Man har längtat efter denna dag ett tag , hoppas bara rösterna läggs ner nu , så jävla skönt o få säga till Miljöpartiet att " spara på papperna " när dom försökte ge en deras
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.
Men sen är ni ju också den väljarbasen med lägst utbildningsnivå i hela landet.
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.
Kanske inte är så konstigt..
En dag kanske du vaknar upp, din verklighetsfrånvända stackare. När mångkulturen till slut knackar på din dörr är det dock förmodligen redan försent.
Jag är inte moderat utan centerpartist. Röstar man på V så röstar man på ett ekonomiskt haveri för hela Sverige.
Vänsterpartiet vill straffbeskatta hela befolkningen och ösa på med skatt på företag. Hur ska vi få in pengar till välfärden om företagen sticker från Sverige? Försök lägg ihop 1+1 ditt jävla spån. Vill man ha välfärd ska man verkligen inte rösta på V. Genom att använda sig av sjukt höga skatter (trots att Sverige fortfarande har ett av världens största skattetryck) så får man ju de facto in mindre till vård, skola och omsorg.
Ja du ditt dumma jävla fä. Röstar man C eller KD eller FP så röstar man automatiskt på ollonskallen. Ni har suttit som en samling lakejer och slickat hans röv för att få vara med vid köttgrytorna.
Kanske inte är så konstigt..
Jag är inte rasist som de flesta SD väljare verkar vara. Men däremot tycker jag man ska börja tala om invandringsfrågan. Samt denna odemokratiska plan media driver.