2014-09-20, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDicken
Jag kan bara instämma då jag är god vän med några ägarinnor och alla säger samma sak. De släpper inte in dem i shopen ens då de vet hur det slutar.
De vill bara knulla och när de får nej så börjar de bråka och vill ha pengarna tillbaka för de tycker de blivit lurade.

Kan då bara konstatera: ingen regel utan undantag...även andra än faranger får massage....vad du än har hört...
Citera
2014-09-20, 13:31
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygebert
Kan då bara konstatera: ingen regel utan undantag...även andra än faranger får massage....vad du än har hört...
Sant, ibland är tjejerna snälla och ger dom en schans, men är djupt ångerfulla då timman är till ända.
Jag känner nog två hundra thaitjejer, och samtliga är av samma uppfattning, men det finns alltid undantag so bekräftar regeln.
Citera
2014-09-20, 21:19
Medlem
Citat:

Visst får andra än faranger massage men det är som thaiman säger i vanligaste fall och det gäller ju även det motsatta dvs att det också finns seriösa thaikvinnor som får utstå mycket skit pga kunder som tar dem för horor bara för att de är från Thailand fast de aldrig jobbat som varken barbrudar eller något annat sexuellt yrke innan de kom till Sverige utan de är här för att försöka bedriva seriösa business.
Sen finns det ju de kvinnor som är här bara för extra tjänster.

Vad jag vill ha sagt är att vi kan inte dra alla över en kant vare sig de är faranger, muslimer eller thai. Dock så är det tyvärr väldigt vanligt att muslimer inte har någon respekt mot de thailändska kvinnorna och därför vill många inte ha dem i shopen då det slutar med problem för alla berörda parter.
Citera
2014-09-21, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Sant, ibland är tjejerna snälla och ger dom en schans, men är djupt ångerfulla då timman är till ända.
Jag känner nog två hundra thaitjejer, och samtliga är av samma uppfattning, men det finns alltid undantag so bekräftar regeln.

Tjejerna är snälla och ger dom en chans..
Vinstintresse är nog ordet, därför får även " bad customers" tillträde till salonger och extratjänster även om det är mer svår "jobbat". Integritet och principer väger lätt mot mammon.
De säljer sina "tjänster " till dem som är villiga att betala,oavset ursprung. I dessa sammanhang är uttrycket "cash is king" verkligen på rätt plats...
Citera
2014-09-21, 06:38
Medlem
Citat:
Kundunderlaget skulle krympa en del tex i Malmö, om dessa damer skulle kategoriskt hålla på principer som bygger på några dåliga erfarenheter och fördommar....det finns "dåliga" kunder bland "faranger" med.

Citat:
Vinstintresse är nog ordet, därför får även " bad customers" tillträde till salonger och extratjänster även om det är mer svår "jobbat". Integritet och principer väger lätt mot mammon.
De säljer sina "tjänster " till dem som är villiga att betala,oavset ursprung. I dessa sammanhang är uttrycket "cash is king" verkligen på rätt plats...

Det är sådana kunder som du som tar alla thaikvinnor som horor när du bara har "cash is king" i din hjärna och tror du kan göra vad som helst för du saknar respekt mot kvinnan/massösen som är den kund de inte vill ha på många ställen.

Jag vet att en kund har erbjudit en kvinna 10000kr för ett knull plus ut och äta middag men hon tackade nej och sa vänligt till kunden att hennes kropp ej är till salu och att hon ej är en sådan typ av tjej.
Citera
2014-09-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDicken
Det är sådana kunder som du som tar alla thaikvinnor som horor när du bara har "cash is king" i din hjärna och tror du kan göra vad som helst för du saknar respekt mot kvinnan/massösen som är den kund de inte vill ha på många ställen.

Jag vet att en kund har erbjudit en kvinna 10000kr för ett knull plus ut och äta middag men hon tackade nej och sa vänligt till kunden att hennes kropp ej är till salu och att hon ej är en sådan typ av tjej.

Tagga ner lite.. Alla Thaidamer jobbar inte innom massagesvängen. Du har alldeles rätt att alla inte knullar för pengar...men de allra flesta ( ja. ja det finns seriösa undantag ) drar gärna en tralla för ett par hundringar...och jag vet att de inte betraktar detta eller att kunden leker med bröna, bj mm för sex...där tycks det definitions begreppen skilja mellan våra länder. Men per definition i Sverige säljer de sex. Vad kallar du dem som säljer sex? Och vad kallar du oss som köper sex? Det är uplevelser mellan dessa kategorier av mäniskor trådarna handlar om.
Det är inte svårt att förstå varför fenomenet finns, orsaken är lättförtjänta svarta pengar.
Jag saknar inte respekt för andra mäniskor eller andras val och värderingar. Detta är ju ingen bransch som rädda barnen driver..i grunden är det svart ekonomi och ilegal sexhandel med kvinnor som är i beroendeställning till någon Svensk man, ofta bidragsberoende eller beroende av annan garant för uppehålstilståndet, och det blir inget annat hur du än skönmålar det. I allt dett så jobbar många sköna trevliga kvinnor från Thailand, Filipinerna mm.
Så till sist: Vad har jag gjort så att jag blev den kunden massöserna inte vill ha?
Citera
2014-09-21, 09:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Ja, du vet tydligen, men en sak ska du ha klart för dig, inte alla Thaikvinnor är luder, det finns massor av dom som är superseriösa, och det är nog mer än man kan orda om dig.
Citera
2014-09-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ja, du vet tydligen, men en sak ska du ha klart för dig, inte alla Thaikvinnor är luder, det finns massor av dom som är superseriösa, och det är nog mer än man kan orda om dig.

Du menar Thaikvinnor i massagesvängen? Absolut, det finns seriösa Salonger och det finns seriösa kvinnor som absolut inte vill bli kopplade till sexhandeln. Det är ett fysiskt tungt arbete och med den utvecklingen som varit de senaste fem åren har det säkerligen blivit tungt arbetsmiljömässigt med förolämpnigar och kränknigar av personalen på många salonger. Svårt att stävja ignorans och ren dumheten hos kunder.
Men du kan fan inte vara seriös om du sägger att det finns " Massor" med superseriösa massöser.
Jag anser inte man är seriös om man ruskar tup för cash. Visst hon kan vara utbildad och duktig...men seriös.. nej.
Citera
2014-09-21, 12:31
Medlem
s-täljes avatar
någon som har fått svar på sms bokning thaimassage?
när man sms får man inget svar? varför
och e-mail samma sak?
kan någon ge svar varför?
känns som man måste ringa men det inga problem
men hade varit nice boka tid via mail
sms kan vara bra om inte svara
Trevlig helger alla Tm bröder
Citera
2014-09-21, 12:45
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Du menar Thaikvinnor i massagesvängen? Absolut, det finns seriösa Salonger och det finns seriösa kvinnor som absolut inte vill bli kopplade till sexhandeln. Det är ett fysiskt tungt arbete och med den utvecklingen som varit de senaste fem åren har det säkerligen blivit tungt arbetsmiljömässigt med förolämpnigar och kränknigar av personalen på många salonger. Svårt att stävja ignorans och ren dumheten hos kunder.
Men du kan fan inte vara seriös om du sägger att det finns " Massor" med superseriösa massöser.
Jag anser inte man är seriös om man ruskar tup för cash. Visst hon kan vara utbildad och duktig...men seriös.. nej.
Upp till andra att bedöma om jag är seriös, jag skiter i vilket, men jag tvivlar starkt på att någon har större erfarenhet av detta än jag
Jag vet MASSOR av tjejer som inte tar i din kuk för miljoner, du får tro vad du vill, den här jävla sajten är nog ett tillhåll för i huvudsak skitungar och vebbrunkare.
Citera
2014-09-21, 14:13
Medlem
Citat:
Upp till andra att bedöma om jag är seriös, jag skiter i vilket, men jag tvivlar starkt på att någon har större erfarenhet av detta än jag
Jag vet MASSOR av tjejer som inte tar i din kuk för miljoner, du får tro vad du vill, den här jävla sajten är nog ett tillhåll för i huvudsak skitungar och vebbrunkare.

Jag kan utläsa en svag nyans av vrede eller kanske bitterhet i ditt inlägg. Du har rätt inställning, man skall tro på sig själv, det borgar för ett gott självförtroende. Men det behöver ju inte leda till att man blir självgod.
Jag har aldrig, aldrig bett någon om att hålla i min kuk i utbyte mot pengar! eller frågat om sexuella tjänster på TM salong. De blir man erbjuden i de flesta salonger. Om nu någon, rent hypotetiskt skulle erbjuda en massös 1milj för ruska tup...så är utgången given. Jag tror att du underskattar damernas intiligens.
Sajten är vad vi gör den till. Du har ju en hel del inlägg här och har således bidragit till vad den är, jag vet inte vilken kategori du tillhör av dem du nämnde. Nä du Thaiman..sluta att kasta skit på och nervädrera dem som skickar inlägg, frågor och kommentarer här. Med dina omfattande kunskaper och erfarenheter i ämnet kunde du bidragit med mer förståelse samt informativa och konstrukiva inlägg, för det är inte lätt för Svennar mfl att förstå sig på den Thaikultur som råder Thaimassagebranschen och hos kvinnorna där.
Citera
2014-09-21, 14:50
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Jag kan utläsa en svag nyans av vrede eller kanske bitterhet i ditt inlägg. Du har rätt inställning, man skall tro på sig själv, det borgar för ett gott självförtroende. Men det behöver ju inte leda till att man blir självgod.
Jag har aldrig, aldrig bett någon om att hålla i min kuk i utbyte mot pengar! eller frågat om sexuella tjänster på TM salong. De blir man erbjuden i de flesta salonger. Om nu någon, rent hypotetiskt skulle erbjuda en massös 1milj för ruska tup...så är utgången given. Jag tror att du underskattar damernas intiligens.
Sajten är vad vi gör den till. Du har ju en hel del inlägg här och har således bidragit till vad den är, jag vet inte vilken kategori du tillhör av dem du nämnde. Nä du Thaiman..sluta att kasta skit på och nervädrera dem som skickar inlägg, frågor och kommentarer här. Med dina omfattande kunskaper och erfarenheter i ämnet kunde du bidragit med mer förståelse samt informativa och konstrukiva inlägg, för det är inte lätt för Svennar mfl att förstå sig på den Thaikultur som råder Thaimassagebranschen och hos kvinnorna där.
Rätt, därför förstår just jag dom.
Och underskatta? Aldrig, slipade affärskvinnor är dom flesta, dom låter dig förstå att just du är vääääldigt speciell,,detta går Svenne Banan på rakt av. Titta bara på dessa resensioner som en del gör. " inga pm tack" jag kommer aldrig säga var jag upplevde detta! Vilket jävla dravel, dom tror dom är ensamma om att just den bruttan har gjort detta med just dom.
Man tar sig för pannan.
Och vad jag skall sluta med och inte tänker jag varken låta dig eller någon annan bestämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in