Citat:
Ursprungligen postat av
FramAxel
M*hammed Altart*ri (* = o) drev tidigare sunkpizzerian Diana i Västervik. Tawfiq kom till stan för ett par år sedan via Altart*ri och hjälpte honom även en period på pizzerian. Altart*ri är en ytterst obehaglig typ som är inblandad i en hel del av det som händer här. Det har under ganska lång tid ryktats om både utpressning, beskyddarverksamhet och knark. Spännande också att Dianas tidigare officiella adress var "MIDGÅRD 6F".
Vet du om MA och TA hade något otalt med varann? Någon som vet vad TA och MA gjorde/gör nu för tiden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Misha08
Tawfiq var väl på Morella när Raffa knivhögg urin-ante. Tawfiq finns med i fup som vittne i den händelsen.
Stämmer, MA och TA var tredje och fjärde person fram efter resturangpersonalen.
Citat:
Ursprungligen postat av
FramAxel
Kanske inte var helt fel att lyfta Raffa-teorin tidigare då? Gangland-hangarounds som har hämnats alltså?

Tveksamt att dom vill ge sig på TA, om jag inte minns fel så har TA och MA bara lämnat uppgifter om hur kniven såg ut när Raffa hög Ante. Dock vet jag inte om dom har någon annan fejd. Men att Raffa, Vargas, Joel på karsudden eller någon annan av dom där grabbarna är involverade ser jag som ett långskott.
mvh B