2014-09-22, 15:29
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LefthandLuke
0% chans att det är William Nylander. Torontos camp har precis börjat och han är sjukt taggad samt gjort bra ifrån sig hittills i rookie campen och även om hans chanser att ta plats i nhl direkt är ca 5% så lär han inte kritat på för någon annan klubb innan det är 0

Vi hoppas alla att det inte är Nylander Jr. Prio ett hos mästarna måste vara att få igång Zachrisson och Widing.
Citera
2014-09-22, 15:34
Medlem
Embas avatar
Aumen Salo!
Citera
2014-09-22, 15:37
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Råttet mågat för Salo nu då.
Citera
2014-09-22, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Aumen Salo!
Trodde man ju inte. Men verkar vara en schism som ligger bakom detta.
Citera
2014-09-22, 15:41
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Trodde man ju inte. Men verkar vara en schism som ligger bakom detta.
Salo ville ju värva igen.. sen detta helt plötsligt.

Hur ser Leksands resultat o budget ut? Har ingen aning men det borde ha kostat en del sista 2 åren också.
Citera
2014-09-22, 15:45
Medlem
tcfmogs avatar
Salo måste ha samarbetssvårigheter, han har ju hoppat av flera uppdrag plötsligt.
Citera
2014-09-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Salo ville ju värva igen.. sen detta helt plötsligt.

Hur ser Leksands resultat o budget ut? Har ingen aning men det borde ha kostat en del sista 2 åren också.
Han skyller på att VD:n lägger sig i allting och att det inte går att samarbeta med honom. Men jag måste säga att det är väldigt märklig situation.
Citera
2014-09-22, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Jag förstår inte ens ditt trollande längre. Kom tillbaka till vår dimension är du snäll.
m4tt145 skrev att MMA kanske vore något för Brunnström eftersom han så fint kastade omkull lill-nisse. I MMA måste man dock möta motståndare i samma viktklass som en själv vilket gör det betydligt svårare att kasta omkull varandra. Alltså tvivlar jag på Brunnströms potentiella MMA-karriär. Det var allt.
Jag skriver om hockey och jag skriver att det bör vara så att alla i ett lag är väl preparerade för vad som kan hända därute på isen. Och om dom nu är det så är det lika fegt eller ofegt att ge sig på vem som helst i ett lag oavsett ålder och viktklass.

Utöver det har våld inte så mycket med vikt och muskler att göra en dvärg som har tekniken spöar upp vilken muskelknutte som helst. Och en smart tränare inte för att de ska slåss men kunna försvara sig ser till att sina spelare lär sig lite av den där tekniska varan.

Du skriver tydligen om något annat som du nog bör adressera här (FB) Kampsport
Senast redigerad av Skogsrök 2014-09-22 kl. 15:52.
Citera
2014-09-22, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Jag skriver om hockey och jag skriver att det bör vara så att alla i ett lag är väl preparerade för vad som kan hända därute på isen. Och om dom nu är det så är det lika fegt eller ofegt att ge sig på vem som helst i ett lag oavsett ålder och viktklass.

Du skriver tydligen om något annat som du nog bör adressera här (FB) Kampsport
Ja och det håller nog alla med om. Att jag dissade Brunnströms chanser till en karriär inom MMA hade bara varit en kort struntsak i denna tråd om du inte kommit med ditt konstiga svar på den.

För att återgå till topic: Byebye Salo!
Citera
2014-09-22, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Salo måste ha samarbetssvårigheter, han har ju hoppat av flera uppdrag plötsligt.
Är nog inte det lättaste att samarbeta med en besserwisser men samtidigt borde ju Salo ha rytit ifrån. Han verkar konflikträdd.
Citera
2014-09-22, 15:59
Medlem
Mikojans avatar
Jaha, Salo bort. Man fick ju för sig att det var han som var Leksand.

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/salo-hoppar-av-som-sportchef-i-leksand/

Kjell Kruse vd:n kan det vara bandyspelaren som öste in bollar i Lesjöfors eller var det var? Kanske t o m lite indragen i spelskandalen på 1990-talet.

http://www.dt.se/sport/bandy/pekades-ut-i-spelskandal
Citera
2014-09-22, 16:02
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jaha, Salo bort. Man fick ju för sig att det var han som var Leksand.

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/salo-hoppar-av-som-sportchef-i-leksand/

Kjell Kruse vd:n kan det vara bandyspelaren som öste in bollar i Lesjöfors eller var det var? Kanske t o m lite indragen i spelskandalen på 1990-talet.

http://www.dt.se/sport/bandy/pekades-ut-i-spelskandal
Kruse var väl kung i Boltic ett tag också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in