2014-09-14, 18:18
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Röstade på vänsterpartiet. Alliansens marknadsliberala politik förstör välfärdssystemet.
Citera
Medlem
DTWKs avatar
C x 3

Tycker att alla partier har haft ovanligt många korkade idéer men centern har hållt bäst.
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfbubbla
Jag kan inte ha det. Det andra landet tillåter inte att ha dubbelt medborgarskap om man tillägnat sig det andra medborgarskapet aktivt, dvs. endast om man föds med det.

Du svarade inte på min tidigare fråga btw.

Ja.
Citera
2014-09-14, 18:19
Medlem
Endwayss avatar
Skulle egentligen första gången på hur länge som helst skita i att rösta, men såg Annie Lööf på SVT för 20 min sedan. Tog en dusch, in i bilen , och trippla SD
Citera
Medlem
z4ranoffs avatar
F!
MP
F!

Heja Gudrun.
Citera
Medlem
demonmormors avatar
Riksdag: V
Kommun: Fi
Landsting: V
Citera
2014-09-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejedesant
Stödröstade på M.

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag skall alldeles strax iväg och rösta på Socialdemokraterna! Känner mig ganska sent ute. Förhoppningsvis slipper man kö och en massa folk!

Citat:
Ursprungligen postat av HendrixSantana
Riksdagen: Folkpartiet
Landsting: Folkpartiet
Kommun: Folkpartiet

Jag velade fram och tillbaka mellan blankt, S och FP. Men efter debatterna som har varit så har det lutat mer åt FP eftersom jag inte vill ha den rödgröna röran.

Jag blir glad sålänge F! inte kommer in i riksdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Darkwing Duck
R: C (kryssade en kandidat som lovar jobba för starkare försvar)
L: KD
K: C

Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Ska gå och rösta nu. MP i kommun och landsting. MP, S eller Fi till riksdagen. Kommer grubbla tills jag antingen exploderar, imploderar eller kommer fram till något konkret.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Är egentligen Socialdemokrat och har alltid röstat på dem tidigare. Men i år blev det en proteströst på Vänsterpartiet då jag tycker S har gått alldeles för långt åt höger för att klassas som socialdemokrater längre.

Lycka till i det framtida kalifatet ni var med o skapade idag.
Citera
2014-09-14, 18:22
Medlem
KjellSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfbubbla
Jag räknar med att du röstade SD, även om du inte skrivit det rakt ut i tråden ännu.

Jag får inte rösta, men har röstat genom en kompis som inte bryr sig om politik.
Givetvis SD.

Varför får du inte rösta? Inte medborgare? Eller snarare du är inte boende i sverige. Ifall mod upptäcker att ditt IP är i sverige har du rösträtt. Minst i kommunalvalet då alla som har uppehållstillstånd får rösta.
Bara varningens finger att insinuera att du ej är 18 bast är ej långsiktigt hållbart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endways
Skulle egentligen första gången på hur länge som helst skita i att rösta, men såg Annie Lööf på SVT för 20 min sedan. Tog en dusch, in i bilen , och trippla SD

Haha, så jävla underbart av dig. Hon skulle få mig att rösta på ISIS om hon var alternativet.
Citera
Medlem
gato12s avatar
Blev tre S. Det så kallade kissljudet.
Citera
2014-09-14, 18:23
Medlem
Megalomaniac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
C x 3

Tycker att alla partier har haft ovanligt många korkade idéer men centern har hållt bäst.

Du tänkte på månggifte tex?
Citera
2014-09-14, 18:23
Bannlyst
Riksdag: KD
Landsting & kommun: SD

Glömde helt bort att personkryssa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto