2014-09-17, 21:48
Medlem
crillecrilles avatar
Åh vad man hoppas att hemmapoängen fortsätter att rulla in för Djurgården. Nog för att Växjö var ineffektiva och Leksand mer eller mindre kassa, men poäng är poäng och trots allt måste man våga säga att defensiven ser mycket bättre ut än väntat.
Citera
2014-09-17, 21:50
Medlem
Leksingens avatar
har gett upp säsongen, appelgren är fet, jag hatar verkligen allt med detta lag.
Citera
2014-09-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
har gett upp säsongen, appelgren är fet, jag hatar verkligen allt med detta lag.
Varför ge upp efter 3 omgångar? Visst, ni har inte imponerat så här långt, men du är ju en usel supporter eller i sin tur en tvättäkta medgångare om du ger upp redan. Fascinerande att du uttrycker dig som Skogsrök förresten
Citera
2014-09-17, 21:52
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Mmm, som det verkar nu så får jag ångra att jag tippade Leksand så högt upp i tabellen som jag gjorde i tipstråden
Jag hade dom där kommer ligger och kommer att hamna dvs. sist.
Bara försäljning av trottoarer och nedläggning av all skolor i hela Leksand (för att värva ännu mer finnar) kan rädda dom nu.
Citera
2014-09-17, 21:54
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Varför ge upp efter 3 omgångar? Visst, ni har inte imponerat så här långt, men du är ju en usel supporter eller i sin tur en tvättäkta medgångare om du ger upp redan. Fascinerande att du uttrycker dig som Skogsrök förresten
Jag har gett upp alla matcher förrutom de 4st mot modo vi har iår, hoppas vi tar 9poäng.
Citera
2014-09-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Bara försäljning av trottoarer och nedläggning av all skolor i hela Leksand (för att värva ännu mer finnar) kan rädda dom nu.
Är tveksam om ens det kommer hjälpa. Man kommer knappast ha råd med varken eller om man kräftgången fortsätter.
Citera
2014-09-17, 21:57
Bannlyst
Citat:
Är det inte lite barnsligt att tjata om de sakerna nu? Jag menar det är ju ingen fan som längre orkar lipa om Luläääs alla urusla affärer och om hur de rövknullade sina spelare (bla Renberg) på deras pensionpengar.
Citera
2014-09-17, 22:00
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Är det inte lite barnsligt att tjata om de sakerna nu? Jag menar det är ju ingen fan som längre orkar lipa om Lulää alla urusla affärer och om hur de rövknullade sina spelare (bla Renberg) på deras pensionpengar.
Ja, du orkar ju tydligen (föga förvånande vill jag tillägga).
Luleå HF har ju inte snott några pensionspengar förövrigt, det var en skumraskbank som blåste dom blåögda investerarna.
Citera
2014-09-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Jag har gett upp alla matcher förrutom de 4st mot modo vi har iår, hoppas vi tar 9poäng.
Hmm, låter ju jävligt uppgivet det där men upp med hakan. Visst ni lär antagligen hamna i botten, men tänk ifall ni får en positiv trend nu bara för det? Då kommer det låta helt annorlunda tror jag. Ärligt talat så är jag inte så hoppfull själv heller med tanke på hur uselt vi spelat hittils men inte fan ger jag upp redan efter 2 matcher. Det är i mars- april som allt avgörs. Kom loss nu grabben
Citera
2014-09-17, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ja, du orkar ju tydligen (föga förvånande vill jag tillägga).
Luleå HF har ju inte snott några pensionspengar förövrigt, det var en skumraskbank som blåste dom blåögda investerarna.
Haha, jag visste du skulle börja tjuta men du får skylla dig själv när du tar till det patetiska gamla gnället om Leksand. Föreningar som tar ansvar råkar aldrig ut för skumraskbanker.
Citera
2014-09-17, 22:11
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Inga huvudsponsorer värda namnet och nu 3500 på en hockeymatch O_o

Det ser inte bra ut för Brynäs och i förlängningen inte bra för svensk hockey om elitlagen går på knäna.
Citera
2014-09-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Inga huvudsponsorer värda namnet och nu 3500 på en hockeymatch O_o

Det ser inte bra ut för Brynäs och i förlängningen inte bra för svensk hockey om elitlagen går på knäna.
Som någon skrev i Aftonbladets kommentatorsfält: Brynäs publik kommer i princip bara när det är slutspel och som det såg ut ikväll med den låga publiksiffran så är det svårt att påstå nåt annat. Det är lätt att skylla på dyra biljettpriser men det är fan ingen bra ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in