2014-09-17, 09:59
Medlem
"Jasse" och Ylva alltså. Vilka fjortisar! Dom smidde ju själva planer för att ha någonting att attackera Jasmine med. Eller missförstod jag? Lät precis som att de sa något i stil med:
"Vad ska vi hitta på nu och säga till henne? Vi tar det med att hon har sagt blablabla".
Sen tror dom själva på det! Hoppas verkligen att en ursäkt från deras sida kommer...
Citera
2014-09-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
"Jasse" och Ylva alltså. Vilka fjortisar! Dom smidde ju själva planer för att ha någonting att attackera Jasmine med. Eller missförstod jag? Lät precis som att de sa något i stil med:
"Vad ska vi hitta på nu och säga till henne? Vi tar det med att hon har sagt blablabla".
Sen tror dom själva på det! Hoppas verkligen att en ursäkt från deras sida kommer...

Mja, de sa ju typ: "Nu tar vi henne, vad är det värsta hon sagt?"

Och så valde de något som Ylva todde att hon sagt.
Citera
2014-09-17, 11:22
Medlem
elgecys avatar
Am-anus beter sig som en riktig liten stjärt.
Citera
2014-09-17, 11:24
Medlem
finns det vakter eller liknande att tillgå för att avbryta ett eventuellt slagsmål eller får man helt enkelt hoppas på att de som slåss löser det själva?
Citera
2014-09-17, 11:44
Medlem
tjenare.knugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
finns det vakter eller liknande att tillgå för att avbryta ett eventuellt slagsmål eller får man helt enkelt hoppas på att de som slåss löser det själva?

Vid bråket förra säsongen fick de ju lösa det själva Vet inte om de har satt in några vakter i beredskap nu... kan tänka mig att det är någon i produktionen som kanske sitter redo när det börjar spåra ur under festerna.
Citera
2014-09-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare.knugen
Vid bråket förra säsongen fick de ju lösa det själva Vet inte om de har satt in några vakter i beredskap nu... kan tänka mig att det är någon i produktionen som kanske sitter redo när det börjar spåra ur under festerna.

Nja det rusade ut några stycken från produktionen då. Men riktiga vakter finns det nog knappast några. Den som slåss blir diskvalificerad.
Citera
2014-09-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
Jag skrev det innan jag såg det senaste avsnittet också och nu är jag säker. när han såg in i kameran, och de skulle väl inte tagit med när Jasse höll på och säga att han var sexig etc om det inte var nåt lurt där...
För obvious alltså. Den andra bartendern sa ju inget eftersom den nya killen säkerligen inte förstår spanska.
Citera
2014-09-17, 13:30
Medlem
Maravillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Har nog bytt namn.
"Smail" låter ju definitivt bättre om man vill satsa på en karriär som krogknullare.
"Ismail" skulle inte få så mycket fitta utan skulle få fokusera sig på den kommande vallfärden till Kaba.

Haha nej. Smail är ett vanligt bosniskt namn.
Citera
2014-09-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Ja, en ursäkt hade varit på sin plats, men kolla Jesses blogg- "Jag -skyller-ifrån-mig!!!"
Citera
2014-09-17, 14:13
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Är det inte bevisat att man inte blir gravid av försats?

Nej. Det KAN finnas spermier i en försats, dock inte varje gång eller för alla. Jag läste någonstans att 20% av paren som använde sig utan metoden blev gravida. En del på första försöket.

Och det är rätt skrämmande att en kvinna, i detta fall Saga, inte vet om detta. Att killar inte vet hur deras penisar fungerar är ju knappast någon nyhet..
Citera
2014-09-17, 14:34
Medlem
Norpheuss avatar
Saga måste haft mer sex I paradise hotel än typ alla tidigare säsonger tillsammans.

Intressant att de lyckats skapa en klassisk situation där gruppen med de snygga tjejerna som varit i klassen längre mobbar den nya tjejen som förvisso är vacker hon också men inte lika vacker.
Citera
2014-09-17, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Saga måste haft mer sex I paradise hotel än typ alla tidigare säsonger tillsammans.

Intressant att de lyckats skapa en klassisk situation där gruppen med de snygga tjejerna som varit i klassen längre mobbar den nya tjejen som förvisso är vacker hon också men inte lika vacker.

Tycker varken Jasse eller Ylva är särskilt vackra. speciellt inte efter deras uppförande fyfan alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in