Citat:
Ursprungligen postat av
GeneralXx
Synd att dem ska nerfa sönder FV304 :P Blir sugen på att spela arty lite då o då o den är så jävla kul o spela med :P riktigt troll arty.. Visst den behöver nerf men dem ska nerfa exakt allt på den.. så den lär suga dase efter den balanseringen.. Lär väl förstöra den med nu
Spelar ingen som helst djävla roll hur mycket dom nerfar den, den kommer ändå va bättre än crusader sp

14km/h rakt fram och +40km/h bakåt

så det va inte lätt att följa med fronten, som tur är har andra kanonen typ dubbelt så lång räckvid.
Citat:
Ursprungligen postat av
lubb
Testat att spela artilleri för första gången nu. Måste säga att det är riktigt roligt när man märker att en motspelare inte alls reflekterat över att det finns fientligt artilleri och man lägger en salva rakt i pannkakan på den!
Hehehe satte en 210mm HE rätt i nyllet på en pershing igår med gw tiger p, dumfan stog still säkert 30 sekunder i perfekt skottläge, han va så såld på en lättvagn att han totalt glömde att flytta sig

skratta lite elakt i chatten när jag hade enskjutit honom men han erkände att han hade klantat sig och det är ovanligt.
Citat:
Även väldigt givande för att utveckla ens egna spel när jag spelar med mina andra tank, att veta hur artilleri fungerar.
Welcome to the dark side
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Det tråkiga är ju bara när folk i laget inte verkar ha fattat det, och man får ägna större delen av matchen åt att skjuta direkt eld på AMX ELCs och Hellcats som ens eget lag släppt in hela vägen in i spawn efter någon minut... Mitt rekord är 4 kills med direkt eld med M44 på en och samma match (5 kills totalt den matchen). Skapligt tröttsamt när resten av laget lallar runt utspridda över hela kartan och i princip hela fiendelaget åkt motorväg rakt in i ens egen spawn utan minsta motstånd...
Campinovka, 8 av 10 gånger jag spelar den kartan med spg kommer det nån djävel från kullen eller fältet och rullar rätt fram till en :/ förvånansvärt många som inte reagerar när man pingar kartan och skriver i chatten att fienden flankar laget.