2014-08-04, 17:31
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Nån med mer info om Tommys senaste bravader? Gör han den månatliga vändan just nu eller är han ute och förpestar luften?

Skulle kunna tolkas som en betydligt långvarigare vända .. men luktar nog lite skunk här?

https://www.realisten.se/2012/07/04/12-ars-fangelse-for-mord-pa-tattare/
Citera
2014-08-04, 17:45
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
han lever bluetramp, träffade han för ett år sedan vid linne, sade sig då heta Eriksson!

bodde ett par resande tattare som jag sno... kallar asen! bl. a björk, samt ett par till där-på Sergelsgatan, oxå känt
Släkten sen 60-talet slut. 200 meter fråm mordplatsen, bodde själv där då.

Trorsäkert det är Tommy!

Såg¨'du sökte Stefan Hagberg, bor i falkenberg! Ha det!

T har våltagit en barn som en tjej skrev, samt en gammal tant! m.m
Du som vet allt, så måste väl du veta att stefan H har trillat av pinnen?
Citera
2014-08-04, 20:47
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Den frustande och luftkippande "polisproffessorn" har inte mer koll än average flashbackare på krimdelen. Snarare tvärtom.

Att Leif GW 'gluttat' igenom alla olösta mord i hela Sverige (sen 1985 i alla fall) gör att i alla fall jag tycker hans åsikt är mer än intressant, även om den inte matchar min.

Citat:
Jag tappade det lilla uns av tillit jag hade till GW när han svängde 180 grader och började påstå att Chrille inte hade skjutit Palme. Så hans ev. gissningar i det här fallet är inte värda mer än någon annans.

Leffe har aldrig trott på 'den ensamma galningen' i Palmefallet, det är några fåtal byfånar som håller kvar vid den gamla trötta teorin (till och med farbror polis och faster åklagare har fått backa sen mockfjärdsrevolvern kunde avföras). Han har aldrig varit någon sannolik gärningsman.
Citera
2014-08-04, 20:51
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Nån med mer info om Tommys senaste bravader? Gör han den månatliga vändan just nu eller är han ute och förpestar luften?

Den gode samhällsmedborgaren Salenkvist åker in och ut på kortare fängelsestraff för brott som: - rattfylleri - olovlig körning - stöld - ringa narkotikabrott - häleri etc etc etc etc. Uppenbarligen så måste vi ta till hårdare tag för att få pli på sådana som honom.
Citera
2014-08-05, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Du som vet allt, så måste väl du veta att stefan H har trillat av pinnen?

Se han på facebook så borde du veta sverigedemoraten HOLLYD
Citera
2014-08-05, 08:13
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Skulle kunna tolkas som en betydligt långvarigare vända .. men luktar nog lite skunk här?

https://www.realisten.se/2012/07/04/12-ars-fangelse-for-mord-pa-tattare/
Nassetomtarna på realisten har ju fått allt om bakfoten. Det är inte mycket som stämmer där, och det har ingenting att göra med vår Tommy Salenkvist i det här fallet.
Citera
2014-08-05, 08:18
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Att Leif GW 'gluttat' igenom alla olösta mord i hela Sverige (sen 1985 i alla fall) gör att i alla fall jag tycker hans åsikt är mer än intressant, även om den inte matchar min.

Leffe har aldrig trott på 'den ensamma galningen' i Palmefallet, det är några fåtal byfånar som håller kvar vid den gamla trötta teorin (till och med farbror polis och faster åklagare har fått backa sen mockfjärdsrevolvern kunde avföras). Han har aldrig varit någon sannolik gärningsman.
Leffe tror si och Leffe tror så, som sagt ibland tror Leffe rätt, mest tror han fel i min mening. Han tror fel när det gäller Palme, det är jag helt övertygad om.
Jag tror på Gert när det gäller Chrille och Palme, http://www.youtube.com/watch?v=4cJgJgssl7k

Men visst, det kan ändå vara intressant att veta vem GW tror på nu när det gäller Malin, och framför allt vad som gjort att han nu känner sig så säker.
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Den gode samhällsmedborgaren Salenkvist åker in och ut på kortare fängelsestraff för brott som: - rattfylleri - olovlig körning - stöld - ringa narkotikabrott - häleri etc etc etc etc. Uppenbarligen så måste vi ta till hårdare tag för att få pli på sådana som honom.
Här kan jag bara instämma.
Citera
2014-08-05, 09:43
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
Se han på facebook så borde du veta sverigedemoraten HOLLYD
Om du ser han på facebook SÅ LEVER stefan hagberg? Du är fan dummare än jag trodde!
Stefan har varit död i typ 6-8 månader. men nu vet man verkligen att du pratar massa strunt utan att du vet nått, men det har jag vetat länge för det är fan inte mycket som stämmer som du skriver det är därför man kan tro nått annat.
Sen att du kallar mig för sverigedemokraten HOLLYD tar jag med stolthet.
Ta du och läs SD pogram så kanske du lär dig hur sverige skulle vara och har varit en gång i tiden.
Men du kanske är en liten snyltare som dom flesta som kommer* tippar på att du är förtidspensionär.
Senast redigerad av Hollyd 2014-08-05 kl. 09:48.
Citera
2014-08-05, 09:50
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Nassetomtarna på realisten har ju fått allt om bakfoten. Det är inte mycket som stämmer där, och det har ingenting att göra med vår Tommy Salenkvist i det här fallet.
Exakt! Den dom skriver om är jeff tommy magnusson och han var släkt till tommy salenkvist.
Citera
2014-09-10, 19:56
Medlem
krillkrolls avatar
GW om likheterna mellan morden på Malin och Pernilla.
Eklund ska enligt körjournalen befunnit sig 100 mil från Gbg när Malin mördades. Går en körjournal att mixtra med, eller hur funkar det??

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19509156.ab
Citera
2014-09-11, 04:01
Medlem
MyTorturedEyess avatar
Finns det något foto på denne Salenkvist?
Citera
2014-09-11, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyTorturedEyes
Finns det något foto på denne Salenkvist?

Klart det finns. Tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in