2014-09-13, 16:48
Medlem
Suchkas avatar
Jag tycker också HSF syns mycket. De gör schyssta saker (som den där blindskrifts-piecen för ett tag sen.)
Citera
2014-09-14, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
Okok inte för att låta fitta nu men man fattar att du sjelvcreddar för HSF har inte kört på asa länge och du känns som en riktig sån faktiskt och just d eh du kanske borde svara på mina frågor ist för att börja snacka om BTW o HNCarna ok? Måste väl fan ställa samma fråga igen då kör fof. Dome? Just d va fan har hänt med TKO?

Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
jag sj-creddar fan inte era fittor tror du jag e me i fucking hor-s-f eller jag sa inte TKO va bra jag undra ba va fan som hänt liksom normal att bli sur för de din hora ni slickar ju fan fitta på HSF de enda jag vet är att ägren är svin tjock wigger och att dom tydligen inte ska vara gangsta ur huvud taget och just de era jävla horer om ni inte har något bra att säga så säg inget alls och inget jävel svarer ju på mina jävla frågor jag fråger för tredje gången denna jävla fråga nu KÖR DOME? JAG BRYR MIG INTE OM ERAN JÄVLA HSF FITTA! jävla idioter vissa här

Hahaha, vad fan är det med dig ditt dyslektiska/flöddrade fanskap.
Svarade ju på frågan?

Åh nej, vad hemskt att HSF inte är riktiga gangsters. Det är ju det graff går ut på. En subkultur som växt fram ur gangster-kulturen liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
@ coatmeal, vart har du sett nytt från Tonys? Har inte sett nått nytt, men man missar mycket i denna stan.
Tonys ligger i bra runt om majorna! Dyker upp en hel del nya tags lite då och då.
Citera
2014-09-14, 13:25
Medlem
Emptycola99s avatar
Vi får nog skapa en egen tråd där vi diskuterar vilket crew som är mest gangster och gör mest inbrott för att finansiera sin konst.

OnT: Kör arvid, ruse fortfarande för HSF? har inte sett bilder på dessa på varken instagram eller gbggraff och då jag inte är från göteborg så är jag lite intresserad för att jag inte ser vad som händer där.
Citera
2014-09-14, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Vi får nog skapa en egen tråd där vi diskuterar vilket crew som är mest gangster och gör mest inbrott för att finansiera sin konst.

OnT: Kör arvid, ruse fortfarande för HSF? har inte sett bilder på dessa på varken instagram eller gbggraff och då jag inte är från göteborg så är jag lite intresserad för att jag inte ser vad som händer där.

De som är med verkar vara dessa (baserat på en HSF 6år-piece på röda sten som jag fotade): Serok, Ruse, Treo, Järn, Punta, Olös, Omse, Salto
Citera
2014-09-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
De som är med verkar vara dessa (baserat på en HSF 6år-piece på röda sten som jag fotade): Serok, Ruse, Treo, Järn, Punta, Olös, Omse, Salto
Urge ska va med på listan där också.
Citera
2014-09-14, 20:57
Medlem
Vns är tillbaka...
Citera
2014-09-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YawBus
Vns är tillbaka...
We know
Citera
2014-09-14, 21:32
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal

Hm.. Påtal om hsf är maka med i något crew? De kör en del tillsammans men maka tagar eller skriver inte hsf.
Citera
2014-09-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YawBus
Vns är tillbaka...
vilka är vns?
Citera
2014-09-15, 09:55
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Hm.. Påtal om hsf är maka med i något crew? De kör en del tillsammans men maka tagar eller skriver inte hsf.

Kom på att jag har en maneXmaka liggandes, över en månad gammal. Har ingen info dock!

http://i62.tinypic.com/2w3p7ys.jpg
Citera
2014-09-15, 13:33
Medlem
Kastaflaskas avatar
Har VR någon tumblr/instagram? Bästa nya jag sett från götet i alla fall...
Citera
2014-09-15, 18:18
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Kom på att jag har en maneXmaka liggandes, över en månad gammal. Har ingen info dock!

http://i62.tinypic.com/2w3p7ys.jpg

vart exakt ligger detta? verkar vara ett väldigt populärt spot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in