2014-09-17, 22:52
  #9253
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
De flesta SD-väljarna, och vissa företrädare, vill förmodligen kasta ut väldigt många icke-svenskar.

Jag tror att väldigt få människor röstar på SD för att behålla det kriminella packet och gettona samt att judarna ska fortsätta utrota svenskarna.

SD-väljarna ligger förmodligen någonstans emellan SD och SvP, förmodligen något närmare SD.

Saknar ND, det klart bästa nationella parlamentariska alternativet rent politiskt.

Absolut det finns nog ett förhållandevis stort segment hos SD sympatisörer där man gärna ser någon form av repatrieringens politik men då handlar det knappast om den etniska aspekten utan mer om att kasta ut kriminella invandrare och eventuellt bidragsparasiter men inte de skötsamma och trevliga invandrarna oavsett om de kommer från Norge, Italien, Turkiet eller Centralafrikanska Republiken. Och det är här som jag tror att SvP kommer ha väldigt svårt att få något rejält inflyttande någonsin faktiskt.
Citera
2014-09-18, 08:46
  #9254
Medlem
Tercios avatar
God gud. Giftradion slår sin okloka huvuden ihop och enas om att nu handlar det "om att profilera partiet i värderingsfrågor, familjen, böglobbyn, abortfrågan." Precis tvärtom vad jag föreslagit. Släpp allt sånt skit eller ha i vart fall en mindre kategorisk position. Fokusera på det viktiga, invandringen, banksystemet, EU, media, svenska jobb till svenska arbetare, brott och straff kanske.

Ställ upp fyra viktiga frågor som spelar roll för sverige och där man vet att det finns en stor opinion att fiska i och kör på dem. Inta en mer neutral position i frågor där man vet att det finns en stark opinion åt andra hållet och som är oviktiga. Bögeri, aborter, de adopterade osv.
Citera
2014-09-18, 09:08
  #9255
Medlem
Vad är det som så konstigt med att radiogänget vill att partiet profilerar sig i klassiska värdekonservativa frågor som diverse kristna grupper gillar. Radiogänget är religiösa så varför skulle de inte vilja att partiet profilerar sig ytterligare i dessa frågor? Religiösa sätter alltid sin tro först. I slutändan är Gud och hans son större än någon vit ras eller diverse ekonomiska system.
Citera
2014-09-18, 13:23
  #9256
Medlem
NixYOs avatar
Jonas De Geer hyllar kroatiska Ustasja i det senaste avsnittet av Hänt i historien och fortsätter med gnällandet på di tyska nationalsocialisterna... Skall han inte börja med å hylla Bartolomeinatten när han ändå är i farten?

http://combatgenocide.org/?page_id=86
__________________
Senast redigerad av NixYO 2014-09-18 kl. 13:37.
Citera
2014-09-18, 14:37
  #9257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO;1159769
Jonas De Geer hyllar kroatiska Ustasja i det senaste avsnittet av Hänt i historien och fortsätter med gnällandet på di tyska nationalsocialisterna... Skall han inte börja med å hylla Bartolomeinatten när han ändå är i farten? :whoco:

http://combatgenocide.org/?page_id=86
Karl'n har ju spårat ur fullständigt. Vad är det för fel på en när man inte bara lockas till att stödja reaktionära katolska brödramördare och NWO-rövslickare i Ukraina på grund av att de slänger sig med begreppet "reconquista", utan även börjar stödja andra reaktionära slavisk-katolska brödramördare på Balkan?! Det verkar helt klart ligga någonting i flashbackanvändaren Operations snack om sektkatolska folkmord och att Jonas är en reaktionär fascist.

Att hylla NWO-lakejer som massmördar sina Europeiska bröder i påvens och grammatikrunkandets namn går tydligen an, liksom hyllandet av Mussolinis judevänliga reaktionära dynga, men när det gäller den ideologi som närapå befriade Europa från marxismens slavok, höll giftsvampen kort och aldrig tidigare har varit mer relevant för oss Européer än nu (NS enande rasfokus>fascismens splittrande etnicitetsfokus. Ras är grundläggande, etnicitet är en ytlig kulturell produkt av rasen) så hör man inget annat än fördömanden och förlöjliganden från honom.

Jonas har sjunkit rejält i mina ögon det senaste året, och detta är bara en i mängden av de stolligheter han vräkt ur sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
God gud. Giftradion slår sin okloka huvuden ihop och enas om att nu handlar det "om att profilera partiet i värderingsfrågor, familjen, böglobbyn, abortfrågan." Precis tvärtom vad jag föreslagit. Släpp allt sånt skit eller ha i vart fall en mindre kategorisk position. Fokusera på det viktiga, invandringen, banksystemet, EU, media, svenska jobb till svenska arbetare, brott och straff kanske.

Ställ upp fyra viktiga frågor som spelar roll för sverige och där man vet att det finns en stor opinion att fiska i och kör på dem. Inta en mer neutral position i frågor där man vet att det finns en stark opinion åt andra hållet och som är oviktiga. Bögeri, aborter, de adopterade osv.
Precis! När man väl har tagit makten, antingen över staten eller, åtminstone, över folks hjärtan och hjärnor så kan man börja bearbeta dem för att driva folkopinionen åt ett annat håll. NWO fick inte folk att hylla dagens dekadens genom att på 1950-talet gapa om att "MAN FÅR INTE SÄGA BÖG! VI SKA HA PRIDETÅG MED ROSA BUTTPLUGS OCH LÄRA BARN OM ANALFISTING!!!". Hade man gått fram så extremt i början hade folket inte tagit det på allvar.

Vill man locka till sig stöd och uppmärksamhet från de ca 3000 pers (hittils) som röstat på kristna värdepartiet eller vill man få miljontals svenskar att vakna upp?
__________________
Senast redigerad av kustmannen 2014-09-18 kl. 14:47.
Citera
2014-09-18, 15:10
  #9258
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
God gud. Giftradion slår sin okloka huvuden ihop och enas om att nu handlar det "om att profilera partiet i värderingsfrågor, familjen, böglobbyn, abortfrågan." Precis tvärtom vad jag föreslagit.

Varför bry sig vad de säger, gillar du inte det så skit i det. Det ska finnas utrymme för folk att ha olika åsikter om saker och ting det är så man skapar något som kan bli en bred rörelse.
Citera
2014-09-18, 15:32
  #9259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Varför bry sig vad de säger, gillar du inte det så skit i det. Det ska finnas utrymme för folk att ha olika åsikter om saker och ting det är så man skapar något som kan bli en bred rörelse.
Och en del i det är ju även min och Tercios kritik, eller hur? Det existerar inte, och bör inte heller existera någon sorts åsiktsvakuum där man kan vräka ur sig vilka dumheter som helst utan att möta kritik och diskussion, oavsett om man är en relativt känd radiopratare eller en anonym forumskribent (eller "troll" som trojkan behändigt nog kallar alla sina kritiker efter att de själva trollat hela rörelsen med absurda uttalanden).
Citera
2014-09-18, 18:30
  #9260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jonas De Geer hyllar kroatiska Ustasja i det senaste avsnittet av Hänt i historien och fortsätter med gnällandet på di tyska nationalsocialisterna... Skall han inte börja med å hylla Bartolomeinatten när han ändå är i farten?

http://combatgenocide.org/?page_id=86
Vilka tider in?
Citera
2014-09-18, 18:42
  #9261
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Vilka tider in?
Ska du skriva om det på nordfront sen?
Citera
2014-09-18, 18:46
  #9262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ska du skriva om det på nordfront sen?
Nä, det låter inte så intressant. Men lyssnade på större delen av avsnittet utan att snappa upp det (gjorde annat samtidigt) och orkar inte leta efter det.
Citera
2014-09-19, 21:53
  #9263
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Motgift kommenterar för första gången SvPs valresultat.....
https://www.motgift.nu/2014/09/motgift-kommenterar-svenskarnas-partis-valresultat-2014/

Haha, inga muntra miner där inte. Och något annat var ju inte att vänta efter ett fiasko av stora mått. Jag har väldigt svårt att se hur SvP kan få 10 000 röster över huvud taget. Den potentiella basen av väljare är för liten i Sverige, det är bara att inse. När nu SD är så stora kommer det också nästan vara välkommet av SD om SvP attackerar dem. Sd vill inte vara "extrema" och då kommer de nog att växa än mer när de får attacker från extremhögern. Om nu ens medelsvensson får reda på att SvP attackerar SD, det vill säga....
Citera
2014-09-20, 23:25
  #9264
Medlem
NixYOs avatar
Vad tycken I om Motgift Magasin? Själv så blev jag positivt överraskad av det. Bl.a. så skriver till och med Jonas De Geer åtminstone lite positivt om Adolf Hitler (om än så i bara en mening).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in