2014-09-14, 13:07
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.

Men sen är ni ju också den väljarbasen med lägst utbildningsnivå i hela landet.

Kanske inte är så konstigt..

Ingen åsikt är "fel". Håll käft din grobiankommunist och gå och rösta V. Att du klankar ner på dom som röstar SD får dem knappast att ändra sig. Korkade fanskap.

Förtidsröstade SD x3
Citera
2014-09-14, 13:07
Medlem
SD-Connys avatar
Citat:
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.

Bevisa att vi har fel.
Citera
2014-09-14, 13:08
Medlem
Mr.Effes avatar
Citat:

en dag blir du rövknullad av en somalie, medans slask media skriker rasism i ditt öra för att du inte vrider isär dina skinkor. Medans somalier snor dina skattepengar

Den som är emot sd, är de personer som bor hemma, lever på soc. och leker med pokemon.
Citera
Medlem
MarxistHunters avatar
Sd Sd Sd.
Citera
Medlem
KjellSorterings avatar
Vänsterpartiet - i förhoppningen att de avskaffar vinster i välfärden. Man röstar antingen för Sossarna(alliansen eller Sossarna+mp), SD eller Vänsterpartiet. Då hoppas jag att VPK får igenom sin profilfråga och resten fortsätter som vanligt.
Citera
Medlem
Zirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Riksdag: Sossarna
Kommunen: Sossarna
Landsting: Sossarna

Det ska bli kul ikväll att bevittna alla SD:are glädjas och fira över att de fått ynka 10-12 % av rösterna, som om de vore Sveriges största parti

Det här landet byggdes upp av solidaritet och en stark och stabil välfärd, vilket vi har sossarna att tacka för, inga jävla snobbiga moderater som tänker mer på sin plånbok än sin fattiga medmänniska.

Med tanke på då att SD har ökat med 100% + samt har tagit åtminstone 7-8% av de rörliga rösterna under en tid då etablerad media kör hat-kampanjer stupikvarten så skulle jag säga att de har gjort ett rätt bra val.
Citera
2014-09-14, 13:09
Medlem
Newgausstons avatar
Citat:

Vx3 med andra ord...
Citera
Medlem
Machinerators avatar
Blankt

Blankt

Blankt

Vilket idiotiskt land detta är.
Citera
Medlem
Sponnes avatar
Blev SD här också, brydde mig inte ens om att ta några andra lappar.
Citera
Medlem
different_trips avatar
Har inte röstat än men det blir SD.

Alliansens politik är bra i grunden, men man säljer ut svenska statligt finansierade bolag. Detta är helt fel väg att gå då de kommer att flyttas till låglöneländer.

De rödgröna har ingen politik, om jag röstar på S så kommer jag att få höjda skatter och politik som flirtar med det extrema. Allt Löfven säger är att vi ska sätta oss ner och diskutera frågan. Vad fan hjälper det när vi inte vet vad ni går in i förhandlingarna med?

Fi tänker jag inte ens kommentera. Helt verklighetsfrånvänd politik som helt saknar ekonomisk uppbackning. Allt handlar om ideologi som inte går att genomföra. I grunden är det rätt tänk, precis som MPs miljöpolitik, men man måste våga se upp på verkligheten. Man har redan MVG, vi är ledande i världen på jämlikhet och miljön. Att lägga ut miljarder efter miljarder för att jaga ett MVG+ är idioti när man istället kan höja vården från "G" till "MVG" för samma pengar.

SvP - Hahaha. Billig arbetskraft med koncentrationsläget måhända.

Jag vet att en röst på SD inte förändrar något stort i år, men med ett väldigt högt resultat kommer man komma in i finrummet ute i Europa som tredje största parti. Detta kommer att ge attitydförändringar till 2018. Antingen exploderar SD och går upp i kampen om regeringsmakten, eller så kommer ett annar parti öppna dörren och till en början mötas halvvägs med SD.

Kanske ser vi högre krav på medborgarskap och liknande som kommer göra Sverige mindre lukrativt för omvärlden.
Citera
2014-09-14, 13:10
Medlem
SD-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Jag är inte rasist som de flesta SD väljare verkar vara. Men däremot tycker jag man ska börja tala om invandringsfrågan. Samt denna odemokratiska plan media driver.

Alla som vill tala om invandringsfrågan är "rasister". Så vi får inte tala om den.
Citera
2014-09-14, 13:11
Medlem
Shadowcrafts avatar
Riksdag: KD
Kommun: M
Landsting: ?

Nån som kan ge nåt förslag för landsting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in