Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-09-12, 14:29
Bannlyst
hej

jag skulle behövva massor med pengar snabt så jag kom på att jag hadde läst nån stanns om hur nån fusk pantade till sej massor med pengar!
hur går de till? hur får man ut flaskan igen?

tack
Citera
2014-09-12, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av patriotguy96
hej

jag skulle behövva massor med pengar snabt så jag kom på att jag hadde läst nån stanns om hur nån fusk pantade till sej massor med pengar!
hur går de till? hur får man ut flaskan igen?

tack

Lätt. Bind ett snöre på det du ska panta och dra tillbaka den. Det gör alltid jag.
Citera
2014-09-12, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoWassberg
Lätt. Bind ett snöre på det du ska panta och dra tillbaka den. Det gör alltid jag.
hur mycket känar man i timmen typ?
Citera
2014-09-12, 14:37
Bannlyst
Citat:

60 burkar per timma. 60 kronor på timma. Stora petflaskor blir mer. Skattefritt.
Citera
2014-09-12, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoWassberg
60 burkar per timma. 60 kronor på timma. Stora petflaskor blir mer. Skattefritt.
så om jag tar en stor pet flaska pär sekund så blir ja jätte rik jätte fort? asså i teorien?
vad säjer jag om nån ser mig?
Citera
2014-09-12, 14:41
Medlem
ps870s avatar
Citat:
Runt 1000 SEK per timme är inte omöjligt när du fått upp farten. Väljer du ett ställe med flera automater brevid varandra kan du göra detta på flera samtidigt. = Mycket pengar!!!!

Edit Tips för att det inte ska se skumt ut. Dra på dig en reflexväst och arbetarkläder. Frågar ngn vad du gör så svarar du att du servar maskinerna.
Senast redigerad av ps870 2014-09-12 kl. 14:46.
Citera
2014-09-12, 14:43
Bannlyst
Citat:
så om jag tar en stor pet flaska pär sekund så blir ja jätte rik jätte fort? asså i teorien?

Om någon ser dig säger du: Jag saknade min burk och därför drog (fiskade) jag tillbaka den igen. Sedan kan du börja gråta och säga: Jag har separationsångest.
Citera
Medlem
Emalkays avatar
Citat:

Du hinner nog inte säga så mycket innan två snutar greppar tag i dig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Runt 1000 SEK per timme är inte omöjligt när du fått upp farten. Väljer du ett ställe med flera automater brevid varandra kan du göra detta på flera samtidigt. = Mycket pengar!!!!
tack! vet du nått bra stäle?
Citera
2014-09-12, 14:44
Medlem
Håller du in den röda "skänk till rädda barnen" knappen i några sekunder så kommer det ut 2 kvitton också, kan vara värt att tänka på.
Citera
2014-09-12, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emalkay
Du hinner nog inte säga så mycket innan två snutar greppar tag i dig.
varför skule dom göra det? vad är strafet på det här?
Citera
2014-09-12, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
En polare gjorde så här och kom upp i 1200 under den timmen han stod där. Har man bra knyck och ryck i händerna så fungerar det, absolut!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in