Det är Gangland-69 Hang arounds som ligger bakom det. De kan jag garantera. Den skjutne hade golat ner raffa och var bötfälld på femhundra tusen. Dom kommer ge sig på fler vittnen tills dom torskar. Detta är även Pga att raffa ska upp i HD
Det är Gangland-69 Hang arounds som ligger bakom det. De kan jag garantera. Den skjutne hade golat ner raffa och va bötfälld på femhundra tusen. Dom kommer ge sig på fler vittnen tills dom torskar. Detta är även pga att raffa ska upp i HD
Det är Gangland-69 Hang arounds som ligger bakom det. De kan jag garantera. Den skjutne hade golat ner raffa och va bötfälld på femhundra tusen. Dom kommer ge sig på fler vittnen tills dom torskar. Detta är även pga att raffa ska upp i HD
Så mer "incidenter" är att vänta i Väservik? (Menar - alla vittnen och dylikt behöver ju inte finnas i Västervik)
Raffa är det han som brukar ha skitiga strumpor?
Han som är typ känd som värsta pajasen?
Blivit typ pistolwhoopad med sin egen leksakspistol och fått tok smörj av någons pappa...finns rolig bild någonstans på hans nylle simmande i sitt eget blod.
Sen knivmördade väl han någon halvmongoloid som brukade kissa på sig.