2014-09-13, 18:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Då frågar jag dig om de satt fast eller stod löst?
Det här är för löjligt för att ens kommentera.
Har du, under hela din tid här på flashback, någonsin erkänt att du har fel?
Nu kan vara ett bra tillfälle att börja annars.
Citera
2014-09-13, 19:10
Medlem
SnakePlisssken
Kan du förklara den här bilden, den är tagen precis efter rasen. Lägg märke till att bilen verkar helt oskadad. Var kan man hitta skrothögen efter WTC?
http://pesn.com/2012/12/09/9602240_Ambulance-Survived_WTC1_911--Best-Evidence_Dustification_Free-Energy-Demo/ambulance_survived_wtc1_sq_400.jpg
Citera
2014-09-13, 19:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
SnakePlisssken
Kan du förklara den här bilden, den är tagen precis efter rasen. Lägg märke till att bilen verkar helt oskadad. Var kan man hitta skrothögen efter WTC?
http://pesn.com/2012/12/09/9602240_Ambulance-Survived_WTC1_911--Best-Evidence_Dustification_Free-Energy-Demo/ambulance_survived_wtc1_sq_400.jpg

Har du någonsin erkänt att du har fel? Det var frågan.

Angående din ambulans: Hur långt från wtc är detta?
Hur vet du att ambulansen inte kom dit efter åtminstone ett av husen rasade?
Hur överlevde all metall i ambulansen din omtalade "dustifierare" om den stod i närheten av wtc?
Citera
2014-09-13, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har du någonsin erkänt att du har fel? Det var frågan.

Angående din ambulans: Hur långt från wtc är detta?
Hur vet du att ambulansen inte kom dit efter åtminstone ett av husen rasade?
Hur överlevde all metall i ambulansen din omtalade "dustifierare" om den stod i närheten av wtc?

Du kan läsa mer här: http://pesn.com/2012/12/09/9602240_Ambulance-Survived_WTC1_911--Best-Evidence_Dustification_Free-Energy-Demo/
Citera
2014-09-13, 20:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du kan läsa mer här: http://pesn.com/2012/12/09/9602240_Ambulance-Survived_WTC1_911--Best-Evidence_Dustification_Free-Energy-Demo/

Har du någonsin erkänt att du haft fel?
Citera
2014-09-13, 20:07
Medlem
Citat:
Har du någonsin erkänt att du haft fel?
Självklart, har jag fel så har jag inga som helst problem och erkänna det

Tror till och med att jag nämnt att jag haft en del fel angående spekulationer (som iofs alltid handlar om vad man tror) angående 9/11. Exempelvis vet jag att den värme som jag trodde fanns i marken i flera veckor efter rasen inte fanns där. Det är felaktig information. Marken var inte varm och förmodligen är det en villospår spridit av de som utförde dådet
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2014-09-13 kl. 20:15.
Citera
2014-09-13, 20:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Självklart, har jag fel så har jag inga som helst problem och erkänna det

Tror till och med att jag nämnt att jag haft en del fel angående spekulationer (som iofs alltid handlar om vad man tror) angående 9/11. Exempelvis vet jag att den värme som jag trodde fanns i marken i flera veckor efter rasen inte fanns där. Det är felaktig information. Marken var inte varm och förmodligen är det en villospår spridit av de som utförde dådet
Hade du fel om grunden på wtc?
Hade du fel om de seismologiska utslagen av explosioner i wtc?
Hade du fel om DNA från jumpers?
Hade du fel om värmen i bränderna?
Hade du fel om något mer kanske!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-09-13 kl. 20:52.
Citera
2014-09-13, 21:00
Medlem
mitt fokus är att få fram den verkliga versionen av vad som hände 9/11 vilket jag vet nu så jag vet ungefär vad jag haft fel i. men så är det när man löser problem, det kommer du också märka den dagen du försöker dig på att lösa något istället för att svälja statlig propaganda

värmen har jag haft fel i, det var inte varmt i marken efteråt, däremot har jag rätt om byggnadernas värme för det är debunkers som påstod att de varit glödheta
Citera
2014-09-13, 21:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
mitt fokus är att få fram den verkliga versionen av vad som hände 9/11 vilket jag vet nu så jag vet ungefär vad jag haft fel i. men så är det när man löser problem, det kommer du också märka den dagen du försöker dig på att lösa något istället för att svälja statlig propaganda

värmen har jag haft fel i, det var inte varmt i marken efteråt, däremot har jag rätt om byggnadernas värme för det är debunkers som påstod att de varit glödheta

EDIT: Jag vill inte vara elak och mästrande, så dina uttalanden får stå kvar för alla att läsa istället, sen kan folk dra sina egna slutsatser om vem som har absolut noll på fötterna.....
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-09-13 kl. 21:35.
Citera
2014-09-13, 22:16
Medlem
SnakePlisssken glömde du?

Repris
Citera
2014-09-13, 22:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
SnakePlisssken glömde du?

Repris

Du är ett jävla skämt!
Jag har ställt ett antal frågor angående den bilden (frågor som du självklart inte kunnat svara på), vidare har jag ett antal utestående frågor till dig om andra frågor som du uppenbarligen inte törs/kan svara på. Istället strutsar du och låtsas fråga mig saker. Det är idioter som du som sänker hela trutherrörelsen, men av någon anledning tror jag inte det bekymrar dig.. trolloloololo
Citera
2014-09-13, 23:12
Medlem
Citat:
Du är ett jävla skämt!
Jag har ställt ett antal frågor angående den bilden (frågor som du självklart inte kunnat svara på), vidare har jag ett antal utestående frågor till dig om andra frågor som du uppenbarligen inte törs/kan svara på. Istället strutsar du och låtsas fråga mig saker. Det är idioter som du som sänker hela trutherrörelsen, men av någon anledning tror jag inte det bekymrar dig.. trolloloololo
Och jag gav dig en länk där det är beskrivet

dina frågor är iofs rätt puckade (otroligt korkade). du kan ju se att ambulansen har en del damm på sig. om den kommit dit efter rasen så hade det ju varit ett tecken på än mindre bråte än det som fanns. På länken fanns en större bild och du kan se att avståndet ligger på kanske 10-30 meter
ambulansen finns även med i denna filmen så där är det lättare att se: https://www.youtube.com/watch?v=QnnXTrw88P4#t=0m30s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in