"Detta är vad ni röstat in, rasister, nazister & facister! Idag är en mörk dag för Sverige! Ni som har röstat på rasisterna borde verkligen skämmas! Jag kommer bekämpa er så länge jag lever! Antifacist & antirasist 4 Life! Sebbe"
Träffsäker analys av det nya politiska läget med objektiv kritik och självdistans.
Ullenhag står ensam och sjunger we shall overcome. Han ska fortsätta sin kamp om allas lika värde. Motarbeta rasism och främlingsfientlighet. Han är än mer övertygad nu. Enligt intervjun i Sexpressen.
Sörjer skattefinansierad rasism som jag motvilligt sponsrar i båda mina hemländer. Lika många här som där. Rasismen är Europas varböld.
Sorry för jag bara länkar henne, men skadeglädjen vet inga gränser!
Inget att be om ursäkt för
Själv hade jag kunnat tänka mig en 100% höjning av tvlicensen hela denna mandatperioden om jag hade fått se henne tugga fradga hela kvällen i SVTs studio...
"Detta är vad ni röstat in, rasister, nazister & facister! Idag är en mörk dag för Sverige! Ni som har röstat på rasisterna borde verkligen skämmas! Jag kommer bekämpa er så länge jag lever! Antifacist & antirasist 4 Life! Sebbe"
Träffsäker analys av det nya politiska läget med objektiv kritik och självdistans.
Haha underbart hur media verkligen försöker kämpa emot SD fast de nu är "Stora, på riktigt" . Känns nästan som att de försöker släcka en storbrand med en trädgårdsslang .
Stort evigt tack till alla ni som stått upp mot normaliseringen av rasistiska SD. Ge inte upp. Vi har bara börjat. Nu vänder vi oss till våra politiker och ber dom visa oss vägen för att hela Sverige. Samarbeta. Samarbeta så att SD inte får något som helst inflytande i det svenska samhället. Det goda i oss kommer alltid att segra!!!
Sörjer skattefinansierad rasism som jag motvilligt sponsrar i båda mina hemländer. Lika många här som där. Rasismen är Europas varböld.
Sorry för jag bara länkar henne, men skadeglädjen vet inga gränser!
Som anti-rasist måste jag trots allt säga att det, av mig fetade, är mer befogat än skattefinansierad journalism varje gång då hon öppnar truten för SRs räkning.
De är bra med mer invandring för då måste vi bygga mer bostäder så att alla har ett eget hem. Samtidigt måste vi ju då ha mer arbetare som bygga dessa hem och häpp så är både bostads frågan och arbetslösheten löst
Här har vi en person som vill ge bort allt till alla, personen vill ge bort allt vi äger till alla människor I HELA VÄRLDEN.
Vad ska de som sedan bor i husen jobba med? Vem betalar husen? Vem betalar arbetarnas löner.
Vi är 87% vi gillar olika - Varför är så många på Södermalm hipsters, vill vara medelklass och varför har ni stereotypa åsikter? Jo för att NI är lika.