Citat:
Ursprungligen postat av
theRulerOfBethos
Det låter ändå som att det finns lite hopp om svensk tennis igen. Lyckas Lindell och Stor-Ymer fortsätta sin utveckling så har de goda möjligheter att bli topp 100. Nu verkar även Lill-Ymer vara på G. Kan de dessutom få bra hjälp med träningen av Norman och hans team så ser förutsättningarna för en åtminstone hyfsat ljus svensk framtid bra ut igen.
En annan spelare som jag hoppas kan ta vara på sin talang är Daniel Windahl. Han plockade faktiskt set på Ramos i Båstad och var inte jättelångt ifrån att vinna den matchen. Därefter verkar det dock inte ha hänt så mycket på den fronten.
Ja ,jag hoppas också på Windahl fortfarande ,såg bara på hans twitter att han kört hård fys nu en period ,han sa typ resultaten får komma när dom kommer , verkade som han kände han var på rätt väg ändå,kan ju va andra faktorer som gör att det inte lossnat resultatmässigt riktigt än,han är ju fortfarande ung så där ska man nog inte ge upp än.
Sen hoppas jag good to great fortsätter snappa upp unga talanger också kommande år, då tror jag ändå vi är tillbaka på tenniskartan, än om det så klart kommer ta ett antal år.