CV skulle ligga till grund för en "framskjuten position". Dags att lugna ner sig lite?
Citera
2014-09-23, 00:18
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Realisten lanserar en ny regelbunden medarbetare i form av en "hednisk krönikör" som kallar sig Ragnar Lodbrok:

Skräckhjälmen? Hamingja? Om man vill skapa bilden av en bisarr, verklighetsfrånvänd sekt istället för ett normalt parti är det här precis rätt väg att gå.

Skräckhjälmen är SvPs symbol och en Hamingja är:
"Hamingja är i nordisk mytologi en sorts kvinnliga, övernaturliga skyddsväsen, som följer och råder över människans lycka tills hamingjans skyddsling dör." http://sv.wikipedia.org/wiki/Hamingja

Han skriver för hedningar så dessa ord är inte något konstigt från vår syn. Men du kan ju själv skriva på realisten om du vill höja nivån.
Citera
2014-09-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakeus
Nu när massa "bröder och systrar" på vår jord far väldigt illa pga krig och elände vill fly till frihet, varför kan inte vi som goda medmänniskor visa medmänsklighet? Varför kan vi inte göra allt för att hjälpa många flyktingar att få ett drägligt liv? Om det så innebär att alla svenskar måste jobba 10 minuter extra per dag. Alla människoliv är värda exakt lika mycket. Det är bara en slump vart i världen man är född, det kunde lika gärna varit någon i denna tråd som behövt fly från krigets Mellanöstern. Hade då vi inte velat ha en hjälpande hand? Jag hade känt enorm tacksamhet om någon hjälp mig, och gjort allt för att ge tillbaka.

Fly till Malmö, Stockholm m.fl. och där skapa förorter där svenskar flyr ifrån. White flight flyktingar skapade av gruppvåldtäkter och rånmord är helt okej, allt medan media och politiker hetsar mot oss vita som "ett problem" (för att citera Sahlin, Romson m.fl. i systemeliten)?

(Dessutom visar sig många s.k. "flyktingar" åka på semester i hemlandet och utnyttja bidragssystemet enormt).

Citat:
Många rika och framgångsrika människor är ofta väldigt generösa och hjälpsamma mot sämre ställda, och det har ju gått bra för dem? Oftast vanlig arbetarklass som känner avsky för att hjälpa andra. Vad beror detta på? Kan det vara så att det är just denna egoism som gör man aldrig blir framgångsrik?

Jag har svårt att få ett seriöst och värdigt argument emot att inte hjälpa folk i nöd, som förmodligen skulle dött om vi svenskar inte tagit hand om dem.

Alla ska hjälpas förutom de svenskar och vita folk som ska offras för detta dyrkande av den "bruna übermensch"? Systemets elit blinkar inte ens när vi vita håller på att försvinna genom en medveten folkmordsprocess i ALLA och BARA Vita länder världen över?

Citat:
Vart är medmänskligheten i denna tråd? Eller är Ni mer djur? Vi människor är byggda på solidaritet, vilket jag tror gjort mänskligheten till den dominanta rasen. Låt oss även i framtiden vara framgångsrika och hjälpa varandra.

Vart var mänskligheten för Europa och oss Vita folk när araberna, mongolerna och turkarna invaderade och slaktade? När svarta bölden från asiatisk handel utrotade 2/3 av Europas folk? När (oftast judiskt dominerade) kommunister folkmördade miljontals Vita i "jämställdhetens" namn låångt innan Hitler ens blev vald?

"Medmänsklighet" är bara ett kodord för antivitism och vitt folkmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in