2014-09-10, 20:51
Medlem
Är det dumt att köra Testo E 250mg och Deca 250mg som första inject kur? Bara kört anavar och tbol innan.
Citera
2014-09-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Nån som kört deca och eq som skulle kunna passa mig??

Vore bussigt om du kunde försöka formulera dig bättre.
Citera
2014-09-10, 21:57
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Nån som kört deca och eq som skulle kunna passa mig??

Passa dig? Söker du dejt eller vill du bli passad något? Fattar inte
Citera
2014-09-10, 21:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Är det dumt att köra Testo E 250mg och Deca 250mg som första inject kur? Bara kört anavar och tbol innan.

Spontant: Ja. Deca brukar generellt sett vara rätt osoft för de flesta.
Varför vill du stacka deca å inte bara köra testo rent?
Citera
2014-09-10, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Spontant: Ja. Deca brukar generellt sett vara rätt osoft för de flesta.
Varför vill du stacka deca å inte bara köra testo rent?

Är det bara jag eller ska alla "nybörjare" köra Deca första eller andra kuren?? Verkar som dom inte inser vilka bieffekter deca medför.. Men visst det är ju snällt mot håret iaf..

Till sist: vet inte varför jag citera dig akay! Sen var det något jag tänkt på senaste dagarna..
Vad hände med testo only som första kur och inte flera olika prepp, men men, mycket vill ha mer eller vad man säger...

Mvh
Citera
2014-09-10, 23:11
Medlem
Bombardinis avatar
Ang. deca: Ligger på det själv just nu för första gången. När jag kollade på idol idag började jag gråta för någon brud åkte ut. Jag kan helt ärligt inte minnas sist jag grät. Jag menar inte små söta pojktårar heller utan ett riktigt vrålböl. Antingen har jag börjat komma i kontakt med min något mer feminina sida eller så gör decan kaos med mig. Bör tillägga att jag bara är på v.6, hur ska detta sluta?
Citera
2014-09-10, 23:43
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Är det bara jag eller ska alla "nybörjare" köra Deca första eller andra kuren?? Verkar som dom inte inser vilka bieffekter deca medför.. Men visst det är ju snällt mot håret iaf..

Till sist: vet inte varför jag citera dig akay! Sen var det något jag tänkt på senaste dagarna..
Vad hände med testo only som första kur och inte flera olika prepp, men men, mycket vill ha mer eller vad man säger...

Mvh

Haha, jag vet inte.. Jag tror att det beror på att testo och deca är de prepp som folk som inte har någon koll har hört talas om mest. Så okunskap är väl den stora boven i dramat.

För mig har testo enbart inte riktigt erbjudit de effekter jag velat åt, därför har jag inte kört testo enbart. Varför andra inte kör testo enbart när de bara ska bygga styrka å massa förstår jag inte. Äkta Galenika testo e 300-400 mg e4d räcker längre än vad de flesta hajar. Tror dessutom att folk generellt missköter sin träning och vila (läs "äter som en häst" = 4000 kcal/dag..) å allt runtomkring så de tror att det är dosen eller preppet det är fel på..

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Ang. deca: Ligger på det själv just nu för första gången. När jag kollade på idol idag började jag gråta för någon brud åkte ut. Jag kan helt ärligt inte minnas sist jag grät. Jag menar inte små söta pojktårar heller utan ett riktigt vrålböl. Antingen har jag börjat komma i kontakt med min något mer feminina sida eller så gör decan kaos med mig. Bör tillägga att jag bara är på v.6, hur ska detta sluta?

Kör du deca enbart?
Citera
2014-09-11, 00:09
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Kör du deca enbart?

Inte alls. Men verkar hjälpa föga. Är väldigt osocial och vill helst bara vara ensam och gråta framför idol.

Måste påpeka att det inte är något jag lider av i större utsträckning. Jag klarar av vardagen utan några större problem. Men att deca gör något med mitt psyke är ofrånkomligt. Ville bara framföra det eftersom ni diskuterade deca och dess bieffekter.
Senast redigerad av Bombardini 2014-09-11 kl. 00:12.
Citera
2014-09-11, 05:39
Medlem
Citat:
Passa dig? Söker du dejt eller vill du bli passad något? Fattar inte

Haha pma mig, jävla autokorrekt!
Citera
2014-09-11, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Vore bussigt om du kunde försöka formulera dig bättre.

Jaa undrar om dem prepsen går att öht går att jämföra iom att vissa kallar eq för "deca light" ?
Citera
2014-09-11, 07:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Haha pma mig, jävla autokorrekt!

Varför ska jag pma dig? Nu fattar jag verkligen noll..
Citera
2014-09-11, 08:03
Medlem
Tja, ska ge mig på första kur nu.
Har tillgång till både AB´s Diamond pharma Testo E 250mg, samt MM´s Cidoteston Testo E 250mg.
Frågan är vilken av oljorna man ska köra. Kommer gå över till Galenika när jag får tag på det.
Vilken hade ni kört & varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in