Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Upp till andra att bedöma om jag är seriös, jag skiter i vilket, men jag tvivlar starkt på att någon har större erfarenhet av detta än jag
Jag vet MASSOR av tjejer som inte tar i din kuk för miljoner, du får tro vad du vill, den här jävla sajten är nog ett tillhåll för i huvudsak skitungar och vebbrunkare.
Jag kan utläsa en svag nyans av vrede eller kanske bitterhet i ditt inlägg. Du har rätt inställning, man skall tro på sig själv, det borgar för ett gott självförtroende. Men det behöver ju inte leda till att man blir självgod.
Jag har aldrig, aldrig bett någon om att hålla i min kuk i utbyte mot pengar! eller frågat om sexuella tjänster på TM salong. De blir man erbjuden i de flesta salonger. Om nu någon, rent hypotetiskt skulle erbjuda en massös 1milj för ruska tup...så är utgången given. Jag tror att du underskattar damernas intiligens.
Sajten är vad vi gör den till. Du har ju en hel del inlägg här och har således bidragit till vad den är, jag vet inte vilken kategori du tillhör av dem du nämnde. Nä du Thaiman..sluta att kasta skit på och nervädrera dem som skickar inlägg, frågor och kommentarer här. Med dina omfattande kunskaper och erfarenheter i ämnet kunde du bidragit med mer förståelse samt informativa och konstrukiva inlägg, för det är inte lätt för Svennar mfl att förstå sig på den Thaikultur som råder Thaimassagebranschen och hos kvinnorna där.