2014-09-10, 01:44
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Han är inte (och har dessvärre aldrig varit) den vassaste kniven i lådan.
Ha ha Kjelle Bergqvist hjärntvättad av sina döttrar. Den sköne Bergqvist har efter detta inhopp i politiken helt plötsligt blivit oskön. Man förstår att det behövdes många klipp i den lilla snutten för att han skulle klara av det.
Citera
2014-09-10, 04:57
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Kjell är en egensinnig jävel som säger vad han har på hjärtat utan att fundera alltför mycket på om det är opportunt. Skillnaden är att den här gången gillar ni inte åsikten.

Exakt! Och om man tänker efter lite noggrannare så är det dessutom väldigt kongruent med hans personlighet. Jag kan inte finna ett mer passande parti för Kjell Bergkvist just nu. Och mannen gillar ju att göra skandal. Att han samtidigt får alla SD:are att slakna visar bara på att han har rätt. Och att dom tappar respekten för honom ökar bara min respekt för honom i motsvarande grad. Kjell Bergkvist som uttalad förespråkare för Feministiskt Initiativ är helt enkelt en kongenial tanke.
Citera
2014-09-10, 21:23
Medlem
lrad070142s avatar
Han är väldigt lik (även utséendemässigt) en av mina gamla chefer. Jovial, trevlig etc. Väldigt uppskattad på fester, ordnade massa kul. Tills det blev något problem (t.ex. med en missnöjd kund). Då gick han in i "ap-mode".. Stirrade först tomt framför sig, underkäken föll ner. Ibland saliverade han också. Sedan skrek han ett tag (vi var vana..) och började hoppa runt. Inte som en chimpans direkt, han kastade inte bajs. I slutet (innan jag sa upp mig) kändes det faktiskt som om vi skötte en apa. En apa vi iofs tyckte om, och ville ta hand om. Ungefär som en hund eller en hamster.
Citera
2014-09-11, 08:44
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Har alltid ogillat den jäveln och efter detta framträdande i ryggdunkarsoffan blev jag illamående. Fy fan!
Citera
2014-09-11, 16:47
Medlem
Kongruensbojds avatar
Kjell Bergqvist skänkte hela 4 kr till insamlingen "Rädda Rinkebybarnen" för en sisådär 20 år sen. Givmilt.
Citera
2014-09-12, 11:19
Medlem
Märkligt att Kjelle sitter o kallar SD folk för nazister o jävla pack när han själv aldrig ens skulle kunna få bli medlem i SD pga. sina rasistiska uttalanden så man kan ju inte ta den här pajasen på allvar.
Kasta sten i glashus har nu fått en riktig icon och här är "Hjelteklippet" för 20 år sedan när Kjelle är sig själv!
https://www.youtube.com/watch?v=XoONj73MPIA
Citera
2014-09-12, 11:50
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundjakt
Märkligt att Kjelle sitter o kallar SD folk för nazister o jävla pack när han själv aldrig ens skulle kunna få bli medlem i SD pga. sina rasistiska uttalanden så man kan ju inte ta den här pajasen på allvar.
Kasta sten i glashus har nu fått en riktig icon och här är "Hjelteklippet" för 20 år sedan när Kjelle är sig själv!
https://www.youtube.com/watch?v=XoONj73MPIA

Men för helvete! Det klippet kommer ju upp minst tio gånger i varenda jävla tråd där Kjell Bergqvist nämns, och alla som bryr sig har redan sett det. Vad får dig att tro att det inte avhandlats i skvallertråden om Kjell Bergqvist?
Citera
2014-09-12, 12:20
Medlem
Hänger inte här varenda dag o kollar alla inlägg.
Men varför ger du inte bara fan i o titta då om du sett det så många gånger?
Citera
2014-09-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Ha ha Kjelle Bergqvist hjärntvättad av sina döttrar. Den sköne Bergqvist har efter detta inhopp i politiken helt plötsligt blivit oskön. Man förstår att det behövdes många klipp i den lilla snutten för att han skulle klara av det.

FI har ju redan fått in en "Resande" Soraya Post i partiet och EU Parlamentet. Kanske därför Kjelle B sympatiserar med dom
Citera
2015-03-22, 11:13
Medlem
Bergqvist brukar vara förståndig men det här med stolle partiet Fi och SD utspelet.Mitt råd till Kjell, tänk om gör nytt.Du kan bättre.
Citera
2015-03-22, 11:26
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Kjell Bergqvist skänkte hela 4 kr till insamlingen "Rädda Rinkebybarnen" för en sisådär 20 år sen. Givmilt.

"Rädda Rinkebybarnen" var en pryl som Rheborg körde som Percy Nilegård i "Nilecity"... det här visar att man inte ska lita på allt i skvallertrådarna här, eller så skojar du bara, vet ej... ELLER så har Kongruensbojd sett en drog- och fyllestimmig KB på ett postkontor m avsikten att sätta in fyra spänn till detta... iofs inte omöjligt!
Citera
2015-03-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Nej du.Han gav nog mycket mer än så.....(Via skattsedeln...)......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in