2014-09-16, 15:56
Medlem
motyls avatar
Hmm, vad lustigt att B's nya drömman har samma efternamn som sin baby mama trots att de inte är gifta. Bor på samma adress fortfarande enligt folkbokföringen.

Hursomhelst så verkar det inte vara något större snille om man nu ska döma en människa utifrån Facebook, stavning och sociala leverne.

Gällande inneboende/samboskap när man bor i en lss-lägenhet så får kommunen avgöra om de vill göra ett undantag och okej:a det. Det man kollar på är hur personen som blivit beviljad lss-lägeheten påverkas av att bo med den andra personen, är det för mycket negativt inflytande kan de säga nej.

Med andra ord så ser det mörkt ut för kärleksparet om det blir för mycket vårdnadskaos och styvmammakaos.
Citera
2014-09-16, 16:01
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Syftar du på Ulr*ka Nor*n? Det är henne jag menar med exet, nämligen. Hon har en bild på Facebook på hennes och Andr*as förlovningsringar, där hon skriver att hon "har skiljt sig med de smås pappa". Hon verkar alltså ha tvillingar sen tidigare, och en dotter på nio. Sen blev hon gravid igen i april. Eller är det nån annan du tänker på?

Aha där ser man. Jag bara antog att alla var hans när han skrev "Så söt vår lilla flicka är" om den äldsta, "Min lilla flicka" och "Så fin min tös e" om tvillingarna. Fy fan.

Edit: Så om det här är hans fjärde och hon är mamma hur många fler har han barn med då egentligen? Hade man rätt om honom från första början kanske?
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-16 kl. 16:14.
Citera
2014-09-16, 16:18
Medlem
Eller menar Berny att de där tre ungarna som hans ex har, som han nu ska ha ett barn med, är de tre barn han har?
Citera
2014-09-16, 16:23
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Eller menar Berny att de där tre ungarna som hans ex har, som han nu ska ha ett barn med, är de tre barn han har?

Ja jag har varit inne på samma spår. Han kanske helt enkelt ser dem som sina egna, och tänker fortsätta finnas där för dem. Det är ju en liten glimt i mörkret i så fall.

Edit: eller nej, kanske inte... Exet verkar ha tre döttrar och gravid med en fjärde. A har en omslagsbild med två andra barn, en kille och en tjej, där han skrivit "mina underbara barn". Finns även en bild från maj 2013 på samma barn + en nyfödd.
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-09-16 kl. 16:33.
Citera
2014-09-16, 16:26
Medlem
Okej, nu läste jag något direkt äckligt. Andreas har lagt upp en bild på någon son ska vara hans son, och hans ex svarade på detta att han skulle hälsa sonen från henne och hans kusiner.
Är Andreas och hans ex släkt på något sätt? De har ju samma efternamn.
Citera
2014-09-16, 16:29
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Okej, nu läste jag något direkt äckligt. Andreas har lagt upp en bild på någon son ska vara hans son, och hans ex svarade på detta att han skulle hälsa sonen från henne och hans kusiner.
Är Andreas och hans ex släkt på något sätt? De har ju samma efternamn.

Eller är exet och hans andra ex systrar kanske?
Citera
2014-09-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Eller är exet och hans andra ex systrar kanske?

Jag funderar på om denne Andreas har en bror, som hans ex tidigare var gift med. Det förklarar namnen, och kusiner.
Citera
2014-09-16, 17:29
Medlem
Vilket kap...
Citera
2014-09-16, 21:52
Medlem
Citat:
Jag funderar på om denne Andreas har en bror, som hans ex tidigare var gift med. Det förklarar namnen, och kusiner.

Ja, wow, exakt så verkar det vara!
Att sådant här finns på riktigt!!
Man kan riktigt höra "Duelling banjos" i bakgrunden!
Citera
2014-09-16, 22:20
Medlem
sinfons avatar
Ahahahaha. Men snällaaaaaaa. Vilken jävla WT-bonanza! Jag har nog aldrig haft så svårt att hitta orden här... Vad ska man säga liksom?

Jag kan bara beklaga i förhand, Berny. Det här kommer att göra skitont.
Citera
2014-09-16, 22:22
Medlem
gato12s avatar
Undrar lite vad Börny och hennes loverboy pratar om egentligen, enligt hans Facebooksida så utgörs hans intressen av fotboll och bilar.
Citera
2014-09-16, 22:27
Medlem
Zebels avatar
Jag tror faktiskt att det här kommer att ta slut ganska snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in