Skandal efter skandal....
Innan förra valet var det också en hel del "SD-skandaler" som ni kanske kommer ihåg ??
Men det har ju eskalerat helt enormt inför detta val !!!
Det rör sig dock oftast om händelser som inträffat FLERA ÅR TILLBAKA i tiden, innan SD införde nolltolerans.
FÖRSTÅ FÖR BÖVELEN att detta är sofistikerat fulspel av PK-media på hög nivå !!!
OM de får DIG som sedan länge tänkt rösta på SD att plötsligt avstå, p.g.a. alla "skandaler" som nu dras upp i artiklar dagligen, Så har de ju lyckats med sitt uppsåt !!!
Google är din vän !! Googla lite om "skandalen" nästa gång du läser en, så ska du se att det troligtvis är en gammal händelse.
T.ex. Bilden på armbindeln med hakkors bars av en tonåring när den togs, som kan ha "mognat" oerhört sedan dess !!
Men det passar ju såklart tidningarna jättebra att publicera detta på förstasidorna nu precis före valet....
Mobil-filmklippet "Järnrörs-skandalen" var fyra år gammal när den hamnade på förstasidorna !!
OBS! Jag försvarar INTE dessa handlingar på något sätt överhuvudtaget !
Men jag vill få er att "Se igenom" mediernas alla s.k. "skandaler" som ploppar upp precis nu.
Det är inte direkt en slump...
Och det värsta är att allt behöver inte vara sant bara för att det står i tidningen.
Jag förutsåg att det skulle bli så här och gick därför iväg och förtidsröstade direkt när man fick göra det !!
Känns väldigt bra faktiskt !!
Heja Jimmie !!