2014-09-14, 17:55
Medlem
MsPa1nTs avatar
R: Sossarna
L: PiratPartiet
K: PiratPartiet
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen
Ska bli intressant att se om SvP kommer över 1%.
Jag tror faktiskt att det är möjligt.
Med tanke på att 1% motsvarar typ 60 000 röster så är det inte möjligt - detta val.
Citera
Medlem
S blev det.
Citera
Medlem
Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Moderaterna
Kommun: Folkpartiet

I föregående val röstade jag på FP/M/M enligt ovan ordning.
Citera
2014-09-14, 17:56
Medlem
pigginattens avatar
SD X 3
Citera
2014-09-14, 17:56
Medlem
VVV

Ikväll petar vi ner skitblocket.
Citera
2014-09-14, 17:57
Medlem
elefantpenis2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Conny
Dom verkar gilla smärtan.

jag går gärna in torrt i en moderat
Citera
2014-09-14, 17:57
Medlem
HomoNovuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Var precis och röstade. Solen värmde min kalla hud, barnen lekte, flaggorna var hissade långt uppe i den klarblåa svenska himlen. En välkomnande höst med all dess charm, kramar om mig med en sentimental men ändå oviss känsla.
Det är demokratins dag i vårt fina land.
Mina händer kunde inte låta bli att lätt börja skaka samtidigt som mitt gamla brustna hjärta slår allt fortare.
Du har gått in i fel lokal, informerade mig en nätt och fin tjej i blå klänning.
Bakom det lilla mörkgröna båset kände jag mig som en terrorist och en svikare, varför känner jag såhär?
Men jag går med huvudet högt när jag långsamt promenerar tillbaka till mitt hem, med ännu en röst för våra modiga hjältar, Sverigedemokraterna.

Vackert skrivet och visst är det en sentimental känsla när man går till vallokalen andra söndagen i september. På något vis lite stolt och högtidligt men ändå lite tryckt stämning bland de som infinner sig. Sällan man reflekterar över hur andra människor försöker påverka dig så mycket som på en dag vart fjärde år, att stigmatiseras och frysas ut för sina åsikters skull. Det blev en känga åt åsiktspolisen, rövarkungen och deras påhitt. Leve demokratin och ske folkets vilja!
Citera
2014-09-14, 17:58
Medlem
Nejedesants avatar
Stödröstade på M.
Citera
2014-09-14, 17:59
Medlem
Overminds avatar
Jag skall alldeles strax iväg och rösta på Socialdemokraterna! Känner mig ganska sent ute. Förhoppningsvis slipper man kö och en massa folk!
Citera
Medlem
adolfbubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
S vinner.

Jag räknar med att du röstade SD, även om du inte skrivit det rakt ut i tråden ännu.

Jag får inte rösta, men har röstat genom en kompis som inte bryr sig om politik.
Givetvis SD.
Citera
Medlem
Riksdagen: Folkpartiet
Landsting: Folkpartiet
Kommun: Folkpartiet

Jag velade fram och tillbaka mellan blankt, S och FP. Men efter debatterna som har varit så har det lutat mer åt FP eftersom jag inte vill ha den rödgröna röran.

Jag blir glad sålänge F! inte kommer in i riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in