Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-23, 23:54
  #205
Medlem
Tyckte väl att jag kände igen den där Kija. Varit med i Baren och Big Brother samt strippa: http://nyheter24.se/noje/big-brother...g-vill-strippa

Känns inte som en atlet direkt men det kanske visar sig vara en felaktig uppfattning.
Citera
2015-08-24, 00:50
  #206
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ja, det ligger väl inklämt där mellan Nord- och Sydkorea?

Imponerad av tjejen med den missbildade handen, rätt bra klättrat med tanke på det. Söt är hon också.
Väst-indien, dvs nästa Asien

jag störde mig på mångfaldsnivån utan att ha suttit ner och kollat,
vita var nästan underrepresenterad
Citera
2015-08-25, 01:08
  #207
Moderator
Oddballs avatar
Lite märkligt är det att de inte får dit lite bättre deltagare. En beskrevs som "motionär" och tjejen som höll på med truppgymnastik och som kom sist i det inledande mini-triathlonet höll ju på att dö av utmattning vid målgången. Hon såg verkligen inte ut som någon "atlet" - snarare så hade hon lite extrakilon vilket verkar märkligt eftersom jag fått för mig att gymnastiktjejer brukar vara åt det nästan lite sjukligt smala hållet, inte heller fanns det några synbara muskelgrupper. Men visst, hon vann fäktningen och var riktigt bra på det. Men ändå...i dagens Sverige när var och varannan nästan bor på gymmet borde det ju nästan vimla av extremt vältränade personer av kalibern som förra året när Knasen var med plus killen från Borlänge - ungefär på det viset tänker åtminstone jag mig en "atlet".

Negrer och simning tänker jag inte ta upp vidare, men lite märkligt är det att en person från en ö simmar sämre än en katt.

Men fortsätta titta kommer jag, tycker det är helt okej underhållning.
Citera
2015-08-29, 11:20
  #208
Medlem
.Mortimer.s avatar
Härligt att slippa Rikard Olssons hemska nuna i programmet i år. Deltagarlistan lämnar ju dock en del att önska... inga profiler man direkt fastnade för i första programmet. Hade gärna sett att alla fyra i duellen åkt ut. Kändes ganska dryga/irriterande hela det gänget.
Citera
2015-08-29, 21:52
  #209
Moderator
Oddballs avatar
Var det likadant förra säsongen med att prispengarna gick till vinnarnas idrottsklubbar?

Hon truppgymnasten som höll på att tuppa av förra veckan verkar ha en usel kondition, verkade ju vara nära att kola av efter löpningen i dagens program... Nu har hon fått ut två killar pga att hennes kondition är miserabelt dålig, det är lite trist.

Skrattade högt när den ena tjejen i bågskyttet inte bara missade tavlan utan hela ramen och allt däromkring också, kanske skadsköt hon någon stackars kameraman i kulisserna...?
Citera
2015-08-30, 15:22
  #210
Medlem
.Mortimer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon truppgymnasten som höll på att tuppa av förra veckan verkar ha en usel kondition, verkade ju vara nära att kola av efter löpningen i dagens program... Nu har hon fått ut två killar pga att hennes kondition är miserabelt dålig, det är lite trist.

Philip slog väl ut sig själv första veckan genom att vara lika usel som Emma i triathlonet redan innan de blev ihopparade? Även om hon varit usel i två veckor så kan man ju inte lasta henne för att han inte kunde simma. Stora frågorna för mig efter senaste programmet är vad fan Max och Emma gör där öht och var är de riktiga atleterna?. Emma har noll kondition och Max är en överviktig, godisälskande "motionär"... Sjukt hur mkt han fick stå och psyka under utslagningen med, förstår inte att ingen sa till.

Känner förövrigt igen Carmen från något annat tv-program, har hon varit med i Gladiatorerna eller något liknande tidigare?

Tror finalen kommer stå mellan Andreas och Lasse på herrsidan. Damsidan är jag mer osäker på, ingen som riktigt stuckit ut där.
Citera
2015-08-30, 17:26
  #211
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Lite märkligt är det att de inte får dit lite bättre deltagare. En beskrevs som "motionär" och tjejen som höll på med truppgymnastik och som kom sist i det inledande mini-triathlonet höll ju på att dö av utmattning vid målgången.

Jag var uppe sent en kväll i veckan och väntade på ett samtal från USA. Jag passade på att titta lite på en repris av Atleterna. Det var verkligen en sorglig samling man skrapat ihop.

Jag såg två medlemmar som kunde kallas atleter. Den ene var den färgade basketkillen. Bra tränad även om jag inte vet något om hans kondition. Den andre var killen som sysslade med tiokamp. Han var vältränad och sannolikt även konditionsstark.

Den enda deltagaren som hade någon form av positiv personlighet var den färgade basketkillen. Resten var slätstrukna.

En av killarna hade definitivt slarvat med träningen. Han och hans kvinnliga partner skulle klättra upp för en klättervägg. Hans kvinnliga partner fick en snabbare tid än killen själv....

Då frågar man sig nyfiket vilken krävande sport den tjejen brukar utöva? Det visade sig att hon sysslade med konståkning...

Hallå...någonstans har castingen blivit fel här. Hur kan Kajsa gå med på att delta i en sån här smörja?
Citera
2015-08-30, 18:56
  #212
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Mortimer.
Philip slog väl ut sig själv första veckan genom att vara lika usel som Emma i triathlonet redan innan de blev ihopparade? Även om hon varit usel i två veckor så kan man ju inte lasta henne för att han inte kunde simma. Stora frågorna för mig efter senaste programmet är vad fan Max och Emma gör där öht och var är de riktiga atleterna?. Emma har noll kondition och Max är en överviktig, godisälskande "motionär"... Sjukt hur mkt han fick stå och psyka under utslagningen med, förstår inte att ingen sa till.

Känner förövrigt igen Carmen från något annat tv-program, har hon varit med i Gladiatorerna eller något liknande tidigare?

Tror finalen kommer stå mellan Andreas och Lasse på herrsidan. Damsidan är jag mer osäker på, ingen som riktigt stuckit ut där.

även Saga känner jag igen från Gladiatorerna. gjorde det ganska bra där.
Citera
2015-08-30, 19:01
  #213
Medlem
Trumpeters avatar
Max och Emma känns rätt malplacerade. Båda är otränade och Max verkar till och med träning vara tråkigt. Nä, lite bättre personer kunde de fått med.
Citera
2015-08-31, 00:34
  #214
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Man känner hur homoerotiken pumpar i ens vener när man kollar på Dajanas höga mansaxlar, och Carmen..riktigt kvinnlig enligt den enda rätta definitionen (min)
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-08-31 kl. 00:39.
Citera
2015-08-31, 22:47
  #215
Medlem
slowjamzs avatar
Bra tider på en del gällande 8km-löpningen dock. En bra bit under 4:00/km-tempo. Iaf topp3 både på dam- och herrsidan. Max undrar man ju dock vad han gör där? Mycket märkligt.
Citera
2015-09-04, 15:59
  #216
Medlem
Hunden007s avatar
Max och Emma är San Marino klass!

Ironiskt att båda 2 som fuckade för sin partner vinner duellen haha.

är imponerad av Kija gör det mycket bättre än förra årets strippa!
__________________
Senast redigerad av Hunden007 2015-09-04 kl. 16:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback