Citat:
Ursprungligen postat av
SvinetStar
Okok inte för att låta fitta nu men man fattar att du sjelvcreddar för HSF har inte kört på asa länge och du känns som en riktig sån faktiskt och just d eh du kanske borde svara på mina frågor ist för att börja snacka om BTW o HNCarna ok? Måste väl fan ställa samma fråga igen då kör fof. Dome? Just d va fan har hänt med TKO?
Citat:
Ursprungligen postat av
SvinetStar
jag sj-creddar fan inte era fittor tror du jag e me i fucking hor-s-f eller jag sa inte TKO va bra jag undra ba va fan som hänt liksom normal att bli sur för de din hora ni slickar ju fan fitta på HSF de enda jag vet är att ägren är svin tjock wigger och att dom tydligen inte ska vara gangsta ur huvud taget och just de era jävla horer om ni inte har något bra att säga så säg inget alls och inget jävel svarer ju på mina jävla frågor jag fråger för tredje gången denna jävla fråga nu KÖR DOME? JAG BRYR MIG INTE OM ERAN JÄVLA HSF FITTA! jävla idioter vissa här
Hahaha, vad fan är det med dig ditt dyslektiska/flöddrade fanskap.
Svarade ju på frågan?
Åh nej, vad hemskt att HSF inte är riktiga gangsters. Det är ju det graff går ut på. En subkultur som växt fram ur gangster-kulturen liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Strax65
@ coatmeal, vart har du sett nytt från Tonys? Har inte sett nått nytt, men man missar mycket i denna stan.
Tonys ligger i bra runt om majorna! Dyker upp en hel del nya tags lite då och då.