2014-09-17, 03:19
Bannlyst
https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/09/img_9018.jpg

Vem är killen som står bredvid programledaren?
Citera
2014-09-17, 03:33
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Tyvärr pratar vi nog så i Jönköping.

Nej, hans dialekt är långt ifrån "jönköpingska" han har nån väldigt skum wigger-dialekt.

Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Men herregud, vilken människa. Att hon inte skäms är för mig helt obegripligt.

Hon är alldeles för blåst för att förstå att hon har gjort bort sig. Lägg till hennes läppar och röst och castingen såg ett lovande hatobjekt.

Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Ylva är psykiskt instabil och har vanföreställningar, ganska obehagligt att se faktiskt.

Känns som att hennes morsa är precis likadan och att det är därifrån hon har fått det (och det baserar jag enbart på vad hon skriver på fb, och att hon är skild från från pappan )

Ylva går runt å leker nåt hon inte är, hon har troligen haft en hyfsat privilegierad uppväxt (med tanke på att de bodde i Singapore, antagligen var/är hennes farsa högavlönad på något internationellt företag, men sen sprack det/skilsmässa/kanske ny familj för pappan, och Ylva får skaffa egen inkomst.
Citera
2014-09-17, 03:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Hörru! Bajsankan ser ju ut som en karl! Kolla på "hennes" feja. Ser ut som en tolvårig mexikansk gästarbetargrabb.

Var har Calle växt upp? Råslätt-ghettot eller? Han snackar ju svenska som om han lärt sig det på en SFI-kurs. "Luggit".

Smail måste ju egentligen heta "Ismail", men det låter för jävla muslimskt så grabben vill, precis som merparten av muslimblattarna, härstamma från Sydamerika i stället.
"Smail Nascimento". Vi ska tro att han är brasse, alltså. Så b.

Han är folkbokförd som Smail iaf.
Citera
2014-09-17, 03:58
Bannlyst
Kanske har kass relation med farsan, på det sättet dyker många konstiga tjejer upp.

Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Man kan bli gravid även om han "drar ut". Det vet du va?

Är det inte bevisat att man inte blir gravid av försats?
Citera
2014-09-17, 04:01
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/09/img_9018.jpg

Vem är killen som står bredvid programledaren?

Han är "chef" för programmet.
Citera
2014-09-17, 06:39
Medlem
Cilangs avatar
Varför ska Jasmine leka så jävla tuff hela tiden? Bekräftelsebehov deluxe. Hon är väl typ 1.50 lång... Ful som stryk är hon också, det glömde jag skriva.
Och vuxenmobbing som dessutom, tråkigt att se. Hoppas de skäms riktigt ordentligt nu när de ser det i efterhand.
Calles jävla dialekt också, han bryter ju för fan. Det låter som ren invandrarsvenska.

Så, då har jag fått skriva av mig. Skönt

Fråga: Hur många avsnitt innan "den sexiga" bartendern kommer in i spelet? Själv tippar jag på att han kommer in nästa vecka.
Citera
2014-09-17, 06:58
Medlem
Är det bara jag som tycker att Sirenen är jävligt snygg, rent utseendemässigt alltså. Hon är iaf bra mycket snyggare än både Ylva och Saga, sen när hon öppnar munnen förlorar hon ganska mycket sex appeal men när hon sitter och är tyst är hon riktigt fin

Edit: Jag HOPPAS att den nya bartendern är en ny deltagare, het som fan är han
Citera
2014-09-17, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Är det bara jag eller känns det inte som om den där nya bartendern är en ny deltagare? Tror att dom kommer göra som i danmark där en deltagare fick agera undercover worker och spionera innan dom presenteras

Jag skrev det innan jag såg det senaste avsnittet också och nu är jag säker. när han såg in i kameran, och de skulle väl inte tagit med när Jasse höll på och säga att han var sexig etc om det inte var nåt lurt där...
Citera
2014-09-17, 09:06
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Är det bara jag eller känns det inte som om den där nya bartendern är en ny deltagare? Tror att dom kommer göra som i danmark där en deltagare fick agera undercover worker och spionera innan dom presenteras

Är också inne i det spåret.
Tror inte de hade klippt med Jasses raggande på honom och hans blick in i kameran.

Sen har de väl aldrig någonsin haft 2 bartenders i programmet samtidigt? Något är lurt.
Citera
2014-09-17, 09:37
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Varför i helvete tittar du på PH om du blir så irriterad på alla deltagare och hela showen generellt?

Visst, lite skit kan man väl ge dessa individer, speciellt bajsankan, men du verkar ju ha väldigt stort agg mot de och sedan diskuterar du en massa saker som inte ens är relevanta.

Avlid.

Du ger intryck av att vara sårad, upprörd och besviken.
"Avlid." låter exakt som något som den cigg- och kokainhese 12-årige mexikanske gästarbetarkillen Jasmine skulle använda sig av.
Är det därför du tar så illa upp?
Citera
2014-09-17, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Är det bara jag som tycker att Sirenen är jävligt snygg, rent utseendemässigt alltså. Hon är iaf bra mycket snyggare än både Ylva och Saga, sen när hon öppnar munnen förlorar hon ganska mycket sex appeal men när hon sitter och är tyst är hon riktigt fin

Edit: Jag HOPPAS att den nya bartendern är en ny deltagare, het som fan är han
Aa, det är fan bara du. Hon ser riktigt lökig ut.
Citera
2014-09-17, 09:39
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han är folkbokförd som Smail iaf.

Har nog bytt namn.
"Smail" låter ju definitivt bättre om man vill satsa på en karriär som krogknullare.
"Ismail" skulle inte få så mycket fitta utan skulle få fokusera sig på den kommande vallfärden till Kaba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in