hejhej, jag skulle vilja ha lite hjälp från er i flashback.
Jag väger 89 kilo
1.74 lång.
har gått i boxning,fotboll bl.a hela mitt liv, men nu när fotbollslaget la ner så har jag inte motinerat på 6 månader, men nåväl, jag har mycket fett, men under all den fetten, finns det sjukt mycket muskler, mitt fett har sökt sig till mina lår,rumpa och mage, vet inte varför, men där har ja allra mest fett

vill få bort den dära stora rumpan, känns som att jag är en tjej, men jag vill gå ner hyfsat snabbt, några tips va jag kan göra?, angående om schema kommer det se ut såhär.
Frukost - kvarg+funlight
lunch Äpple
mellanmål:Äpple
Gymma
Protein shake efter.
-XXXXXXXXXXXXXX-
Vill få in något där, nåt riktigt nyttigt kalori snålt, men gott också:s, inget ägg eller nåt, som kan göra mig hyfsat mätt, för jag vill ju gå ner hyfsat snabbt, så jag kan börja bygga en kropp.
Bästa för att gå ner 12 kilo snabbt?, hur långt tid tar det CIRKA, om jag tränar 5 gånger i veckan?
Hur myckt kalorier är det i kvarg+funlight?, en frukost inte hela bunten, äpple 56kcl+56=112, a, vill inte få mer än 500kcl i mig,
SNÄLLA HJÄLP MIG!, samt behöver jag nå jädra schema, vad jag kan göra i gymmet, springa eller styrketräna ingen anning.