Citat:
Ursprungligen postat av
proviva1982
Ja att strippan Ida fick ens vara med i programmet känns som ett mysterium, hon var verkligen inte duktig på något alls.
Hon var sjukt jobbig och falsk skulle synas och höras hela tiden.
Skönt att hennes 15 minutes of fame är över så man slipper se henne.
Fattar inte heller hur de kan resonera så att man inte ska sätta en person i gren som de är dåliga på, tex sunday i simning.
Känns som ett självklart val om man vill ha ut honom, det är en tävling alla kanske inte förstod det ?
Ska 2 fotbolls lag mötas och så säger det ena:
snälla spela inte på vår högerkant vi har en dålig spelare där riktigt korkat.
Hej trollet!
Vad gulligt att du fortfarande tänker på mig trots att det var en vecka sen vi fick lämna, det värmer
Fantastiskt roligt att du som inte känner mig, (jag förutsätter det, om du känner mig är det fruktansvärt patetiskt att skriva anonymt på ett forum) kan uttala dig om att jag är falsk? Måste man inte veta vad det äkta är för att kunna uttala sig om vad som är falskt? Som du säger... jag har varit med knappt 15 minuter, vad vet du egentligen om mig?
Men lite fakta bara, du verkar ha svårt för sånt; Jag var näst bäst av tjejerna i simning (förutom simmerskan), näst bäst i stavhopp (förutom stavhopperskan), levererade när det behövdes i bågskyttet vilket räddade oss och jag kom heller inte sist i vare sig sprint, längd eller häck, trots att samtliga övriga kvinnliga deltagare har betydligt mer erfarenhet från sina idrotter och bakgrund i träning av löpning och explosivitet, så vet du vad? Jag är SJUKT stolt över min instats.
Det pinsammaste i det hela är att jag tror jag vet vem du är, inlägget var på tok för personligt riktat för att något anonymt nättroll skulle orka ta sig tid, det är nog inte så svårt att ta reda på heller, jag gillar datorer. Även med tanke på din tragiska kommentar om att sätta Sunday i simningen. Det säger så otroligt mycket mer om dig. Men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det inte den jag tror, för annars hoppas jag att du sitter och skäms som en (din) hund och tar det med mig live i stället om du nu har så mycket issues.
För övrigt, istället för att sitta här och gnälla kan ju ni som är glada och positiva (tack för snälla ord i tråden, DE tar jag däremot av mig av!) vara med och kika på vår insamling till Sunday
http://sundayssupermarket.se/
Tack för mig!
/Ida