2014-09-14, 22:29
Bannlyst
kommer 2010s gråtande göras i repris kanske?

https://www.youtube.com/watch?v=g5VjuPsT-84

"stackars sossar, ingen toblerone" hahaha
Citera
2014-09-14, 22:29
Medlem
Min kusin tog bort mig som vän på Facebook efter jag skrev att jag var ensam svensk bland 70 flyktingar på tåget.
Citera
2014-09-14, 22:35
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Jag har underhållning direkt här i vardagsrummet. Umgås med familjen som är tydliga SD-hatare. Jag är absolut inget fan av SD och skulle inte rösta på dom, men jag är inte alls lika anti eller hatisk som dom är och jag tror inte riktigt att dom är så farliga och extrema som folk vill få det till. Jag kan tycka ibland att den här rädslan och hetsen kring SD går lite till överdrift ibland. Sen kanske jag inte håller med om deras politik, med det är en annan sak.

En del är nästan gråtfärdiga här och jag hör djupa suckanden och stönanden och högljutt svärande i tv-soffan över valresultatet i skrivande stund. Och mamma håller sina obligatoriska föredrag i soffan om hur hemska och elaka dom stygga rasisterna i SD är och på henne låter det som att vi står inför världens undergång. Grymt underhållande. Ska bli intressant och se hur PK-maffian kommer att hantera detta den här kommande tiden.

Säg att du röstade på SD till din mor
Citera
2014-09-14, 22:39
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=ti6_6BBNJls

om ni vill skratta ihjäl er hahahah
Citera
2014-09-14, 22:40
Medlem
NeutronStars avatar
V:s valvaka ger fingret åt Åkessons tal, kanske snarare tragiskt än roligt...
Citera
2014-09-14, 22:43
Medlem
V= Hatets parti?

Ser vuxna människor räcka fingret i live TV - Patetiskt.
Citera
2014-09-14, 22:52
Medlem
Fanatiker.s avatar
Gudruns tal är roligt. Förstår inte ett dugg av vad hon vill ha sagt. Kommer läggas ut på www.svt.se senare.
Citera
2014-09-14, 22:55
Medlem
markokasks avatar
Precis ALLA snackar dynga om SD. Varenda jävel dom frågar.
Citera
2014-09-14, 22:57
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Precis ALLA snackar dynga om SD. Varenda jävel dom frågar.
Precis som Romson sa: "Hela den etablerade sfären är besvikna ikväll"

Det är som att höra Tyler Durden prata om Fight Club
Citera
2014-09-14, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Politikerförakt, främlingsfientlighet, nationalism ... spyfärdig.

Du förtjänar detta.
http://www.youtube.com/watch?v=u82LgFftkbg
Citera
2014-09-14, 23:13
Medlem
Fanatiker.s avatar
alexandra pascalidou ‏@pascalidou

Sörjer skattefinansierad rasism som jag motvilligt sponsrar i båda mina hemländer. Lika många här som där. Rasismen är Europas varböld.

Sorry för jag bara länkar henne, men skadeglädjen vet inga gränser!
Citera
2014-09-14, 23:26
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Säg att du röstade på SD till din mor

Haha. Oavsett hur frestande det än är och att det skulle vara kul att se hennes reaktion. Så vågar jag nog inte riktigt det. Vill inte riskera att fucka upp våran relation. Spelar nog ingen roll om jag skulle förklara i efterhand att jag bara skämtade och att jag röstade på något helt annat. Hon skulle inte kunna förlåta något sådant och det skulle vara fullständigt oacceptabelt för henne. Även om jag bara skämtade.

Förmodligen skulle jag få det rätt jobbigt den närmaste tiden och helvetet skulle bryta loss. Det skulle bli en väldigt stor grej som jag skulle få skit för en lång tid fram över. Känns som en onödig konflikt som jag gärna undviker. Men vi har redan haft lite diskussioner kring detta, så hon har ju visserligen sina aningar redan att jag inte är riktigt lika hatisk och manisk som dom är kring detta.
Senast redigerad av puckot 2014-09-14 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in