2014-09-17, 17:07
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Problemet har varit att man inte har kunnat spela bra över tre perioder. Mot FBK var en period jättebra, medans laget helt fokuserade på att behålla ledningen resten av matchen och sjönk ner. Brynäsmatchen såg jag inte men den ska ha varit jämn fram till deras mål. Så jag skulle nog vilja säga en blandning av dåliga resultat och genuint dåligt.

Ska bli intressant att se matchen ikväll. Om det gynnar Djurgården att ha matchtempo i benen eller om dom är trötta efter två rätt tuffa matcher? Leksand får vi hoppas kommer ut flygande efter den taskiga inledningen. Hoppas finnekedjan får spela ihop bara.

Vidare har väl ett av de stora problemet från förra året hakat på även i år; målskyttet! Det skjuts dåliga skott och från dåliga vinklar.... Värva tillbaka Pelle Prestberg!
Citera
2014-09-17, 17:10
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Vidare har väl ett av de stora problemet från förra året hakat på även i år; målskyttet! Det skjuts dåliga skott och från dåliga vinklar.... Värva tillbaka Pelle Prestberg!
Ja precis. Ikväll spelar finnarna ihop enligt Rosén, där har vi en bra kedja som kan gå på mål i alla fall.

Russell saknas också, bra, är trött på att se han i dom tre första kedjorna. In med Grönberg istället!
Citera
2014-09-17, 18:32
Medlem
Illusioners avatar
Ska bli kul att se Lööke, M. Lindblom, O. Lindblom och Brodecki ikväll. Första matchen jag kan kolla noga på spelet i år!
Citera
2014-09-17, 19:05
Medlem
Embas avatar
Äckliga Gävle. Går varken på fotboll eller hockey.
Citera
2014-09-17, 19:46
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Äckliga Gävle. Går varken på fotboll eller hockey.
Ingen vill väl se motstånd från nån Smålands-håla, tyvärr.
Citera
2014-09-17, 19:50
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ingen vill väl se motstånd från nån Smålands-håla, tyvärr.

Lär säkert öka dramatiskt nästa match.

Är du nöjd med knappa 3000?
Senast redigerad av Emba 2014-09-17 kl. 19:54.
Citera
2014-09-17, 19:53
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Lär säkert öka dramatiskt nästa match.
Lite kul hur du gnäller på att jag har något emot HV så gör du samma sak nu. Försöker du ge igen typ? Inte för att jag har mycket med Gävle att göra, bara intressant notering.
Citera
2014-09-17, 19:56
Medlem
Embas avatar
Citat:
Lite kul hur du gnäller på att jag har något emot HV så gör du samma sak nu. Försöker du ge igen typ?

Var det dig jag citerade? Du verkar tror att allt kretsar kring dig? Gråter när du inte får starta matchtrådar osv..

Det finns vettiga brynäsfans på detta subfora och så finns det Du.
Citera
2014-09-17, 19:58
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Var det dig jag citerade? Du verkar tror att allt kretsar kring dig? Gråter när du inte får starta matchtrådar osv..

Det finns vettiga brynäsfans på detta subfora och så finns det Du.
K.

Och ja, det var mig du citerade ang. att ha något emot HV. Det var du som grinade om det. Hur får du det till att jag tror att allt kretsar kring mig?
Senast redigerad av Displaced 2014-09-17 kl. 20:01.
Citera
2014-09-17, 20:20
Medlem
timmmys avatar
Finns inga ursäkter till en sådan usel publiksiffra. Total ignorans från klubbdirektören som menar att det inte går att dra några växlar på grund av kvällens siffra. Klart som fan att det gör. Intresset är rekordlågt, man kan inte skylla på att vi nyss har mött Leksand varje gång.
Citera
2014-09-17, 20:33
Medlem
Embas avatar
Citat:
K.

Och ja, det var mig du citerade ang. att ha något emot HV. Det var du som grinade om det. Hur får du det till att jag tror att allt kretsar kring mig?

Retard.

Jag skrev ett allmänt inlägg om Gävle. Du citerar då mig genom att tro att inlägget var riktat till dig.
Citera
2014-09-17, 20:37
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Finns inga ursäkter till en sådan usel publiksiffra. Total ignorans från klubbdirektören som menar att det inte går att dra några växlar på grund av kvällens siffra. Klart som fan att det gör. Intresset är rekordlågt, man kan inte skylla på att vi nyss har mött Leksand varje gång.

Uruselt.

Ändå tycker jag snacket kring Brynäs alltid är stort. Så fort en är i Gävle och besöker lite pubar och dylikt så hittar en alltid någon hockeyintresserad. Märkligt är vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in