2014-09-14, 18:40
Medlem
shitlists avatar
Det fick bli KD, gillar ju Hägglund.
Citera
2014-09-14, 18:41
Medlem
Infrastrukturs avatar
Det blev Liberala Partiet (går till val som Klassiskt Liberala Partiet) i riksdagen, kommun och landsting. Håller tummarna på att Alliansen fortsätter regera - men i grund och botten spelar det ingen större roll.
Citera
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Riksdag: Folkpartiet (kärnkraft och förhoppningsvis lite reglerad invandringspolitik)
Landsting: Moderaterna
Kommun: Moderaterna
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ser mig själv som socialliberal och röstade C i förra valet. Gillar inte ytterkanterna i politiken helt enkelt och definitivt inte V och Fi...har inte mycket till övers för Mp heller. Men tycker Moderaterna är sönderregerade och idélösa, efter 8 år behövs det lite nya ansikten i regeringen.

Edit; Stefan Löfven har ju flörtat öppet med C och FP också, men möttes av kalla handen, tror inte han är sugen på att regera med V direkt...
Citera
Medlem
mockalasses avatar
Riksdag: SD
Landsting och kommun: M
Citera
2014-09-14, 18:42
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorified
Sådär nu har jag gjort min del. De var lite nervöst att rösta. Var bestämd sedan tidigare men har velat hela dagen men bestämde mig att jag inte får tryckas ner utav omgivningen. Men nu har jag förklarat mig själv rasist tydligen i 4 år framöver. De blev SD SD SD.

Känner igen det där. Kan vara så första gången. Det blir lättare nästa, när oskulden är borta.
Citera
2014-09-14, 18:43
Medlem
sodamans avatar
Det blev Sverigedemokraterna för mig i både riksdag, landsting och kommun. Tragiskt att det är det enda riksdagsalternativet som vill ha minskad invandring. Hade gärna haft fler partier att välja mellan.
Citera
2014-09-14, 18:43
Medlem
i.b.ms avatar
Jag funderade ett tag på att stödrösta på KD i riksdagen men det blev 3 x M
Citera
2014-09-14, 18:44
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Riksdag: Folkpartiet (kärnkraft och förhoppningsvis lite reglerad invandringspolitik)
Landsting: Moderaterna
Kommun: Moderaterna

Av Fp? De som krossade Luciabeslutet? Hur gick det med deras språkkrav? Inte underligt att de kallas Folkförrädarpartiet.
Citera
2014-09-14, 18:45
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Känns ju inte så sannolikt och som C-väljare hade jag varit lite besviken ändå. Men kanske ändå positivt att hålla ute MP och V från regeringen.

Men hur resonerar du som röstar S, men inte vill regera med de rödgröna stödpartierna?

Löven har flörtat med bland annat FP i stor utsträckning så ett sådan samarbete skulle inte förvåna mig nämnvärt.
Citera
2014-09-14, 18:47
Medlem
MaQens avatar
Kommun: Socialdemokraterna
Landsting: Socialdemokraterna
Riksdag: Vänsterpartiet

Skulle gärna se någon sorts undersökning här på Flashback
Citera
2014-09-14, 18:47
Medlem
Kluffs avatar
F!
V
V

Det är det enda rätta att rösta in F! i riksdagen enligt mig, även fast jag står Vänsterpartiet närmast rent åsiktsmässigt. Jag hoppas på en rödgrön regering efter valet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in