2014-09-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Vilken värld lever du i? Nej bakåt och mot Ryssland kommer nog inte avsaknaden av Hersley att märkas men vem ska göra målen (i SHL)?
Förstår om ni vill vara positiva men tappet är tungt för LIF.
Jag säger bara Veli-Matti Savinainen !
Citera
2014-09-13, 20:34
Medlem
Med lite bättre skärpa i avsluten hade vi faktiskt kunnat snuva Frölunda på alla tre poängen idag men det är inget snack om att "rätt" lag vann till slut. Stundtals gjorde Frölunda lite som man ville i vår zon, men Hudacek gör som tur var en riktigt bra match. Skönt att han fått en kanonstart på säsongen! Finns däremot mer att hämta av övriga laget, men så som det ser ut idag och mot ett starkt Frölunda får man vara fullt nöjd med en pinne.
Citera
2014-09-13, 21:12
Medlem
Displaceds avatar
Helt ok match idag, två ganska dåliga och långsamma lag men skönt att vi var starkare ikväll.
Citera
2014-09-13, 21:22
Medlem
Embas avatar
Så jävla stolt!
Citera
2014-09-13, 21:40
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Helt ok match idag, två ganska dåliga och långsamma lag men skönt att vi var starkare ikväll.
Missade matchen, snabb genomgång? Var det jämt?
Citera
2014-09-13, 21:40
Medlem
Leksingens avatar
avgå appelgren han är felet.
Citera
2014-09-13, 21:43
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Missade matchen, snabb genomgång? Var det jämt?
Väldigt jämnt tycker jag nog. Leksand tappade lusten i och med 3-1-målet och vi kunde ta över lite. Annars var det jämnt hela matchen. Era finnar är bra.
Citera
2014-09-13, 21:44
Medlem
MartinStLouiss avatar
Hur många matcher blir det per år för SHL-lag/spelare som spelar i Champions League totalt?
Citera
2014-09-13, 21:48
Medlem
Mikojans avatar
Ser på Skellefteå AIK-fansens Hockeykultur.com att Teemu Laine kan vara aktuell för ett artistkontrakt.

Det kan väl bara vara för att man vill bredda truppen?
Citera
2014-09-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
avgå appelgren han är felet.
Intressant att även leksingar skyller allt på tränaren bara för att det gått grus i maskineriet efter 2 omgångar
Citera
2014-09-13, 21:52
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Hur många matcher blir det per år för SHL-lag/spelare som spelar i Champions League totalt?
Det beror ju givetvis på hur långt man går i respektive tävling...

Oj vilken svettig match det blev för Djurgården idag. Men man håller ihop det mycket tack vara Tellan givetvis som direkt i premiären visar upp ett oerhört stort lugn och kunnande. Helt klart bäst på plan även om jag blev mycket imponerad av Steen. Sörensen fortsätter sin resa mot att bli den nya Ölvestad-profilen.

Växjö är kvalitetsmässigt totalt överlägsna Djurgården bortsett målvakten, men det verkar som att vårspurten och dess moral håller i sig. Det visade sig i andra halvan av tredje och i förlängningen då vi faktiskt var bättre än Växjö. Det ska sägas dock att det lika gärna kunde stått 0-3 efter första/andra perioden.

Jag är glad. Två poäng
Citera
2014-09-13, 21:53
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Intressant att även leksingar skyller allt på tränaren bara för att det gått grus i maskineriet efter 2 omgångar
Du och leksingen borde göra en podcast eller skriva en bok tillsammans eller nått. Jag tror era hjärnon fungerar på ungefär samma "våglängd".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in