Citat:
Ursprungligen postat av
Foofie
Enhet, de röstade jag på till riksdagen!
Gå in och läs på om deras invandringspolitik så förstår ni varför

Jag har redan gjort det.
"Invandring, Integration och Flyktingmottagning
Enhets långsiktiga vision är att alla människor ska kunna röra sig fritt och bosätta sig var de vill i
världen. Enhet står för en öppenhet inför andra kulturer och människor. Vi tror att olika kulturer
ska kunna blomma sida vid sida av varandra och vi förespråkar en frihet som innebär att
människor - utan tvång och pekpinnar - ska få möjlighet att berika varandra.
Svenska medborgare ska kunna åta sig att, med samhällets stöd, vara faddrar åt invandrare och
flyktingar för att visa dem den svenska kulturen och göra dem delaktiga i den.
Kostnader för flyktingmottagning behöver finansieras via en gemensam internationell fond som
administreras av FN. "
Verkar flummigt och bra, berikningen har ju varit en framgångssaga hittills.
Kostnaden skall administreras av FN, det betyder väl att Sveriges kostnader ökar eftersom dumpolitikerna fortfarande tycker att svenskarna skall slava för att hålla det "internationella samfundet" uppe på sina lerfötter.
Skrota både invandring och FN så mår svenskarna snart bättre.