2014-09-17, 20:42
Medlem
https://anonfiles.com/file/20fe0323e3e7428fdbbefe1297006121

Plockade en fin liten bukett!

En fråga. Gjorde min debut igår på 12st, vill vara save första gångerna. Fick knappt några effekter, blev lite halvflummig och några svaga färgskiftningar.. inget nämnvärt, kunde bete mig normalt, pratade med syrran utan att hon märkte något. Tänkte köra idag igen, vill komma högre än igår men ändå inte överdrivet. Antar att jag byggt upp en tolerans sen igår? Hur ska jag dosera om jag vill nå längre än igår om jag tog 12st igår? Är 190 lång på 105 kg.

Sen vill jag gärna ha tips på roliga/coola/häftiga saker att göra under påverkan

Tacksam för svar!
Citera
2014-09-17, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigBen
https://anonfiles.com/file/20fe0323e3e7428fdbbefe1297006121

Plockade en fin liten bukett!

En fråga. Gjorde min debut igår på 12st, vill vara save första gångerna. Fick knappt några effekter, blev lite halvflummig och några svaga färgskiftningar.. inget nämnvärt, kunde bete mig normalt, pratade med syrran utan att hon märkte något. Tänkte köra idag igen, vill komma högre än igår men ändå inte överdrivet. Antar att jag byggt upp en tolerans sen igår? Hur ska jag dosera om jag vill nå längre än igår om jag tog 12st igår? Är 190 lång på 105 kg.

Sen vill jag gärna ha tips på roliga/coola/häftiga saker att göra under påverkan

Tacksam för svar!

fina toppisar. ät 40st minst. du är lång och väger mycket så det borde ge dig lite mer Adventure
Citera
2014-09-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
fina toppisar. ät 40st minst. du är lång och väger mycket så det borde ge dig lite mer Adventure
Ja, har en hel äng mitt ute i vildmarken vid sommarstugan i dalarna med dessa skönheter =)

40 låter mycket? vill inte komma bort för långt, har ingen sitter då jag vill trippa själv. Men frågan är hur mycket tolerans jag byggt upp sen igår? Tex. måste jag dosera dubbelt så mycket för att uppnå samma effekt som igår?

Vad tror du om 25-30st och sedan fylla på vid behov? Några andra tips?

Har tillgång till valium, hur effektivt är det om det skulle spåra ur?
Citera
2014-09-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ja, har en hel äng mitt ute i vildmarken vid sommarstugan i dalarna med dessa skönheter =)

40 låter mycket? vill inte komma bort för långt, har ingen sitter då jag vill trippa själv. Men frågan är hur mycket tolerans jag byggt upp sen igår? Tex. måste jag dosera dubbelt så mycket för att uppnå samma effekt som igår?

Jag hade kört på 20-25 om du bara ska känna på.

Benso ska kunna vända en tripp, dock har jag aldrig provat det så kan inte säga för mycket.
Citera
2014-09-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Jag hade kört på 20-25 om du bara ska känna på.

Benso ska kunna vända en tripp, dock har jag aldrig provat det så kan inte säga för mycket.
Tror du det räcker då med tanke på att jag körde 12st igår? Tänker på toleransen.
Citera
2014-09-17, 21:17
Medlem
Citat:
Tror du det räcker då med tanke på att jag körde 12st igår? Tänker på toleransen.

Aha gjorde du det? Vad kände du då?

Då lär nog toleransen ha ökat lite.

Edit: Läste inte tidigare inlägg.

Jag hade provat 30-40 då.
Citera
2014-09-17, 21:21
Medlem
Citat:

Kände inte mycket, gick lite i vågor, ena sekunden kände jag absolut ingenting och andra sekunden kunde jag känna ytterst små färgskiftningar, även lite rastlös.
Citera
2014-09-17, 21:23
Medlem
Citat:

Edit: Läste inte tidigare inlägg.

Jag hade provat 30-40 då.
Om jag börjar med 30 då? Och kanske fyller på vid behov, hur låter det?
Citera
2014-09-17, 21:32
Medlem
En till fråga. Är det lugnt att kombinera med betablockare (inderal)?
Citera
2014-09-17, 21:46
Bannlyst
Citat:

som sagt du är stor kroppsligt så du måste ha det i åtanke också. vet en kille som var stor och visserligen var han inte så kompatibel med svamp så på dryga 200st så fick han kick.

det är väldigt individuellt men som sagt du är stor + har nog byggt upp lite tolerans så prova 35st då om du är rädd för att det ska bli för mycket.
Citera
2014-09-17, 21:47
Bannlyst
Citat:
Om jag börjar med 30 då? Och kanske fyller på vid behov, hur låter det?

fylla på med svamp funkar inte riktigt som med andra droger. första dosen sätter ribban lite.
Citera
2014-09-17, 22:11
Medlem
Hej, plockade dessa innan idag. Skulle någon kunna hjälpa mig identifiera dom?
http://imgur.com/a/uz1z7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in