Citat:
Ursprungligen postat av
Turbomachine
Jag gissar på att han hänger i en snara i sin garderob hemma.
Man har ju alltid försökt stoppa krigsförbrytare och landsförrädare att ta den enkla vägen ut, så jag hoppas det inte stämmer. Jag vill se FR fälld för landsförräderi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Centurion77
Exakt. Allt var redan klappat och klart för herr Reinfeldt långt innan valutgången. Han visste att alliansen var körd och han kunde inte bry sig mindre om det. Reinfeldt är en falsk människa, ända ned till benet. Inom kort så kommer vi att få höra om hans nya tjänst - precis som förrädarna i bilderbergsgruppen har bestämt och styrt den här marionetten i 8 år - och kommer att styra Löfvén också.
Så är det säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rammsberg
Jag tror att han just nu ligger på soffan och halvslumrar, endast i sällskap av tvn och laptopen. Det är honom väl unnat, då han har gjort ett ganska gott arbete som statsminister. Han såg trött ut sista tiden och han hamnade nog i en livskris vid skilsmässan. Det var nog då han började tröttna riktigt och någon sorts uppgivenhet lyste igenom därefter. Starkt ändå att hålla ut fram till nu.
Hade M tagit till sig bara lite av SDs politik och människors oro om invandringen, hade alliansen lätt vunnit detta val också. Tyvärr blev det inte så. Det enda glädjeämnet i detta val var SDs framgångar, i övrigt var det ett skitresultat.
Framtiden får utvisa hur Reinfeldts gärning bedöms i jämförelse med andras. Jag tror att han ligger bra till för att hamna en bra bit upp på den övre halvan.
Min tro är att han kommer komma långt ner på den listan, kanske längst ner. Vad han gjort svenskarna är bortom fattningsförmågan egentligen. Ingen av oss vet nu så klart, men om vi får leva i 30-40 år till så kanske vi läsa om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svinhuden
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Shit asså. På pappret är han alltså 49 men i kroppen 65
Menar du att han är ett flyktingbarn?
Citat:
Ursprungligen postat av
echox
Han har dragit till nya jobbet. Mest troligt utomlands. Han kommer nog tillbaka i rutan snart när hans nya tjänst är säkrad.
Men lite lustigt är det nog allt. Nu kommer väl Borg också bli totalt frånvarande.
Snacka om att kasta in handduken och dra.
Vad lämnar enligt talesättet ett sjunkande skepp först?