2014-09-14, 18:48
Medlem
Malingins avatar
Gick och röstade idag.
Blev 3 * SD.

Tänkte rösta lite annorlunda lokalt, ångrar lite att jag inte gjorde det men men.
Citera
Medlem
Riksdag: SD
Kommun: SD
Landsting: SD
Citera
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Lustig kombination. Partiernas politik går helt emot varandra.

La min riksdagsröst på Klassiskt liberala partiet.
Jo visst finns det olikheter, SD är pro välfärd till skillnad från KLP.
Nu fanns det inga liberala alternativ på kommunal och landsting där jag bor.

Visst C är någorlunda liberalt, men det är just de liberala frågorna de får släppa när de ansluter en koalition.
Citera
Medlem
SD i alla 3!
Citera
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaQen
Kommun: Socialdemokraterna
Landsting: Socialdemokraterna
Riksdag: Vänsterpartiet

Skulle gärna se någon sorts undersökning här på Flashback

Känns som 92% av alla användare här på Flashback är SDare. Mycket tråkigt tycker jag.
Citera
2014-09-14, 18:49
Medlem
adolfbubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellSortering
Varför får du inte rösta? Inte medborgare? Eller snarare du är inte boende i sverige. Ifall mod upptäcker att ditt IP är i sverige har du rösträtt. Minst i kommunalvalet då alla som har uppehållstillstånd får rösta.
Bara varningens finger att insinuera att du ej är 18 bast är ej långsiktigt hållbart.

Som jag skrev lite längre upp så har jag inte svenskt medborgarskap längre. Mod får gärna kolla min IP-adress då den är långt ifrån svensk, då jag ej bor i Sverige längre, samt att jag är på utväxling denna termin. Om du läser mina andra inlägg och ser hur länge jag varit medlem torde det inte vara någon tvivel om jag är över 18 eller inte.
Citera
2014-09-14, 18:49
Medlem
William Hainess avatar
Jag kan väl nämna att de är urusla på att hantera människor med viss färgblindhet.

Med det sagt: KPML(r) (personkryss på Robert Sandh) och som den gråa mus jag är så röstade jag på socialdemokraterna. Nej till trängselskatt för att det är det roligare alternativet.
Citera
2014-09-14, 18:50
Medlem
Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna
Citera
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Känns som 92% av alla användare här på Flashback är SDare. Mycket tråkigt tycker jag.
Jag håller med till fullo. Så jävla illa, för antagligen kommer det gå riktigt bra för SD i valet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KjellSortering
Men du drogar jue rätt friskt. Dessa partier vill sätta dit dig. Hur känns det att rösta för din egen undergång? Eller är det frälsning du är ute efter?

Jag drogar inte sedan ett par dagar. Det är frälsning, analoglagar och arbetsläger jag är ute efter.
Att det blir undergången för människor med kroniska smärtor och svåra psykiska problem bryr jag mig inte om, jag vill bara rädda mitt eget skinn.

Nej vänta, nu kom jag på en ny idé om varför jag röstade som jag gjorde, men jag hinner nog ändra mig igen innan jag skrivit klart. Jag röstade SD och KD för att solidarisera mig med alla andra snälla, men fega omegahannar ur mitt kollektiv som sökt sin tillflykt på FB från mobbing av alfahane-blattar. Får vi lite mer representation bland de som styr så kanske man kan undvika några självmord och dagismassakrar.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-09-14 kl. 18:53.
Citera
2014-09-14, 18:51
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Löven har flörtat med bland annat FP i stor utsträckning så ett sådan samarbete skulle inte förvåna mig nämnvärt.

Nej, jag håller med där. FP känns mest vänster/auktoritärt av allianspartierna och således de jag själv ligger längst ifrån. S+FP+MP med V som stöd parti ger sannolikt över 50% till exempel.
Citera
2014-09-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Jag håller med till fullo. Så jävla illa, för antagligen kommer det gå riktigt bra för SD i valet.

Det kommer gå grymt bra hoppas och tror jag. Att dom får så mkt röster tyder ju uppenbarligen på att dom inte är helt fel ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in