Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
1.Vilket val?2. Ta ur nappen (flaskan) ur munnen och sluddra inte så mycket nu. 99% av folket i valet ville inte att Ryssland skulle invadera Ukraina som de nu gjort. 99% av folket ville att Putin skulle bli hängd som en fascist förtjänar, i en lyktstolpe efter att blivit funnen i kloaksystem där fascistiska envåldshärskare brukar gömma sig
Ryssland försöker desperat undvika att Ukraina demokratiseras som ALLA ANDRA f.d. östländer som nu är lyckligt befriade från det efterblivna ryska systemet och förtrycket och som nu gått med i försvarsalliansen NATO för att försvara sig mot den fascistiska grannen samt gått med i EU för att ta del av vår framgångsrika och stora marknad. Putins "tullunion" till exempel är så pinsam att tsaren själv skäms för mycket att nämna larvet, att samarbeta militärt med Ryssland är som att acceptera att gå med i den gamla Warzawa-pakten. Det gjorde man bara som erövrat land.
3.Samtidigt har Putin stärkt NATO och visat varför man inte ska ha nära relationer med Ryssland. Inte så smart gubbe det där!
1.Vilket val?
Valet 2010, dvs sista demokratiska i Ukraina. Allt annat är statskupp.
2. Ta ur nappen (flaskan) ur munnen och sluddra inte så mycket nu.
Jag drycker inte, alkohol..., nej ingeting för mig,
Coca (cola) är
ine i mina kretsar funkar
bra.
3.Samtidigt har Putin stärkt NATO och visat varför man inte ska ha nära relationer med Ryssland. jämfört med
Putin är OT här, men , men, men....
...jämfört med Nato + Japan + Australien dvs 27-30 länder eller ledare, mot Ryssland (Putin) och Putin leder med 1-0... imponerande!!!! Tycker jag, och DU? Obama är ganska tyst på sistone, eller?
Citat X:
"Samtidigt har Putin stärkt NATO och visat varför man inte ska ha nära relationer med Ryssland.
Inte så smart gubbe det där!"
Och vem skriver det:
Citat X:
"Ukraina slösar med gasen, de kan minska förbrukningen med minst 100% och klara sig Bea på andra energislag och gas från Tyskland. När ryssarna stänger gasen så blir Ukraina tvungna ta tag i det vilket är bra"
Smart KILLE, dumma Putler...