Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-09-14, 09:52
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
hur många röster tycker ni SVPare är godkänt?

jag håller med er en hel del politiskt även om det finns en del extrema saker jag inte kan hålla med om.
t.ex. att skicka hem människor som är adopterade. Däremot att börja skicka hem människor som absolut inte tillför oss något mer än att ta plats i fängelser och på våra svenska torg, det är ett måste. Ge dom återvandringsbidrag och stryp bidragen här hemma så kommer x-antal tusen människor ge sig av utan problem.

jag kommer ge SD min röst inför detta valet, de får en sista chans. Men händer inget drastiskt till 2018 så har ni för alltid min röst.

Vet faktiskt inte ifall det tagit ställning för det när det gäller adopterade?
Citera
2014-09-14, 09:52
Medlem
Citat:

jag håller med er en hel del politiskt även om det finns en del extrema saker jag inte kan hålla med om.
t.ex. att skicka hem människor som är adopterade. Däremot att börja skicka hem människor som absolut inte tillför oss något mer än att ta plats i fängelser och på våra svenska torg, det är ett måste. Ge dom återvandringsbidrag och stryp bidragen här hemma så kommer x-antal tusen människor ge sig av utan problem.

jag kommer ge SD min röst inför detta valet, de får en sista chans. Men händer inget drastiskt till 2018 så har ni för alltid min röst.

SvP har satt som mål att få 10 000 riksdagsröster och 10 kommunala mandat. Tror själv att det målet inte är några problem att uppfylla, det slutgiltiga svaret på det har vi inom de närmsta dagarna när alla rösterna är räknade.

10 000 riksdagsröster kanske kan verka rätt obetydligt men man får ha i åtanke att det även handlar om vilken signal man sänder med sin röst. En röst på Svenskarnas parti skickar en flera gånger starkare signal till etablissemanget att svensken tröttnat på vansinnet än vad en röst på SD gör.
Citera
2014-09-14, 09:54
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Vet faktiskt inte ifall det tagit ställning för det när det gäller adopterade?

hmm, okej har för mig jag läst det någonstans. Kan vara någon här på FB som skrivit det!

någon från partiet själv som kanske kan rätta mig?
Citera
2014-09-14, 11:48
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:

Allt över 10,000 som är det officiella målet från partiets håll anser jag vara godkänt. Under 10,000 är dessvärre ett misslyckande.
Citera
2014-09-14, 12:11
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Allt över 10,000 som är det officiella målet från partiets håll anser jag vara godkänt. Under 10,000 är dessvärre ett misslyckande.

känns svårt att gissa hur det kommer gå. Bara till att hålla tummarna för att det kommer gå bra för er!

någon som vet när de släpper första valresultatet?
Citera
2014-09-14, 12:40
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
känns svårt att gissa hur det kommer gå. Bara till att hålla tummarna för att det kommer gå bra för er!

någon som vet när de släpper första valresultatet?

kl. 20:00 släpps det preliminära resultatet: http://www.val.se/val/val2014/valnatt/R/rike/index.html
Samtidigt kommer resultatet från skolvalet att släppas.
Citera
2014-09-14, 12:50
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
kl. 20:00 släpps det preliminära resultatet: http://www.val.se/val/val2014/valnatt/R/rike/index.html
Samtidigt kommer resultatet från skolvalet att släppas.

okej då vet jag! tackar
Citera
2014-09-14, 13:42
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Röstar du på SvP? Din kritik mot SvP består alltså i att SvP inte har synts till på Flashbacks forum den sista valveckan. Är det rätt uppfattat? Vad är det som får dig att tro att du har övertygat 100+ att gå från SD till SvP?

Den kritiken är berättigad. Hur många potentiella väljare har möjligheten att i verkliga livet få möta partiets företrädare och fördjupa sig i politiken? Särskilt som flera av dem vill vara anonyma och ännu inte är redo att visa sina sympatier för andra. Vi hade en alldeles ypperlig talesman i Straybullet, som utan tvekan övertygade många, men som tyvärr är avstängd för tillfället. Synd att ingen företrädare har tagit hans plats under hans ofrivilliga semester.
Citera
2014-09-14, 13:45
Medlem
Citat:

Allt över 3000 röster tycker jag är godkänt och jag tror att SVP kommer få 3500-4000 röster.
Citera
2014-09-14, 13:53
Medlem
Jag var ute och promenerade och fick syn på ett flygblad från det beryktade Svenskarnas parti. Döm om min förvåning när det visade sig att motivet var något slags porrbild. Var detta ett officiellt flygblad eller illasinnad propaganda från meningsmotståndare?
Senast redigerad av Gustav-IV-Adolf 2014-09-14 kl. 14:00.
Citera
2014-09-14, 14:09
Medlem
Naturochtraditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-IV-Adolf
Jag var ute och promenerade och fick syn på ett flygblad från det beryktade Svenskarnas parti. Döm om min förvåning när det visade sig att motivet var något slags porrbild. Var detta ett officiellt flygblad eller illasinnad propaganda från meningsmotståndare?

Måste väl ändå ha varit en nidbild
Citera
2014-09-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balmung
Härligt att se att man lyckats mobilisera så mycket valarbetare. Hörde att man inom Stockholms län har lyckats mobilisera ett större fler valarbetare än antalet röster man fick där i förra valet.
Hur många röster fick SvP i Stockholm förra valet då?
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-IV-Adolf
Om "porrbild" är som det låter var det knappast ett riktigt flygblad från SvP. Tog du någon bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in