2014-09-22, 10:08
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Det står ju faktiskt så här:

"Avslöjar: AIK har tecknat avtal med en spelare från Nordamerika. Ansluter till laget ifall han inte tar plats i NHL efter campen."

Nylander är förvisso född i Calgary men inte fan är han från Nordamerika för det, han är svensk.

Enligt mig är en spelare från Nordamerika transatlant antingen från USA eller Kanada. Torde alltså vara någon okänd dussinlirare från AHL man plockat till sig för en alldeles för stor slant.

Citat:
Menar en spelare som befinner sig i Nordamerika nu bara. Behöver inte vara en nordamerikan. Var nog otydlig.

Står det bland kommentarerna.
Citera
2014-09-22, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Står det bland kommentarerna.
Aha, okey. Fast hur som Nyalnader kan inte vara något för Skaik. Dessutom har jag hört att det gått bra för honom därborta, så jag tror att han kör i AHL eller så.
Citera
2014-09-22, 10:34
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Aha, okey. Fast hur som Nyalnader kan inte vara något för Skaik. Dessutom har jag hört att det gått bra för honom därborta, så jag tror att han kör i AHL eller så.

Jomenvisst. Så vitt vi, som ingenting vet, vet, kan det vara precis vem som helst på nån camp därborta. Vi avvaktar.
Citera
2014-09-22, 10:46
Medlem
Embas avatar
Brunnström anmäld. Helt rätt i min mening. Oerhört respektlöst!
http://www.shl.se/artikel/57614/
Citera
2014-09-22, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
-Bert hade rätt-
Citera
2014-09-22, 10:55
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba

Och Bert Robertsson som påtalade Brunnströms respektlösa tilltag blev utvisad för det. Helt befängt. Han blir alltså retroaktivt frikänd? Eller har han en upp?
Citera
2014-09-22, 12:19
Medlem
m4tt145s avatar
Helt riktigt. Fint grepp av Fabian dock när han kastar runt den späde Skellefteåkillen som en liten vante. MMA kanske vore något för honom?
Senast redigerad av m4tt145 2014-09-22 kl. 12:26.
Citera
2014-09-22, 12:31
Medlem
Frågan är hur långt straffet blir. Tilltaget är ju en ren misshandel så det här kan bli en lång avstängning om han har otur.
Citera
2014-09-22, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Helt riktigt. Fint grepp av Fabian dock när han kastar runt den späde Skellefteåkillen som en liten vante. MMA kanske vore något för honom?
Där måste han nog möta dem som väger lite mer än 70kg.
Citera
2014-09-22, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Där måste han nog möta dem som väger lite mer än 70kg.
Om vikten är ditt argument så frågar sig vän av ordning varför ställer ni upp med bögar som inte är redo för en fight? Är inte det ansvarslöst?
Citera
2014-09-22, 13:12
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145

Sanningen är att "den späde Skellefteåkillen" tillsammans med Luleås finländare är backbäst i SHL. Brunnström visar upp den frustrerade impotens som kännetecknar främlingslegionen med noll poäng och som bara folk i Vikmanshyttan kan älska.
Citera
2014-09-22, 13:14
Medlem
Citat:
Om vikten är ditt argument så frågar sig vän av ordning varför ställer ni upp med bögar som inte är redo för en fight? Är inte det ansvarslöst?
Klart vikten är ett argument, vi pratade ju om MMA? Brunnström väger 96kg och skulle således tävla i Heavyweight-klassen. Jävla homofob.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in