Citat:
Ursprungligen postat av
mrkela64
1.Vilket val?
Jag drycker inte, alkohol..., nej ingeting för mig, Coca (cola) är ine i mina kretsar funkar
bra.
Haha coca, och "Ryssland har inte invaderat Ukraina". Du borde vara försiktig med att påstå att ditt fyllesnack är något annat än just detta.
Citat:
Putin är OT här, men , men, men....
...jämfört med Nato + Japan + Australien dvs 27-30 länder eller ledare, mot Ryssland (Putin) och Putin leder med 1-0... imponerande!!!! Tycker jag, och DU? Obama är ganska tyst på sistone, eller?
På vilket sätt påstår du att Putin är OT, fascisten pratar med ukrainas demokratiskt valda ledning och kommer överens om vapenvila vilket du borde kunna förstå är ett erkännande för det du och andra fasciststödjare fortfarande försöker tramsa bort.
Citat:
Citat X:
"Samtidigt har Putin stärkt NATO och visat varför man inte ska ha nära relationer med Ryssland. Inte så smart gubbe det där!"
Och vem skriver det:
Citat X:
"Ukraina slösar med gasen, de kan minska förbrukningen med minst 100% och klara sig Bea på andra energislag och gas från Tyskland. När ryssarna stänger gasen så blir Ukraina tvungna ta tag i det vilket är bra"
Smart KILLE, dumma Putler...
Som sagt var ryssen, du får sluta skriva vodkaosande tramstexter när du vaknar mitt i natten. Gazprom med en omsättning som ett mindre land behåller sin position som världens sämst skötta företag och lyckas bara få fram 43 miljarder kronor i vinst. Det blir fler miljarder i rubel som du kanske förstår, men hur ska det räcka till Putins fascistiska och imperialistiska planer att invadera Europa tror du? Kan det dåliga resultatet bero på det som sägs att Putte använder gasen som ett vapen och hot och Putte sprider pengar bland sina maffia-kollegor för att hålla dom lugna (de vill nog ha dollar eftersom den ryska inflationen är tvåsiffrig...)? Den fascistiska Kreml-maffian håller gamla ryska traditioner vid liv genom att vara extremt korrupta och driva företag till konkursens rand. När Ukraina slipper den värdelösa ryska företagskulturen lär ryska folket förstå (efter ett tag iaf) vilka extremt dåliga ledare de har, förhoppningsvis ser vi en annan gammal rysk tradition komma till liv, revolutionens. Folket förtjänar en bättre framtid och någon gång ska det väl komma en kompetent demokratisk ledare som ser till folkets väl framför sina egna? Eller måste ryssen till skillnad från ukrainaren ha en fascist som Tsar Putte till ledare som hunsar och trycker ned folket, ett folk som i grund och botten gillar den ryska fascistiska invasionen på grund av den stora förnedringen när Sovjetunionen slutligen imploderade efter många års fascistisk idioti?