2014-09-17, 21:27
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEye16
smeker sig själv med Borgs avklippta hästsvans

Haha, sanslöst kul kommentar.
Citera
2014-09-17, 21:28
Medlem
fittslems avatar
Han sitter nog hemma och garvar åt Löfvens kommande hellvete med regeringsbildandet och dom kommande 4 åren av fullständigt politiskt kaos.
Citera
2014-09-17, 21:36
Medlem
Han sitter väl hemma och super.
Citera
2014-09-17, 21:42
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clousoo
Detta frågar sig Aftonhoran på nätupplagan
Ingen har sett han sedan valnatten.
Efter 8 år vid makten hade jag åkt till Thailand och supit/nuppat livet av mig själv
Vad tror ni Rövfeldt hittar på???
Aldrig förstått varför "folk" stödjer tidningen genom att läsa den när de uppenbart hatar "Aftonhoran".

Troligen har Reinfeldt ett liv. Som han lever. Kanske packar han just nu resväskan för att ge sig av till nästa toppjobb i Bryssel. Eller kanske pillar han sig i naveln för att få bort den intorkade sperman och kalsongluddet från senaste runksession samtidigt som han anonymt sitter och sprider hat mot etablissemanget på internet.
Citera
2014-09-17, 21:47
Medlem
Rammsbergs avatar
Jag tror att han just nu ligger på soffan och halvslumrar, endast i sällskap av tvn och laptopen. Det är honom väl unnat, då han har gjort ett ganska gott arbete som statsminister. Han såg trött ut sista tiden och han hamnade nog i en livskris vid skilsmässan. Det var nog då han började tröttna riktigt och någon sorts uppgivenhet lyste igenom därefter. Starkt ändå att hålla ut fram till nu.

Hade M tagit till sig bara lite av SDs politik och människors oro om invandringen, hade alliansen lätt vunnit detta val också. Tyvärr blev det inte så. Det enda glädjeämnet i detta val var SDs framgångar, i övrigt var det ett skitresultat.

Framtiden får utvisa hur Reinfeldts gärning bedöms i jämförelse med andras. Jag tror att han ligger bra till för att hamna en bra bit upp på den övre halvan.
Citera
2014-09-17, 21:49
Medlem
Stig.af.Bussens avatar
Efter det där han sa att vi skulle öppna våra plånböcker och den följande brakförlusten, så har han säkert skyddad identitet nu.
Citera
2014-09-17, 21:51
Medlem
SmokeOns avatar
Han kanske super? Hans far är alkoholist och det har tidigare spekulerats om att även sonen ärvt denna sjukdom.
Citera
2014-09-17, 21:56
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Såg han på arbetsförmedlingen idag. Verkade ha svårigheter med att få igång skrivaren.
Citera
2014-09-17, 21:56
Medlem
Svinhudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Shit asså. På pappret är han alltså 49 men i kroppen 65

Menar du att han är ett flyktingbarn?
Citera
2014-09-17, 22:03
Medlem
Han söker jobb på arbetsförmedlingen. Eftersom det behövs mer händer i vården gissar jag att detta kommer bli hans nya karriär.
Citera
2014-09-17, 22:12
Avslutad
Han sitter i fängelse för folkförräderi.
Citera
2014-09-17, 22:15
Medlem
Han har dragit till nya jobbet. Mest troligt utomlands. Han kommer nog tillbaka i rutan snart när hans nya tjänst är säkrad.

Men lite lustigt är det nog allt. Nu kommer väl Borg också bli totalt frånvarande.

Snacka om att kasta in handduken och dra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in