Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Då är man inte kvar enligt mig.
Tja det berömda livspusslet varierar förstås. Och med det förutsättningarna. Personligen har jag ett visst antal matcher live som ska slås ut på en säsong.Med lite flyt blir det någon bonusmatch samt några under slutspelet.Nu när man börjar ha lite äldre barn som idrottar och är iväg på cuper mm är det skönt med tv-n.Samt att man ibland kan följa andra lag. Sen tycker jag förstås man får lov att hitta andra sätt att stödja sitt lag när man minskar besöken. För mig har juletider och födelsedagar blivit en stående grej som uppskattas av alla åldrar.
Självklart är det bekymrade om siffrorna sviker. Hockey är bäst live och man stödjer laget bäst genom att vara på plats. Men snacket om att inte hjärtat finns om man inte är på varje match köper jag inte.Vet folk som inte såg en enda match live förra säsongen men som åkte 100+mil för att hylla spelarna på torget.
Riktiga fans i mina ögon i alla fall.
För att diskutera lite hockey. Kabanov,Christensen,Wallmark i topp. Tror ni någon av dessa 3-spelare är top 5 när säsongen är färdig??