2014-09-14, 18:52
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Jag håller med till fullo. Så jävla illa, för antagligen kommer det gå riktigt bra för SD i valet.

Japp. Så jävla mycket SDare som gömmer sig. Jag är säker på SD kommer hamna på 12%.

Nu mina kära flashbackare. Nu åker jag och röstar på S i Riksdagen och V i resten!
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Känns som 92% av alla användare här på Flashback är SDare. Mycket tråkigt tycker jag.

Verkligen! Hundra procent borde det vara!
Citera
Medlem
Stek32s avatar
Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Kristdemokraterna
Kommun: Moderaterna

Blev uppringd av ett opinionsinstitut som frågade vilket parti jag röstade på i valet till riksdagen. Jag svarade Moderaterna. Känner mig faktiskt lite feg i efterhand, men samtidigt vill jag inte stå i något register som sd-röstare för jobbkarriärens skull. Foliehatt på det hela kanske, men efter alla uthängningar i media så är jag försiktig.
Citera
2014-09-14, 18:53
Medlem
Citat:
Japp. Så jävla mycket SDare som gömmer sig. Jag är säker på SD kommer hamna på 12%.

Nu mina kära flashbackare. Nu åker jag och röstar på S i Riksdagen och V i resten!

Minst 12% tror jag faktiskt. Jag är sosse men tänker inte längre acceptera den ansvarslösa invandringspolitiken längre, så får bli SD.
Citera
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Av Fp? De som krossade Luciabeslutet? Hur gick det med deras språkkrav? Inte underligt att de kallas Folkförrädarpartiet.

På den tiden då SD var hela ett år gamla menar du? Ja.. det var ju ett tag sen.

Saxat ur FP:s partiprogram
Citat:
under överskådlig tid kommer Sverige att ha reglerad invandring.
. Om alla skulle heta Jimmie Åkesson skulle jag absolut rösta på SD men tyvärr finns det riktiga jävla rötägg (och ja, fler än övriga partier) och då är FP istället det bästa alternativet.
Citera
Medlem
bingkingxxls avatar
S
S
S
Blir det inte regeringsskifte blir jag besviken
Citera
Medlem
Amors avatar
Riksdag: SD
Landsting: KD
Kommun: SD

Hoppas nu att allt har gått rätt till samt att alla sd-väljare har hittat valsedlar och vågat plocka med sig dem.
Citera
2014-09-14, 18:54
Medlem
Citat:
Känns som 92% av alla användare här på Flashback är SDare. Mycket tråkigt tycker jag.

Några 92% lär de inte få. Extrempartierna är klart överrepresenterade på flashback. Som mest 10% lär de få tippar jag på.
Citera
2014-09-14, 18:54
Medlem
BDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
F!
V
V

Det är det enda rätta att rösta in F! i riksdagen enligt mig, även fast jag står Vänsterpartiet närmast rent åsiktsmässigt. Jag hoppas på en rödgrön regering efter valet!
Hear, hear. Undrar dock hur mycket V kommer att tappa med tanke på att så många väljer att stödrösta på F!
Citera
2014-09-14, 18:55
Medlem
kaliberWilles avatar
För mig vart det V,V och sen S i kommunen.
Citera
2014-09-14, 18:56
Medlem
Jag har röstat på mig själva. Direktdemokraterna * 3.
Citera
2014-09-14, 18:57
Medlem
messiasibids avatar
Moderaterna X3. Kan inte se lövet som en statsminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in