2014-09-15, 01:01
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrookiKrumbles
Tänkte att det här kanske någon kunde ha lite kul åt.

http://imgur.com/Q4Sto9M

Grön är ju dum i huvudet. Hon vill reglera invandringen, det gör ju henne till en rasistisk SDare!
Citera
2014-09-15, 01:02
Medlem
Porryhatters avatar
Tråden från 2010 för den intresserade.
(FB) Roliga citat som handlar om SD på Facebook
Citera
2014-09-15, 01:08
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plishaggmi
Jävla antiklimax. Förra valet var det ju som en våg av gråt och jämmer på Facebook. Nu är det fan inte en endaste töntsvenne som orkar vara upprörd.

Har rasismen normaliserats?

På Facebook ja, det är Twitter som innehåller mest humor just nu. De på Facebook har gått och blivit "rasister" enligt etablissemanget. Det kommer bli stor humor när Facebook-användare blir upprörda över att "twittereliten kallar oss för rasister". Dödsrasisterna på Facebook...

Fascister och nazister är Facebookanvändare snart också enligt etablissemanget. Inte ens Breivik var fascist, nazist och rasist samtidigt men idag är enligt etablissemanget alla 13% som röstat på SD fascister, nazister och rasister. Kanske tror ledande politiker att efterfrågan på koncentrationsläger kommer öka, att svensken vill starta en ny förintelse, och bygga ett nytt apartheidsystem i Sverige. Enligt Sveriges paranoida politiker verkar ju allt möjligt, enligt mig struntprat och humor.

Humorn ligger i att det finns ingen utspridd rasism, det är påhitt. i Sydafrika var rasism likställt med apartheid, svarta hade egna bussar och behandlades som djur, humor är att i Sverige är man rasist om man använder ordet "negerboll", Sveriges definition på rasism är humor.
Senast redigerad av Hegamon 2014-09-15 kl. 01:12.
Citera
2014-09-15, 01:15
Medlem
HC47s avatar
Två FB-vänner som kommer hamna i riksdagen. Ska bli kul imorgon: På ena sidan glädje, på den andra glädje och moralpanik.
Citera
2014-09-15, 01:19
Medlem
Firewaias avatar
Puck-11a på denna?
https://www.facebook.com/events/357174177781432/
Citera
2014-09-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plishaggmi
Jävla antiklimax. Förra valet var det ju som en våg av gråt och jämmer på Facebook. Nu är det fan inte en endaste töntsvenne som orkar vara upprörd.

Har rasismen normaliserats?
Nej, men migrarionsfrågan har ju knappast blivit mindre intressant, SD har noll tolerans mot rasism har du missat det? De rensar i de egna ledem hela tiden.
Citera
2014-09-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Puck-11a på denna?

Du var nog först med den, addera sedan de protester de ska ha i Malmö och Stockholm precis som 2010 förutom att SD fördubblades.

För övrigt har twitter en massa guldkorn på taggen #valvaka
kika i och förundras. @AmandaWisselgre som verkar vara någon sorts adopterad korean skriver:
"Inatt vill jag drömma en fin dröm om att jag gör Jimmy och hans sverigevänner
till sperma igen och ber deras föräldrar att använda kondom"
Citera
2014-09-15, 01:28
Medlem
fyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Nej, men migrarionsfrågan har ju knappast blivit mindre intressant, SD har noll tolerans mot rasism har du missat det? De rensar i de egna ledem hela tiden.

Vadå, tror du seriöst att människor röstar på SD för deras fina övriga politik? Konstigt att inte KD hade mer väljare förr
Senast redigerad av fyra 2014-09-15 kl. 01:31.
Citera
2014-09-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Vad ska de som sedan bor i husen jobba med? Vem betalar husen? Vem betalar arbetarnas löner.

Nån annan såklart! Det bästa med sossarnas politik är att det alltid är nån annan som betalar!
Citera
2014-09-15, 01:35
Bannlyst
Satt med frugan och mina päron för att se det underbara valresultatet som SD gjorde. Farsan, jag & frugan röstade på SD medans min morsa la sin röst på S.

När allt verkade landa på 13% så uttrycker min morsa helt plötsligt kommentaren "är inte dom rasister? fast jag såg deras reklamfilm och där var det en neger med och dom var emot rasism" Klappade morsan på huvudet och förklarade SD politik för henne på ett sansat sätt och sedan så säger hon "Nu ångrar jag min röst"

Alltid kul med folk som slentrian röstar.
Citera
2014-09-15, 01:37
Medlem
elefantpenis2002s avatar
folk är bara dumma och blåsta dom som blir ledsna över SDs resultat frågar sig aldrig varför dom ökar.jo så här är det kära PK runkare sverige är inte ett ljuvligt problemfritt land längre.
Citera
2014-09-15, 01:40
Medlem
Assaultss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Puck-11a på denna?

Stör mig på den där Hatti Fnattar och hans jävla spammande av "roliga bilder". I övrigt ljuvligt att se allt snyftande från folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in