2014-09-11, 06:09
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
Undrar om Rms någon som vet något om dom? vet att det finns en Rms mellan gamlestan/centralstationen när man är vid typ svingeln där funnits där några år är jag säker på men ingen aning om dom och hittar inte nåt specifikt inte sätt mycket annat Heller sätt "bo gerdin" på instagram ladda upp 1 annan målning och typ 2 tags eller så av dom någon som har någon aning?

Säker på att det inte står smr? Har sett lite sådana tags, någon skall tydligen köra odin i det crewet iaf. Kan vara svensk motståndsrörelse, men med lite finess på handstilen!
Citera
2014-09-11, 09:00
Medlem
Va fan händer i scenen gubbs? Känner nästan för att dra i gång min gammla liga snart om ingen annan ska köra så får d bli så asså!! Feting att dome kör på som vanligt oxå!!!
Citera
2014-09-11, 09:32
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Får ingen annan se den?

https://www.google.se/search?q=vila+i+frid+gustavo&source=lnms&tbm=isch& sa=X&ei=Rk8RVO_4IKKCzAPVgoFw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=3 20&bih=356&dpr=2#facrc=_&imgrc=GxPwzTiIWNCKhM%253A %3BRTW_zSAOfPKnBM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg385.imag eshack.us%252Fimg385%252F 2346%252F80137217xn8.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww. whoa.nu%252Fforum%252Fvar-hiphop%252Fgraffiti%252F 631218%252F1.aspx%3B700%3B500
Citera
2014-09-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Säker på att det inte står smr? Har sett lite sådana tags, någon skall tydligen köra odin i det crewet iaf. Kan vara svensk motståndsrörelse, men med lite finess på handstilen!
nope helt säker på att det står Rms i med att jag även hitta en sån tumblr (randommotionsquad)
Citera
2014-09-11, 15:59
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Hahaha fyfan vad tveksamt att köra "Odin" i "SMR" hahahaha....
Citera
2014-09-12, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
Va fan händer i scenen gubbs? Känner nästan för att dra i gång min gammla liga snart om ingen annan ska köra så får d bli så asså!! Feting att dome kör på som vanligt oxå!!!

HSF köttar som fa-an, Tonys ligger i bra jävla mycket, BTW och HNC är kungar i vanlig ordning. MSE + BOA kör as usual, VR levererar högkvalitativt. TSD har försvunnit ganska ordentligt förutom en enorm piece vid masthugget som är in process.
Det och lite mer typ.
Citera
2014-09-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
HSF köttar som fa-an, Tonys ligger i bra jävla mycket, BTW och HNC är kungar i vanlig ordning. MSE + BOA kör as usual, VR levererar högkvalitativt. TSD har försvunnit ganska ordentligt förutom en enorm piece vid masthugget som är in process.
Det och lite mer typ.

Okok inte för att låta fitta nu men man fattar att du sjelvcreddar för HSF har inte kört på asa länge och du känns som en riktig sån faktiskt och just d eh du kanske borde svara på mina frågor ist för att börja snacka om BTW o HNCarna ok? Måste väl fan ställa samma fråga igen då kör fof. Dome? Just d va fan har hänt med TKO?
Citera
2014-09-12, 17:10
Medlem
Citat:
Okok inte för att låta fitta nu men man fattar att du sjelvcreddar för HSF har inte kört på asa länge och du känns som en riktig sån faktiskt och just d eh du kanske borde svara på mina frågor ist för att börja snacka om BTW o HNCarna ok? Måste väl fan ställa samma fråga igen då kör fof. Dome? Just d va fan har hänt med TKO?
Fan vilket skämt du är mannen. HSF kickar aktivt både på lagliga och olagliga fronten. Vadå hänt med TKO? Vem fan bryr sig, så otroligt tacksam att jag slipper se skiten längre.
Citera
2014-09-12, 17:39
Medlem
njekss avatar
Citat:

Hsf kör väl? Om det är någon i tråden som självpropsar just nu är det du.
Citera
2014-09-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Fan vilket skämt du är mannen. HSF kickar aktivt både på lagliga och olagliga fronten. Vadå hänt med TKO? Vem fan bryr sig, så otroligt tacksam att jag slipper se skiten längre.

Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Hsf kör väl? Om det är någon i tråden som självpropsar just nu är det du.

jag sj-creddar fan inte era fittor tror du jag e me i fucking hor-s-f eller jag sa inte TKO va bra jag undra ba va fan som hänt liksom normal att bli sur för de din hora ni slickar ju fan fitta på HSF de enda jag vet är att ägren är svin tjock wigger och att dom tydligen inte ska vara gangsta ur huvud taget och just de era jävla horer om ni inte har något bra att säga så säg inget alls och inget jävel svarer ju på mina jävla frågor jag fråger för tredje gången denna jävla fråga nu KÖR DOME? JAG BRYR MIG INTE OM ERAN JÄVLA HSF FITTA! jävla idioter vissa här
Citera
2014-09-12, 22:47
Medlem
Citat:
jag sj-creddar fan inte era fittor tror du jag e me i fucking hor-s-f eller jag sa inte TKO va bra jag undra ba va fan som hänt liksom normal att bli sur för de din hora ni slickar ju fan fitta på HSF de enda jag vet är att ägren är svin tjock wigger och att dom tydligen inte ska vara gangsta ur huvud taget och just de era jävla horer om ni inte har något bra att säga så säg inget alls och inget jävel svarer ju på mina jävla frågor jag fråger för tredje gången denna jävla fråga nu KÖR DOME? JAG BRYR MIG INTE OM ERAN JÄVLA HSF FITTA! jävla idioter vissa här
Men dra i från forumet bara, hur många diagnoser har du?
VR består av gamla och nya TSD. Dome dyker fram lite då och då.
@ coatmeal, vart har du sett nytt från Tonys? Har inte sett nått nytt, men man missar mycket i denna stan.
Citera
2014-09-12, 23:14
Medlem
njekss avatar
Citat:

Klart man tror du självpropsar när du inte vill veta av hsf men är "intresserad" av tko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in