Citat:
Ursprungligen postat av
motarbetar
hur många röster tycker ni SVPare är godkänt?
jag håller med er en hel del politiskt även om det finns en del extrema saker jag inte kan hålla med om.
t.ex. att skicka hem människor som är adopterade. Däremot att börja skicka hem människor som absolut inte tillför oss något mer än att ta plats i fängelser och på våra svenska torg, det är ett måste. Ge dom återvandringsbidrag och stryp bidragen här hemma så kommer x-antal tusen människor ge sig av utan problem.
jag kommer ge SD min röst inför detta valet, de får en sista chans. Men händer inget drastiskt till 2018 så har ni för alltid min röst.
SvP har satt som mål att få 10 000 riksdagsröster och 10 kommunala mandat. Tror själv att det målet inte är några problem att uppfylla, det slutgiltiga svaret på det har vi inom de närmsta dagarna när alla rösterna är räknade.
10 000 riksdagsröster kanske kan verka rätt obetydligt men man får ha i åtanke att det även handlar om vilken signal man sänder med sin röst. En röst på Svenskarnas parti skickar en flera gånger starkare signal till etablissemanget att svensken tröttnat på vansinnet än vad en röst på SD gör.